رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

 

همین ابتدا متشکرم از دعوت یاس جانم و چالش قشنگش :)

 

احتمالاً می‌دانید که من نقاشی را خوب بلد نیستم و این همیشه از کودکی باعث ناراحتی‌ام بود تا رسیدم به سنی که با استعداد نداشتم کنار آمدم ولی کمبود این خلق کردن باقی بود تا زمانی‌که دوستانی پیدا کردم که احساس کردم دیگر کمبود نقاشی را در زندگی‌ام ندارم مثل آیلین، میم و دوستان دیگر، و مهم‌تر از همه پسران عزیزم که جان‌های من هستند. این است که تا نگاهم می‌رود سمت یأس برش می‌گردانم به سمت حال خوب این نقاشی‌ها.

  • Fatemeh Karimi

چالش

نظرات (۷)

  • سارا سماواتی منفرد
  • سلام

    چه حس خوبی دارند نقاش های این بچه ها و دنیای قشنگ و رنگی رنگی این بچه ها

    پاسخ:
    سلام بانو
    چه زیبا گفتید :)
  • یاس ارغوانی🌱
  • سلام :)

    وای فاطمه چه بامزه و خوب بود ین عکس :*)

    نقاشی بچه ها خیلی پر مفهومه هرچند برای ما غیر عادی باشه اما وقتی میفهمی چه داستانی پشتشه حس خوبی میگیری

    ممنون ازتو🥰

    پاسخ:
    سلام یاس جانم :)
    دقیقاً آدم احساس میکنه میخواد دوباره همسن اینا باشه :")
    عزیزی :)
  • یاسمن گلی:)
  • چه نقاشی های بامزه ای :) 

    پاسخ:
    بامزه می‌بینی یاسمن جان :)
  • Violet J Aron 🌸
  • عزیزم.......

    چقدر این نقاشی ها گوگولن.....

    سنجابه! اون برگ ها! وای وای!!!

     

    منم یه سری نقاشی فن فیکشنی و داستان دارم که توی سن خیلیییی کم خلقشون کردم. و هنوز یه سری هاشون رو دارم. فکر کنم منم امشب قبل از خواب باید یه سری بهشون بزنم :)))

    واقعا حس خوبی داره تجدید خاطرات!

    و یادم امد! یه سری نقاشی هم توی بچگی برای مامانم کشیده بودم که چند روز پیش نشونم داد. ذوق کردم یعنی!! (شوخی کردم میدونستم نگهشون داشته XD)

     

     

    راستی این جا هم چهل و هفتی شده کههههههه!!!!!

    فقط بک گراند نداره!

    پاسخ:
    :)))))) یه دنیا خوشحال شدم پیامت رو دیدم عزیز من :) 💜
    حتماً هر چند وقت یکبار بهشون سر بزن، من دارم ولی کمن :")
    عزیز دلم =)

    پس‌زمینه را عفو بفرمایید، برمی‌گردم به گربه دستش به گوشت نمیرسد و برمی‌گزینم این جمله را که: ساده بیشتر دوست دارم :")

    چه خوشگلن ایناااااااااا😍😍👌🏻

    پاسخ:
    خوشگلی از نگاهته :)

    نمی دونم چرا ناخودآگاه داشتم عنوان پستت رو با لحنِ سید بشیر می خوندم :)

    پاسخ:
    😄💛 =)

    خیلی خوبه🤩🥰

    ممنون بابت حال خوب😍

    پاسخ:
    خدا رو شکر💛 خیلی خوشحال شدم ** 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی