رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

قرنطینه‌نگاری

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۴۰۰، ۰۶:۴۹ ب.ظ

چالش سی روزه‌ای دیگر :")
زمان آغاز: ۰۰/۲/۱۹ _ زمان پایان: ۰۱/۴/۲۷
شروع چالش از اینجا

۱. یک چیز زرد

گاهی میگم چقدر منه D: چون هم خجالتیِ هم یه خط تیره جای دهانشه.

 

۲. آسمان صبح

همان آسمان صبحی که اینجا گفته بودم.

 

۳. چراغ‌های شهر

آب نیست، میز پینگ‌ پنگِ (:

 

۴. کفش‌ها

من که اصلاً از آن پوتین راضی نیستم، به این نتیجه رسیده‌ام که بی‌حاصل است و هدر رفتِ عمر اما کاریش هم نمیشود کرد، خسته باشد، تشنه و گرسنه باشد، لبخندش نباشد، هر چه باشد او یک مرد بوده و خواهد بود :)))
تابحال فکر نکرده بودم که کفشهای کار پدرم بزرگتر است از دیگر کفشهایش و کهنه‌تر اما به این فکر کرده بودم که چرا باید حتماً برای ما کفش نو بخرد وقتی قلب دوم خودش می‌تپد برای کفش نو؟ و به این نتیجه رسیدم که قلب اولش که خانواده‌اش باشند مهم‌تر است در نگاهش. خدا حفظش کند.

 

۵. ابرها

۱۳ فروردین ۱۴۰۰، اندکی پیش از غروب

 

۶. ضد نور

 

۷. نوردهیِ ‌طولانی

کمبود ماشین بود، طولانیِ‌کوتاه درآمد =)

 

۸. چای

 

۹. عکاسی ازبالا‌به‌پایین

جالب که عکس اتفاقی‌ست، انقدر آفتابی بود که حتی صفحه‌ی موبایل را هم نمی‌دیدم، یک اثر ناخواسته‌ی انگشت عکس را گرفت. میدانم عکسهایمان باید به قصد این چالش باشد ولی دلم نیامد بخاطر خاطره این را نگذارم. مربوط است به بهمن ۹۶، اردوی کرمانشاه، بازی دراز، آرامگاه شهدای گمنام.

 

۱۰. نما از تراس

بدلیل جایِ خالیِ تراس لنز گشودیم روبه پشت‌بام.

 

۱۱. مات

 

۱۲. کتاب‌ها

سمت راست کتابهایی که تا نخوانم، نخواهم مرد و سمت چپ کتابهایی که می‌میرم تا بخوانم: دی

 

۱۳. الگو

این هم بقصد چالش نبوده و برمی‌گردد به اردوی باغ گیاه‌شناسی، سال ۹۷، اگر که اشتباه نکنم. چون از دلبری طبعت بود نشد که نباشد.

 

۱۴. از یک زاویه‌ی باز

 

۱۵. از یک زاویه‌ی بسته


بالاخره به هم رسیدیم ابرو کمون چشم عسلیِ من! از بچگی شکلات مورد علاقه‌ی من بود، بعد از دوسه سال که هیجا پیداش نمیکردم، قاتیِ خریدهای برادر جان اومد پیشم =)

 

۱۶. سیاه‌وسفید

 

۱۷. عشق

 

۱۸. بافت

 

۱۹. یک گوشه

 

۲۰. یک در

 

۲۱. اسباب‌بازی

 

۲۲. خیلی رنگارنگ

 

۲۳. یک چیز سبز

دفترچه تلفن مادربزرگم که از بین آنهمه خاطرخواه به من دادش.

 

۲۴. انتزاعی

 

۲۵. بعد از تاریکی

 

۲۶. چشم‌ها

            

طاها❤

 

۲۷. گل‌ها

 

۲۸. وسواس

 

۲۹. بوکه

 

۳۰. انتخاب عکاس

ارجاع به این پست

 

پی‌نوشت: ممنون از همراهی شما 🌸

  • ۰۰/۰۷/۱۵
  • Fatemeh Karimi

چالش

نظرات (۹۲)

متعجب خجالتی :")))

چهره باحالی داره...

پاسخ:
باحال می‌بینی! =)

چه خوشم اومد...

واسه چالش باید بگیم بهشون؟

پاسخ:
چالش جالبیِ :)
نمیدونم، اگه کسی میدونه بهمون بگه چون من یکی که نگفتم😅
  • جوینده آرامش
  • سلام 

    اتفاقا این چالشو دیده بودم و بنظرم خیلی چالش دوست داشتنی ای بود ولی شرایط و سوژه ی خیلی از مواردشو نداشتم :(

    پاسخ:
    سلام
    برای منم خیلی سخته عکس گرفتنش و توی بعضی از موضوعات موندم چون با موبایل هم عکس می‌گیرم ولی گفتم بخاطر علاقم به عکاسی یه کاریش میکنم :)

    وای گوگولی خوشمل 😍😍

    پاسخ:
    💛😊💛

    چقد خوشگله 😍😍

    + ضمن تبریک به مناسبت شروع چالش جدید، آرزوی موفقیت میکنم براتون 😉🌹

    پاسخ:
    *-*
    + مرسی مبینا جانم💛

    خخخخخخخ

    چقدر با نمکههه ++

    پاسخ:
    نگاه فاطمه بانمک می‌بینه :)

    سلامم

    پس شماهم شروعش کردی

     

    وای این استیکرا منم دوتاشو دارم یکیش عمیق از ته دل میخنده یکیشم چپ چپب نگاهش میکنه پوزخند میزنه :)

    پاسخ:
    سلام :)
    بلی ^^
    من اینو از ماشین برادرم ربودم 😄

    آقا این نارنجیهههه قبول نیست🤪

    پاسخ:
    وای اصلاً حواسم نبود این به نارنجی میخوره😅

    چه خجالت خاصی داره این چیز زرد :)))

    پاسخ:
    بامزست :)
  • آیســــ ـــان
  • وای من عاشق این چالشم *-*

    پاسخ:
    اگه خواستی انجام بده، دوست دارم ببینم عکسهات رو ^^

    آسمان صبح عالیهههه :))

    مخصوصا سایه روشنش از کم رنگِ اون پایین تا پررنگِ اون بالا

    پاسخ:
    ممنون از دقت نظرتون :)

    چه آسمون صاف و تمیزیه 😍🌹

    پاسخ:
    ** کاش از آسمون غافل نشیم هیچوقت :))

    شروع چالشی دیگر را خدمت تمامی وبلاگ‌نویسان جهان تبریک عرض می‌نمایم :)))

    پاسخ:
    از طرف تمام وبلاگ‌نویسان سپاسگزارم بانو :))

    یا خدا

    چه آسمون آبی و صافی !!!!!

    خوش به حالتون...

    پاسخ:
    همیشه نه، بعضی وقتها اینطوره ولی آسمون ابری یا بارونی یا طوفانی هم باشه بازم نگاه کردن بهش حس خوبی داره :)

    چه آسمون دلبری.

    عاشق آسمونم:)

    پاسخ:
    نقاش یکتا آفریده دیگه :)
    آسمون واقعاً زیباست **

    آسمان صاف و ابی 😍😍

    پاسخ:
    مثل دل بهار💙

    آقا این احیانا نارنجی نیست؟؟

    پاسخ:
    چرا به نارنجی بیشتر میخوره تا زرد😅 ولی دوست داشتم باشه توی این مجموعه. حالا به شباهت رنگها چشم‌پوشی کنیم :)
  • آرتـــ ـــمــیس
  • آسمونه خیلی قشنگه:)) 

    پاسخ:
    ^_^

    جدی فکر کرده بودم آبه :"))))

    پاسخ:
    =))

    چه خوشگلن عکسات (:

    چه چالش باحالی (:

    منتظر بقیه عکس های قشنگت در روزهای آینده هستیم.

    پاسخ:
    لطف داری ریحانه جان💛
    بله، چالش قشنگیِ :)
    :))

    چقدر حس خوبی بهم میده این چراغ ها

    پاسخ:
    خوشحالم که اینطوره **

    بسیار هم زیبا :) 

    پاسخ:
    نگاهت زیباست :)

    وایی خدای من آسمون صبح چقدر زیباست 😍😍

    پاسخ:
    برگشتی😍
    لطف داری :))

    اری دل رفتن نداشتم 

    نمیتونم دل بکنم😌

    پاسخ:
    خدا رو شکر 😊💛

    سلام.

    خدا باباهامونو برامون حفظ کنه. ان شاءالله باعث سرافرازیشون بشیم و خستگیشونو با موفقیت هامون در کنیم💖

    پاسخ:
    سلام ماهور جان
    الهی آمین ^-^

    عکس چراغهای شهر خیلی زیبا بود واقعا فکرکردم بارون اومده و زمین خیسه :))

    و توصیف کفشها هم عالی

    کلا چالش حال خوب کُنیه!

    پاسخ:
    مرسی، ممنونم :)
    بله، بنظرم انجام بدین. چون قبلاً هم اشاره کرده بودید، گفتم :)

    ^-^

    متنش...

    پاسخ:
    🥰💛

    سلام :)

     

    آقا قبول نیست که عکساتون اینقدر خوشگلن ^_^ 

    پاسخ:
    سلام آقای عینک
    لطف دارین :)

    وقتی کفش‌ها جلو در خونه‌ها قطار میشن،آدم حس زندگی میگیره.

    پاسخ:
    ادبیات در من با جملات تو رفیق صمیمین عزیز دلم💛

    وای فاطمه چشام قلبی شد.

    پاسخ:
    🥰💛😘

    به به چه عکسایی چه ابرایییی😍😍

    پاسخ:
    خوشحالم دوست داشتی 🥰🥰

    عکسا رو متنا رو*-*

    بابا خفنا ما رو نامید نکنین دیگه از بلاگری:دی 

    :))

    ولی جدی فاطمه قلمت رو دوست دارم :))) 

    پاسخ:
    درس پس میدم پیش شما زیبانویس :))
    مرسی، نظر لطفته ^^

    اقا کجا زندگی میکنین انقدر دار و درخت و سرسبز و خوبه ؟ :")

    پاسخ:
    برای سیزده بدر رفته بودیم اطراف یه باغ قشنگ :)

    چقدر فانتزین ابرا 😍🥰

    پاسخ:
    😊🥰😘

    چه چالش جالبی

    عکس هات خیلی قشنگه مخصوصا ضد نور :) 

    پاسخ:
    قشنگ می‌بینی یاسمن جانم💛

    اولش نفهمیدم کلاهه، زوم کردم بعد متوجه شدم! 😂

    مثل همیشه زیبا :) 

    پاسخ:
    لطف داری عزیزِ جان ^^

    عه کلاهه🧐

    پاسخ:
    آری آری😅

    اون واقعا ضدنوره :) عکسا واقعا قشنگ هستن.

    پاسخ:
    ممنون از نگاه شما

    چه جذاب ^-^

    پاسخ:
    جذابی از خودتونه =)

    ابرای شهرتون یه طوری به زمین نزدیکن که آدم دوست داره بپره بالا  و چن تاشو واسه خودش بگیره :دی

     

    عکس "ضد نور" رو خودتون گرفتین؟ زیادی قشنگه که! :)))

    پاسخ:
    میشد براش تلاش کنم: دی

    بله، ممنونم :)

    از این کلاه ها:)

    پاسخ:
    هم خورشید بود هم از این کلاه‌ها فقط مونده بود یه توده خار بیاد از وسط صحنه رد بشه و دوتا کابوی روبه‌هم تفنگ نشونه بگیرن =)

    :)خدا نکنه...

    پاسخ:
    محض شوخی بود 😅

    وای چه قشنگه😍😍

     

    من تونستم برای نوردهی طولانی عکس بگیرم :(

    پاسخ:
    قشنگ می‌بینی :)

    منکه فکر میکنم غلط انداختم😬

    اقا این اصلا نوردهیش طولانی نیس

    قبول نیس :(

     

    پاسخ:
    آقا دیگه شما هم یکم چشم بپوشید دیگه😅
    من با موبایل میگیرم، اتوبان هم نزدیک خونمون نیست :")

    با موبایل ؟؟؟

    چجوری شاتر شو تنظیم کردین ؟

    اپ نصب کردی ؟

    بگین منم برم بگیرمم *---*

    پاسخ:
    آری
    دوربین عکاسی ندارم شوربختانه :(
    نه، با دوربین خود موبایل گرفتم

    سلام. سلام.سلام... .:).

    چقدر قشنگ!... .؛).:).کلا پست قشنگی بودش و زیبا،چه عکاس خفن و ماهر و از این دست چیزهایی،هستین!... .؛).:).😇🌈☀😄😅😃🌼☀... .؛).:).

     

    پاسخ:
    سلام و سلام :)
    ممنونم، لطف دارین ⚘🍃
  • آیســــ ـــان
  • چه عکسای قشنگ و نازی:>>

    پاسخ:
    قشنگ و ناز خودتی عزیز جان😘

    چالش جالبیه اگه تونستم شرکت میکنم

    پاسخ:
    بله جالبه واقعاً =)

    و متاسفانه نت ندارم عکسه برام باز نمیشه :(

    پاسخ:
    عزیز جانم... عیب نداره،
    ان‌شاءالله وقتی شماره‌ی بعدی رو که گذاشتم، قبلی رو هم می‌بینی :)

    :( تا وسط برج نت ندارم و با افت شدید سرعت الان مواجه هستم 😅

     

    کامنتو که دادم 5دقیقه اون گردونه میچرخید تا ارسال کنه کامنت رو . فکر کردم ارسال نکرده ولی فرستاده :)

     

     

    پاسخ:
    سرعتا خیلی بده شده واقعاً :(
  • ... مـــیــم ...
  • ذوق کردم

    دلم خواست از این عکسا بگیرمم =))

    پاسخ:
    عکاسیت که قشنگه بطبعِ سلیقت
    امتحان کن حتماً 💛

    چه عکس قشنگی *-*

    من دیدم مخصوصا اون رنگ آبی و نوشته های الله و رنگای قشنگ رو دلم هوای یه مسافرت کرد

    عکس نوردهی طولانی خیلی قشنگه ها خیلی

    هوس چای بیسکوییت کردم خیلی :)

    پاسخ:
    😘
    امیدوارم بزودی دل بدی به جاده و قشنگی‌های سفر پس :)
    قشنگ می‌بینی ^^
    من هوس نوشمک کردم بی‌دلیل اونم :")

    درود

    چقدر حس زندگی داشت:)

    سبز باشین

    پاسخ:
    سلام و درود
    مرسی ^^ لحظه‌هاتون سبز :)

    من چای رو الان دیدم و خب دلم خواست:)

    پاسخ:
    منم همین الان دلم خواست :)
    برم دم کنم که با این مارک کاپوچینویی که خوردم بیشتر خوابم گرفته :")

    مانیز تراسی نداریم لیکن باید برپشت بام خانه رفته و عکس بنگاریم منتها میدونی چیه برم رو پشت بوم باید از داخل حیاط همسایه ها عکس بگیرم  :)))

    پاسخ:
    اتفاقاً جذاب‌تره، یکی لباس‌های رنگی‌رنگی رو روی بند پهن کرده، یکی یه پیرمرد مسنِ که داره روزنامه میخونه گوشه‌ی حوضشون، یکی یه بچست که داره با توپش می‌دوئه بیرون و... :)

    خداییش من میام خونه تون یه چند ماهی چتر باز میکنم رو پشت بوم..

     

    پاسخ:
    عزیز جانم، قدمتون سر چشم، چرا پشت‌بوم؟ باز اگه خواستی دوتایی میریم، چادر هم میزنیم که از گرمای ظهر و سرمای طوفان در امان باشیم D:

    به به به این پشت بوم و ویوی ابدیش 😊

    نوش جونت🌹

    پاسخ:
    خوشحالم زیبا دیدین ^-^

    ویو ابدیه هاااا

    پاسخ:
    عزیز دلم :)
  • Mohsen Farajollahi シ
  • بیسکوییتا خیلی شبیه بیسکوییت ترد هایی هستن که تو ابتدایی میخوردم :) البته اونا مستطیلی شکل بودن تا جایی که یادم میاد.

    عکسا واقعا قشنگن!

    پاسخ:
    آره مستطیلی بودن و همه میخوردن و دوست داشتن بجز من :")
    لطف دارین.

    گفته بودین کجا زندگی میکنین ؟؟

    خیلی سرسبزه لامصب !

    پاسخ:
    تهران، بیشتر از این بگم؟ :")
    پارکه سر خیابونه اینجا :)

    با اینکه مات بود ولی مجسمهه خیلی خوشگله 😍 

    پاسخ:
    آره🥰 ماتش بهتره چون رنگش رفته یکم :")

    ولی اون پشت بوم و صبح و اینا پارک نیستنا ... هستن ؟l

    پاسخ:
    نه، اونا کنار ساختمونمونِ دقیقاً

    میتونم بین تمامی این عکس ها بهترین شونو اون نور دهی طولانی انتخاب کنم (اگرچه با تکنیک نور دهی طولانی عکس برداری نشده)

    رتبه دوم هم میدم به عکس ابر ها : دی

    همین جوری یهو دلم خواست رتبه بندی کنم الکی 😂😂

     

    پاسخ:
    لبخند :)

    خیلی هم خوب :) 

    پاسخ:
    💛😊🌼

    چیزه من نمیدونم چرا از کتاب های جوجو مویز خوشم نمیاد؟! :/

    غرور تعصب رو بیشتر از پس از تو دوست داشتم :)

    میدوارم از خوندنشون لذت ببری^-^

    پاسخ:
    کتاب سلیقه‌ایِ دیگه نرگس جان. من انقدر از یه کتاب تعریف شنیدم ولی وقتی بازش کردم قلم نویسنده رو دوست نداشتم و بزور تا آخرش رو خوندم :"
    یعنی کی میشه تمومش کنم غرور و تعصب رو؟ پیش و پس از تو رو تموم کردم، هنوز هم من رو هنوز شروع نکردم، قهوه‌ی تلخ آقای نویسنده هم چند صفحه‌ی آخرو هنوز نخوندم :") افتادم وسط شلوغی‌های ذهنی و کاری :'
    مرسی جانم💛

    آره کتاب خیلی سلیقه ایه واقعا :)

     

    امیدوارم زود تمومشون کنی با ذهنی آرام و با ارامش:)

    پاسخ:
    ممنونم نرگس جان🍃😘

    دلم واسه رمان خوندن تنگ شد اصلا :(

    پاسخ:
    گاهی دلم میخواد حتی خودمم با خودم نباشم فقط کتاب باشه و غرق شدن در صفحاتش :)

    وایی خدای من 😃😲

    عجب عکسی از طبیعت گرفتی😃😲

     

    خیلی قشنگه و دلبره واقعا و خیلی حرفه ایهههه

    پاسخ:
    لطف داری جانم💛
    ولی چون شلوغ بود اونجا کادربندیِ درستی نداره😅
  • Sepideh Adliepour
  • چقدر  شماره 13 خوبههه(":

    و چرا من احساس میکنم قبلا شماره 14 رو از نزدیک دیدم/:

    کجاست؟

    پاسخ:
    نگاهت خوبه :))
    اگه چندتا پارک نداشتیم توی محل من باید از چی عکس میذاشتم واقعاً :") آخه از این تزئینات هست توی اکثر پارکها.

    شماره ١۴ شبیه لوکیشن انیمشین ترسناک هاست :)) 

    پاسخ:
    راست میگیا :")

    طبیعت چقدر قشنگههه*-*

    پاسخ:
    قشنگتر از طبیعت آفرینش پیدا نمیشه :)

    وای الگو رووو😍😍😍😍

    پاسخ:
    😍💛

    وای فکر کردم واقعنا بز کوهیه :))))

    پاسخ:
    کاش بود :") 🍃💛
  • نهالِ کوچک🌱
  • چه خوب که این چالشو تموم کردی!

    من که دیگه رهاش کردم😅😑

    پاسخ:
    هنوز تموم نشده :"
    چرا؟ بنظرم ادامه بده، عکسهات خیلی خوبن، حیفه🙁

    چه عکس خوشمزه‌ای! 😋

    پاسخ:
    😁💛
  • یاس ارغوانی
  • وای فاطمه وای فاطمه اصلا فکر نمیکردم این عکس موضوع به این دلبری رو انتخاب کرده باشی آی قلبم وای قلبم ❤️❤️❤️❤️😍😅

    با اجازه دانلود کنم عکسو بزارم هرروز ببینم کیف کنم.

     

    کاکائویی دلبر من :)

    پاسخ:
    اختیار داری، کلی لبخند شادی از اینکه دوست داشتی💛
    دلبره واقعاً ^^

    سیاه و سفیدش چقد رنگیه! :)

    و عشق...❤️

    پاسخ:
    با موبایل خوب نیست سیاه و سفید گرفتن :")
    :)
  • یاس ارغوانی
  • وای فاطمه این سه تا عکس آخر چه کرد باهام ❤️😍

    پاسخ:
    😍💛😘

    نه منظورم حال و هواش بود 

    ینی حال خوب داره :) 

    پاسخ:
    نظر لطفته ** مرسی 💛

    چه چالش بامزه ای

    پاسخ:
    درسته :)
    خوشحال میشم ببینم عکسهای چالشت **

    شکلات مورد علاقه منم همین بود:"

     

    پاسخ:
    چه حس خوبی بهم داد💛 :)

    شکلات مورد علاقه منم همینه:] 

    پاسخ:
    بازم حس خوب ^^

    چه بافت آبدار و خوشمزه ای :)

    پاسخ:
    بافت خدا مخصوص روزهای گرم :)
  • یاس ارغوانی
  • واقعا چه بافت آبدار و خوشمزه ای به به😌👌

    پاسخ:
    :)))
  • نهالِ کوچک🌱
  • عجب رنگی😍❤️

    پاسخ:
    😍😘
  • یاس ارغوانی
  • چه گوشه قشنگی😢❤️

    پاسخ:
    قشنگ می‌بینی🤗

    فکر کنم منظورش از "یک گوشه" این بود که سوژه گوشه تصویر باشه

    ( با توجه به عکسی که خود برگزار کننده چالش گذاشته بود)

     

    ولی خب چون توضیحات نداره اینم قبوله :))))

     

    پاسخ:
    خدا رو شکر که قبوله پس :)
  • پرستوی عاشق
  • چه چالش با مزه ایه :)

    پاسخ:
    آره حتی باوجود اینکه چندباری زدم جاده‌خاکی :")
  • پرستوی عاشق
  • بنظر من که خوشگلن همشون

     

    پاسخ:
    نظر محبتته💛

    چه دری! چه دمی.. چیز ببخشید خیلی عکس قشنگیه😅🌹

    پاسخ:
    😄 =) برای حرم حضرت عبدالعظیم حسنیِ. 💛🌻

    اومدم بگم در مال کجاست دیدم توی جواب کامنت گفتی و دلم پر کشید... کاش قسمت بشه برم بزودی😢

    پاسخ:
    ان‌شاءالله بانو :')
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی