رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

یکسال با تو بودن

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۰۶:۵۳ ب.ظ

امروز ۳۶۰ روزگیِ وبلاگِ. قبل از هر چیز تصویر آن گوشه که اثریست از میم جان هنرمندم را ببینید. *دختر پاییز، منِ تابستانی را هم پاییزی کرد: دی. یک عکس فرستادم، گفتم مثل این ولی نه مثل این :/ اما کاملاً واضح به منظورم نقاشی را کشید، رنگ را هم باوجود تمام بی‌استعدادیم در نقاشی از خودم پرسید، امید که سر نمایشگاهش جبران کنم و سر مراسم امضای کتابش و...* دلم چقدر خوشحال است که اینجا را دارد، دلم چقدر خوشحال است که فاطمه‌ای را شناخته که میتواند افسرده و غمگین نباشد، دلم چقدر خوشحال است که شما را دارد، دلم چقدر خوشحال است که از همان ابتدا، رنگ حیات به حیاتش رنگ بخشید، اینجا و تمامی وبلاگهای دنیا روح دارند، بخاطر نوشتن و بخاطر خواندن، روح رنگ حیات با ارزش‌ترین دارایی من است و شمایید که به دارایی من رنگ بخشیدید، اصلاً گویاتر، خود ما رنگ حیات هستیم. اول برای امروز هیچ ایده‌ای نداشتم اما بعد این بفکرم رسید که هر کدام از شما خوانندگان عزیز میتوانید هرگونه انتقاد و پیشنهادی که دارید یا خوبی‌ای، بدی‌ای که دیده‌اید، زیر همین پست پیام بذارید. درکل هر نظری که در مورد من یا رنگ حیات دارید، خوب باشد، خوش است، خوب نباشد، خوش‌تر (: چون باعث میشود از فاطمه، فاطمه‌ای بهتر و از رنگ حیات، رنگ حیاتی بهتر بسازم. پیشاپیش از اینکه ممکن است پرنده هم زیر این مطلب پر نزند، اظهار ضایع شدن نموده و راه بسوی افق پیش میگیرم.

  • Fatemeh Karimi

نظرات (۱۷)

صورتی

به رنگه؟ (:

پاسخ:
به رنگه؟!
آهان یه رنگه؟
بنفشش هم ببین دیگه💜

آقا دلم می خواد 10 ،20 تا کامنت پشت سر هم بذارم:"

پاسخ:
منم دلم میخواد ۱۰، ۲۰ تا قلب پشت سر هم بذارم برات ولی کمه :" 💜...

شماها چجوری تولد وبلاگاتون یادتونه من 1 هفته بعد تولد وبلاگم به صورت اتفاقی متوجه شدم 1 سالگیش رد شده😐😂💔

پاسخ:
😂💛
من یادم بود یکسالگیت رو، تبریک گفتم فکر کنم، نه؟ 😅

و چقد نقاشیه قشنگه و چقدر منم دلم خواست

میممممممم برا منم بکش😐🌻

پاسخ:
قلم میم مثل روح زیباشه دیگه😊
@میم، بیا پاسخگو باش هنرت رو😅

فاطمه همین ؟

حداقل کیک میدادی بمون/:

شکلاتم خوب بود البته/:

 

پاسخ:
من چیز خوب باارزشی ندارم به شماها بدم که، هر چقدر هم کیک و شکلات به خوانندگان ارزشمند اینجا تقدیم کنم کمه💛
خوب جمعش کردم یا از این بهتر هم میشد؟ 😅

همین الان نظرم به بستنی تغییر کرد/:

حالا یا بستنی یا یخمک**

پاسخ:
نظرت به روی چشم، بفرمایید
اینم رشوه، حالا دیگه بحث رو بیخیال شو😅

+حجم زیادی از خنده‌ی خجالتی شد آخر پیامهام :"

مبارکه. سال های سال برقرار و نویسا باشی.

ما که لذت میبریم. همه جوره میپسندیمت. 💞💞💞💝💝💝💋💋💋

پاسخ:
ممنونم معصومه جان😘 نور همراهی تو و عزیزان دیگه‌ست که اینجا رو مورد پسند کرده💛 تا همیشه پایدار باشی بانو💖
  • یاس ارغوانی🌱
  • فقط بگم به به به به به به به به

     

    خوشحالم که وبلاگت رو میخونم و خوشحالم نویسنده ای به این خوبی پیدا کردم و دوستم قلمت و وبلاگت مانا😊❤️🌹

    پاسخ:
    قربون تو عزیز دلم 💛💛
    من خیلی خیلی خوشحالم که دوستی مثل تو دارم😘

    و ما هم به خاطر لذت خوندنی که نصیب‌مون کردی، ازت ممنونیم :)))

    پاسخ:
    شما که بس عزیزِ جانی بِل 💛

    مبارکه *-*

    پاسخ:
    ممنونم آرتمیس خوبم :))

    مبارکا باشه تولدش:))))

    دویست سالگیش ایشالا😂❤️

    پاسخ:
    مگر اینکه بیمش کنم به نوادم😄
    مرسی از حضورت مبینا جانم💛

    مبارک باشه عزیزم (:

    قالب جدیدت هم قشنگه.

    من تو همین مدت نسبتا کوتاهی که باهات آشنا شدم یه دختر آروم و فهمیده و با کمالات رو دیدم که عشقِ ادبیاته (:

    پاسخ:
    زنده باشی ریحانه جان💛
    قشنگ می‌بینی **
    لطف داری💙 من هم یک مادر و بانوی شایسته دیدم که همیشه بهترینِ خودشه :)

    یعنی امروز وبلاگت یک ساله میشه؟

    مبارکههههههههههههههههههه *___*

    قالب جدیدت هم مبارک باشه که اینقدر گوگولیه ^_^

    اون اثر هنریِ گوشه ی وبلاگ خیلی قشنگه :)))

    پاسخ:
    غروب یکسال پیش ۱۶ اُم ایجادش کردم ولی طبق آمار امروز ۳۶۰ روزگی میشه :)
    زنده باشی جان من💛
    *-*
    دست نقاشش درد نکنه :)

    مباااارک باشههه🌹🌹❤❤❤🌸🌸🌸🌸

     

    چه قالب خوشگل و گوگولی و نااازیییی😍😍😍

    پاسخ:
    مرسی عزیز دلم 💛💛

    اینجانب در پوست خود نمی‌گنجد😍

    در باب کامنت اول

    نه نه صورتی به رنگه؟

    مثلا میگم قرمز به رنگ عشق

    آبی به رنگ دریا

    حالا دوباره می پرسم صورتی به رنگ؟(((:

    پاسخ:
    برای من، بیشتر از دخترانه، صورتی به رنگ رخساره :)
    و یک زیبایی دیگه که یکروز میگم بهت (:

    آقا.من حس میکنم.قالب وبلاگ رو عوض کردی.مبارک مبارک.تولدت مبارک.

    پاسخ:
    حست درسته جانم :)
    ممنونم، از عمق قلبم خوشحالم که خواننده‌ی اینجایی💛
  • ... مـــیــم ...
  • وای خیلی دیر دارم این پست رو میبینم اما برای چندمین بار خوشحال شدمم :)))

    پاسخ:
    قربونت برم💜
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی