رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

دل اگر مرا شناسی

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۰۹:۰۲ ب.ظ

دل اگر مرا شناسی غم جان به من نگویی
که همیشه هست پنهان غم دل درین سیاهی

دل اگر مرا شناسی ز دری دگر ننالی
که همیشه هست دردت پی امتداد دردی

دل اگر مرا شناسی پس هر غمی نگریی
که همیشه هست اشکی پس انتهای شوری

دل اگر مرا شناسی نتوانی بگریزی
که در این نمود بازار پر التماس مکثی

دل اگر مرا شناسی ندهی ز زخم نشانی
که تمام نوشدارو بر سهرابیست فانی

دل اگر مرا شناسی یک شبی دگر نمانی
که گر انتهای آنش نبود روی سپیدی

تو هم از سهام عمرت دگر اینبار تمامی
دل اگر مرا شناسی غم جان به من نگویی

 

فاطمه کریمی (صبرا)

  • Fatemeh Karimi

تنهایی

شعر

عشق

نظرات (۵)

  • علاف انگل جامعه
  • وای چقدر قشنگ بود........

    پاسخ:
    ممنون که قشنگ خوندی :))

    نازنینا پخته ای سودای هُشیاران مگر؟ (((:

    پاسخ:
    شعرش رو پیدا نکردم
    شک کردم که خودت گفتی، درسته؟ :)
    در جواب افتخار می کنم بگم که از خود سودا، سودایی ترم (:

    آره تقریبا یه تیکه از اون غزل هاییه که سر انگشتانم رو به وجود میاره ((:

    پس درواقع تو خودت از دست کسی  این جام سودا رو گرفتی (:

     

    پاسخ:
    به به :))
    اینطوری هم میشه گفت (:
  • هاشور .......
  • سلام 

    زیبا بود. بهتره به ساختار توجه نکنم چون باعث دلزدگی میشه و همه میشن دشمنم! خوب شما که اینقدر قشنگ و روشن شعر میگید!  بیشتر سعی کنید. . 

    اینروهم بدانید که شعرای بزرگ هم متناسب با سن شعر سرودند. 

    الان این از زبان درون نیست بلکه خطاب به درونه با زبان عاقل کل و... بگذریم. 

    گویا عروض بلدید؟؟؟ 

    موفق باشید. 

    پاسخ:
    ممنون
    تلاش می کنم تا جایی که بتونم خودم رو شاعر بنامم (:
    بله خطاب به زبان درونه
    بله
    ممنون، همچنین
  • فرناز فرزان
  • بسیار زیبا

    پاسخ:
    ممنونم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی