رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

منی که روبه‌روی دانشکده نشسته‌ام

پنجشنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۱، ۰۴:۱۶ ب.ظ

این پست قرار بود داستانی باشد که خودم را هم متعجب زده کرد ولی باشد برای کمی بعد.
احتمالاً پستم تحت تاثیر خواندن بابالنگ دراز باشد به هرحال دوست دارم از اخبار خود برایتان بگویم.
زندگی به اندازه‌ی سقف آسمانی رنگ در مسیری که به دانشکده ختم می‌شود، زیباست. روی نیمکت آبی رنگی نشسته‌ام و آفتاب به قدری که نیمکت را درخشان کرده، آزاردهنده است اما مهم نیست. چیزی که مهم است منی هستم که درتلاشم حالم را زندگی کنم، منی هستم که در تلاش هستم به قدم‌های کوچکی که برای خود تعیین میکنم، برسم. اینکه در حال زندگی کنم یعنی به گذشته و آینده وفادارم. اینکه هر چه شد مصمم باشم که از ۱۲ خرداد که مدرسه تمام میشود و برای مدتی معلمی هم، دوچرخه‌سواری باشم که مسیر مترو تا خانه را با علاقه طی میکنم. مهم این است که دوباره به روند برنامه‌هایی که در این پست برای خود تعیین کردم نزدیک بشوم و دوباره پس از مشغله تعلیم و تربیت شاگردان عزیزم شروعش کنم. مهم این است که در مترو کتاب بخوانم، از درخت زیبای در طول راه تعریف کنم، از باد خنکی که تاثیر آفتاب را کم‌رنگ میکند لذت ببرم و از عطرهای مطبوعی که به طرفم می‌آیند استقبال کنم و از اصلاح اندیشه‌هایم خوش باشم. مهم چیزهایی‌ست که ما در زندگیمان تصمیم می‌گیریم پررنگشان کنیم.

  • Fatemeh Karimi

از نویسنده چه خبر؟

نظرات (۷)

  • کسب درآمد اینترنتی
  • تنهایی ساخته شد

    پاسخ:
    ؟؟

    خوبه حس امیدی که موجب میشه آدم قشنگی های کوچک مسیر رو ببینه 

    پاسخ:
    🤗 چه جمله‌ی سبزی
  • یاسمن گلی:)
  • تامل برانگیز بود. چیزهایی مهم هستن که تصمیم میگیریم پررنگشون کنیم :) 

    پاسخ:
    خوشحالم از این بابت یاسمن جان :)

    همین‌که تصمیم گرفتید دوباره برنامه‌ریزی قبل رو در پیش بگیرید فوق‌العاده‌ست. براتون آرزوی موفقیت می‌کنم🥰🌸

    پاسخ:
    مرسی عزیز دلم😚

    پست حال خوب کنی بود 

    امیدوارم موفق باشی و منم بتونم به این نقطه برسم 🌺

    پاسخ:
    ان‌شاءالله💛

    منم دقیقا از ساعاتی پیش یک هفته استراحتم شروع شد

    با اینکه طی 48 ساعت گذشته فقط 2و نیم ساعت خوابیدم ولی از ذوق نمیتونم چشمامو روهم بذارم":

     

    پاسخ:
    مبارکه💛💛
    میام پیوی ببینم تا الان چطور گذشته و ...
  • ... مـــیــم ...
  • نمیدونم چرا اما یاد این غزل کوتاه حافظ افتادم :)

    دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد..

    https://ganjoor.net/hafez/ghazal/sh100

    پاسخ:
    🤩💛 ...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی