رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

خوانندهٔ عزیز کتاب

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۲۱ ق.ظ

میخواهم کتاب اولم را در همین وبلاگ منتشر کنم، قبل از اینکه آنرا چاپ کنم. اگر قلم مرا می‌شناسید و وقتش را دارید خوشحال میشوم خواننده کتاب باشید و اگر هم که نمی‌شناسید، دو پست قبلی این مطلب را بخوانید. اگر خواندید و دوست داشتید وقتش است رمز را درخواست کنید. رمز برای تمام فصلهای رمان یکی است. و فکر میکنم اینکه هر هفته یک فصل منتشر شود روند بهتری باشد.
و درآخر من نویسنده هستم اما تابحال قدمهای بزرگی برنداشته‌ام اگر لطف کردید و خواستید اولین قدم بزرگ من باشید تمامی انتقادها و پیشنهادهایتان را صادقانه بیان کنید.
اولین بند هر فصل یا پیش‌نوشت هم همین موضوع را می‌نویسم.
همینجا درمورد درخواست رمز بنویسید.

 

پی‌نوشت: پیوند به این پست.

  • Fatemeh Karimi

رمان

کتاب

نظرات (۱۱)

درمورد ژانر احتمالاً حدس زده‌اید که عاشقانه است و درمورد اسم کتاب هم میخواهم با اولین قسمت آنرا رو کنم.

با افتخار دوست دارم بخونم خانم نویسنده :)))

پاسخ:
مفتخرم فائزه بانو🌻💛

به به

پاسخ:
💜

از خوش سعادتی بنده است:)

پاسخ:
مفتخرم💙
  • ‌‌‌ ‌‌‌تیرزاد
  • خوشحال می شم رمز رو برای من هم بفرستین :)

    پاسخ:
    بله حتماً. خیلی هم خوشحال میشوم :)))

    خوشحال می‌شم رمز رو داشته باشم.

    پاسخ:
    حتماً. خیلی هم خوشحال میشوم :)))

    همه منتظریم :)

    پاسخ:
    مرسی بانو😘
  • Violet J Aron 🌸
  • رمز پلیز :)))

    پاسخ:
    برات میفرستم. خوشحالم سر زدی بیان، خیلی:)💜
  • امیر.ر. چقامیرزا
  • سلام. سلام.سلام

    چه خوبه که دست به قلم شدید، منم رمز میخوام، لطفاً🙏☁

    پاسخ:
    سلام و سلام
    خیلی خوشحال میشم بخونید. حتماً **
  • عطاملک | قرارگاه سایبری
  • سلام

    بابت انتشار رایگان کتاب در وبلاگ به شما تبریک میگم

    امیدوارم به زودی نسخه چاپی کتابتان نیز منتشر شود

    درخواست میکنم رمانتان را در شبکه اجتماعی ویترین هم معرفی یا منتشر نمایید

    با سپاس

    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنونم🌻🍃
    🙏🏻🙏🏻
    در اولین فرصت بررسی میکنم :)

    سلام و رحمت:)

    بابت اینکه می‌دونید چه کاری رو دوست دارین و استعدادشو دارین و جسارت انجام دادنشو دارین، بهتون تبریک میگم. ان شاء الله که در این راه موفق باشید.

    اگه اشکالی نداره منم دوست دارم رمز رو داشته باشم^_^

    پاسخ:
    سلام و نور :)
    خیلی خیلی ممنونم بانو🌻 چشم مفتخرم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی