رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

Qué vendrá

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۲:۰۷ ب.ظ

چه خواهد شد...

 



Peu importe où je vais
اهمیتی نداره که کجا میرم

Tant que j’ai l’audace
تا زمانی که جرئت کنم

De tenir la main de l’autre
دست یکی را بگیرم

Pour aimer le temps qui passe
تا عاشق گذر زمان باشم

Dans tout ce que je fais
در هر کاری که انجام میدم

La rage et l’amour s’embrassent
خشم و عشق همدیگه رو در آغوش می‌گیرن

Qu’elle soit mienne ou qu’elle soit votre
چه زندگی من باشه، چه زندگی تو

La vie nous dépasse
زندگی از ما سبقت میگیره
 
Qué vendrá qué vendrá
چی پیش میاد، چه خواهد شد؟

Yo escribo mi camino
من مسیر سرنوشتم رو می‌نویسم

Sin pensar sin pensar
بدون تفکر، بدون فکر به اینکه...

Dónde acabará
به کجا ختم میشه
 
Dans mes joies, dans mes peines, dans mes choix, dans mes larmes
تو شادی‌هام ، تو غم‌هام ، تو انتخاب‌هام ، تو اشک‌هام

Je laisse aller mes sentiments
اجازه میدم احساساتم از بین برن

Au mieux on écrit son chemin comme on se soigne
در بهترین حالت، ما همونطور که حواسمون به خودمون هست، مسیر سرنوشتمون رو مشخص میکنیم

Pour aimer indifféremment
تا با بی‌تفاوتی عشق بورزیم
 
Sur les sables mouvants d’un passé qui s’effondre
روی شن های روانِ یک گذشته‌ای که در حال فرو ریختنه

Je me raccroche à ceux que j’aime
خودم رو به اون کسانی که عاشقشونم نزدیک میکنم

Prenant soin de chaque seconde
درحالی که من حواسم به هر ثانیه هست

Les heures prendront soin d’elles-mêmes
ساعت‌ها، خودشون از خودشون مراقبت خواهند کرد [توی لحظه زندگی میکنم و به آینده اهمیتی نمیدم]
 
Qué vendrá qué vendrá
چی پیش میاد، چه خواهد شد؟

Yo escribo mi camino
من مسیر سرنوشتم رو می‌نویسم

Sin pensar sin pensar
بدون تفکر، بدون فکر به اینکه‌...

Dónde acabará
به کجا ختم میشه

Qué vendrá qué vendrá
چه پیش خواهد آمد، چه پیش خواهد آمد؟

Yo escribo mi camino
من مسیر سرنوشتم رو می‌نویسم

Si me pierdo es que ya me he encontrado
اگر گم بشم، تازه خودم رو پیدا کرده‌ام

Y sé que debo continuar
و من میدونم که باید ادامه بدم


Puisque nous sommes ici sans savoir
ما اینجاییم بدون اینکه بدونیم

Ce qui nous attend un peu plus tard
کمی بعد چه چیزی انتظارمون را میکشه

Laisser parler mon instinct me guérit
 بذارید غریزه‌ام حرف بزنه، بذارید حالم رو خوب کنه

Puisque tout cela est bien trop court
از آنجا که تمام این اتفاقات خیلی کوتاهه بگذارید

J’aimerai jusqu’à mon dernier jour
تا آخرین روز زندگیم و تا آخرین نفس زندگیم...

Jusqu’à mon dernier souffle de vie
عشق خواهم ورزید و دوستت خواهم داشت
 
Qué vendrá qué vendrá
چه پیش خواهد آمد، چه پیش خواهد آمد؟

Jusqu’où j’irai j’en sais rien
جایی که میخوام برم چیزی ازش نمیدونم

Sin pensar sin pensar
بدون اینکه فکر کنم، بدون اینکه فکر کنم

Sans penser à demain
 بدون اینکه به فردا فکر کنم

Qué vendrá qué vendrá
چه پیش خواهد آمد، چه پیش خواهد آمد؟

Yo escribo mi camino
من مسیر سرنوشتم رو می‌نویسم

Si me pierdo es que ya me he encontrado
اگر گم بشم، تازه خودم رو پیدا کرده‌ام

Y sé que debo continuar
 و میدونم که باید ادامه بدم

Qué vendrá qué vendrá
چه پیش خواهد آمد، چه پیش خواهد آمد؟

Yo escribo mi camino
من مسیر سرنوشتم رو می‌نویسم

Si me pierdo es que ya me he encontrado
اگر گم بشم، تازه خودم رو پیدا کرده‌ام

Y sé que debo continuar
و میدونم که باید ادامه بدم
 
Si me pierdo es que ya me he encontrado
اگر گم بشم، تازه خودم رو پیدا کرده‌ام

Y sé que debo continuar
و میدونم که باید ادامه بدم

 

دریافت

با تغییر، گرفته شده از: https://lyricstranslate.com


پی نوشت: آهنگ معروف دلکَش را حتماً شنیدید، آهنگی بنام Je veux :) اجرایش این آهنگش را دیدم که شیفته‌اش شدم. بعد هم که دیگر آهنگهایشان را شنیدم و پستهایشان را خواندم، دیدم چقدر زیبایند ایشان. و دقیقاً منظورم زیبایی درون افزون بر زیبایی بیرونِ. ابتدا خواستم طرفداری‌ام را نگاه دارم برای خودم اما بعد دیدم من که تک‌خور نبودم! :') باشد که خوشدل شویم :) و بدانید از این بعد هرجا سخن از دلکَش به میان آمد منظورم ایشونِ: Isabelle Geffroy یا بهترش ZAZ :)))

  • Fatemeh Karimi

آهنگ

دلکَش

نظرات (۷)

خیلی آهنگ قشنگی بود :)) کلا سبک خاصی رو داره!

ممنون ازتون. لذت بردم واقعا. هم صداشون خوبه و هم واقعا متن قشنگیه.

پاسخ:
خوش شنیدین. درسته :)

چه باحاله 😂

 

پاسخ:
باحالی از خودته 😊

گشنگ بود 🤗

 

+فک کنم قالبتو دست کاری کردی یکم

بهم ریخته

پاسخ:
قشنگ شنیدی عزیز دلم :))

+ نه والا، من جرئتش رو پیدا نکردم هنوز، حتماً باید کاملاً مسلط بشم بعد کاری رو انجام بدم، چطور شده؟ برای من که با گوشی درسته با لپ‌تاپ هم همینطور

بعد مدتها تونستم یه آهنگی رو توی وبلاگی آنلاین پخش کنم . نت پرسرعت نعمتیه :)

 

 

 

پاسخ:
انقدر نعمته که بعد از یه مدت اون دیالوگ نوید محمدزاده توی قورباغه بذهنم آدم میاد: من دارم به اندازه، غنیم، از همه‌ی دنیا، از همتون هم جلوتر وایسادم...😁

اگه فرانسوی دوست داری یکی تلگرام برات میفرستم که عالیهههه

پاسخ:
چقدر خوب **
لطف میکنی عزیز دلم💛

الان درست شد

باکس پست اومده بود پایین :)

پاسخ:
خدا رو شکر
اگه چیزی اینجا خراب بشه من میدونم و آستینی که برای کت بابام بود =)
  • ... مـــیــم ...
  • چقدر قشنگ و بامزه بود :))

    پاسخ:
    خوشحالم دوست داشتی💛
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی