رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

بیستمی

جمعه, ۱ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۳۱ ب.ظ

1)_میری دنبالش؟
_اون دیگه تو گذشتست، من به گذشته اهمیت نمیدم، آینده هم دیگه برام اهمیتی نداره
_پس به چی اهمیت میدی تامی؟
_یک دقیقه...دقیقه ی یه سرباز..توی مبارزه تنها چیزی که داره همینه، یک دقیقه از هر چیزی، اونم یکدفعه. و بقیه ی چیزای قبلش هیچ ارزشی نداره، چیزای بعدش هم هیچ ارزشی نداره، هیچی در مقایسه با اون یک دقیقه هیچ ارزشی نداره. "صاحب بار-تامی"_"سریال Peaky Blinders"

2) لبخندش واگیر داشت و به من هم سرایت کرد. "لو"_"رمان پس از تو"

3) یکی از قوانین طبیعت این است که درد در شب تشدید میشود. به خاطر همین است که مناجات با خداوند در شب تأثیر بیشتری دارد. "طبیب"_"رمان آیات مَس"

4) انسانها، به رغم تفاوتهایشان یک چیز مشترک دارند: ناکامل بودن. هر کدامشان اثریست نیمه تمام. "شمس"_"رمان ملت عشق"

5) هر کسی شایستگیِ اینو داره که از اول شروع کنه. "ری"_"سریال Lost"

  • ۹۹/۱۲/۰۱
  • Fatemeh Karimi

رمان

سریال

نظرات (۱۷)

  • کسی که گریست
  • مورد ۴ خیلی زیبا بود :))))

    پاسخ:
    کتاب فوق العاده و زیباییِ :)

    :)

    متشکرم فاطمه جان

    پاسخ:
    خیلی جمله محشریِ و کاملاً حقیقته
    قربانت بهار جانم😊
  • دختر پاییزی
  • عالی بود :)) ...شماره 4 و 5 به نظرم خیلی درستن 👌

    پاسخ:
    سپاس :) بله همینطوره :)
  • پَـــــر واز
  • همشون خیلی قشنگن^_^

    ولی ۴و۵...^_^

    پاسخ:
    ملت عشق از اون کتابهاییِ که حتماً باید خواند :))

    ۵ ۵ ۵ 

    پاسخ:
    حدس میزنم سریالی نباشه که دلپسندت باشه چون هم فصلهاش زیاده و هم قسمتهاش، ولی جملات جالبی داره =)

    5 :)) 

    پاسخ:
    با خودم گفتم یا ۴ رو میگی یا ۵ 😁
  • آرتـــ ـــمیس
  • 4 و 5 :)) 

    پاسخ:
    من باید از این پستا هر هفته بذارم تا هر هفته نظرات خوبِ آرتمیس جان رو ببینم؟ :دی :")

    ۳ رو با اعماق وجودم و چندیییین بار حس  و تجربه کردم !

    پاسخ:
    من هم.. و اون بخش دوم واقعاً آرامش خاصی بهت میده🥰

    یک(:

    (با 1صدم اختلاف نسبت به)

    تو چی؟ 

    پاسخ:
    یک :))
    خواستی بگی با یک صدم اختلاف نسبت به ۵، درست حدس زدم؟😅
  • نهالِ کوچک🌱
  • ۳ و ۴👌🏻

    پاسخ:
    معرفی آیات مَس رو اینجا نوشتم اگه دوست داشتید بخونید.
    مرسی از نظرتون :)
  • نهالِ کوچک🌱
  • خوندمش...خیلی جالب و زیبا بود👌🏻

    پاسخ:
    ممنون، نظر لطفتونه :)
  • . Nαʂƚαɾαɳ .
  • همش

    جزو معدود دفعاتیه که نمیتونم انتخاب کنم::)

    پاسخ:
    مرسی (:

    نه 4😎😂

    پاسخ:
    هنوز شناختم به حد بالایی نرسیده :")
    البته فکر کنم همیشه بخشی از وجود آدما ناشناخته باقی میمونن و اینکه ادعا کنی یکی رو عمیقاً می شناسی اغلب اشتباهه.

    همینطوره

    نمیشه کاملا آدمارو شناخت ولی میشه یه آدم رو خیلی شناخت(:

    حتی گاهی بیشتر از خودش...

    پاسخ:
    نمیدونم، ولی ممکن بنظر میرسه با اینکه نمیتونم بگم تجربش رو دارم.

    3 :))))))))

    پاسخ:
    👌🏻😊💙
  • ... مـــیــم ...
  • 2 :))))

    پاسخ:
    حوصله داشتی بخون کتاباش رو، سه تاست، من پیش از تو، پس از تو، هنوز هم من، تا الان و اینجایی که خوندم مطمئنم که خوشت میاد :)))
  • ماهی سیاه کوچولو
  • 2 :)

    پاسخ:
    هنوز کتاب رو تموم نکردم ولی قلم نویسنده خیلی دلپسنده :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی