رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

بی نهایت در ستیز هستم در برابر کاری که بگویم انجام می‌دهم، آنوقت انجام ندهم و خودم را دعوا میکنم بابت این موضوع. برای همین همیشه سعی کردم در نظم بکوشم. اما هرگز نمیخواهم طوری بشود که کاری که انجام می‌دهم، به کاری دیگر آسیبی وارد کند. و این وقتی پیش می آید که کارها بماند روی کارها. برای همین هم این روزها نبودم، چون در خیلی از درسهای دانشگاه عقب بودم و باید حداقل کمی از این عقب ماندگی را جبران میکردم اما قول میدهم ادامه چالش را بی وقفه انجام دهم. و بزودی ستارهای روشن را خاموش میکنم. سپاسگزارم از تمام خوانندگان وبلاگ. و از تمام دوستانی که جویای حال بودند. امید که همه خوبان همیشه در پناه حق باشند.

پی نوشت: عنوان شبیه شد به یک باب واقعی، انگار که بابی باشد از بابهای کتاب بیان.

  • Fatemeh Karimi

خاطره

نظرات (۷)

هر کجا هست خدایا به سلامت دارش 

❤❤❤🌹🌹🌹

پاسخ:
عاقبت گر عمری باشد ماندگار
میگذارم این سخن را یادگار
می‌نویسم روی کوه بیستون
زنده باد یاران خوب روزگار
💙😘🌹

تو میتوانیییییی ^__^

هر وقت خسته شدی یاد من بیفت که وضعم خیلی بدتره. انگیزه میگیری XD

تازه اگه چالش رو دیرتر بذاری هم عیبی نداره... الان اکثرا درگیر درس و امتحاناتن و کمتر فرصت خوندن دارن. توی تابستون بیشتر میشه به وبلاگ های همدیگه سر زد :))

پاسخ:
ممنونم خوب من :))
اگه میدونستی... اصلاً شبیه حرفهایی که میگفتن نبود، من به امید اینکه دیگه دانشگاه سرازیریِ درس میخوندم، به کدوم اداره شکایت بکنم از برای دروغ گویان D:
آخه دیگه تصمیم گرفتم این زمان باشه و دارم مینویسم و دیگه اینکه باید پای تصمیمم باشم :")

فاطمه‌ی عزیزم.امروز داشتم به جای خالیت فکر می‌کردم.چه خوب که هستی.

پاسخ:
دوست نازنین :))) خیلی خوشحالم که من رو میخونی💛

موفق باشی عزیزم‌

منم حواسم بود نبودی :)

پاسخ:
سلامت باشی جانم
ممنونم بانوی بهاری دل😘

خوبه که به درسات رسیدی❤

و خوش برگشتی عزیزم :)💙

پاسخ:
مرسی عزیزجانم🥰💛

یعنی دانشگاه بدتره ؟ :(

پاسخ:
ای وای خراب کردم🤦🏻‍♀️
نه نه، اصلاً، دلارام داره سرزنشم میکنه که آخه این حرفه میون اینهمه دغدغه به دوستم میزنی =(
حالا بدون شوخی، اگه بخونی از اول ترم نه، خیلی راحت تره. اما اگه بمونه روی هم جمع بشه، آره، یکم سخت تره.

XD

تلنبار شدن درس ها روی همدیگه توی هر مقطعی از تحصیل سخته.

حتی کلاس اول XD

پاسخ:
دقیقاً D:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی