رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

صندلی نسبتاً داغ

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۲۹ ب.ظ

صدتایی شدم :)) و شجاعتی است که با وجود اینکه می دانم در خودم سراغ ندارم، دوست دارم امتحانش کنم

حالا چرا نسبتاً داغ؟

چون خاموشی هستم که پیچیده شدم در سخن...

جواب می دهم ولی آنطور که می خواهم

خط قرمز: غیر اخلاقی نباشند

 

یا علی

  • ۹۹/۰۸/۰۳
  • Fatemeh Karimi

چالش

نظرات (۱۷)

آخ چی بپرسم/:

من معمولا توی این چیزا خوب نیستم🤷‍♀️

ولی خب

اگه قرار باشه یه سوال بپرسم اون اینه:

اگه قرار باشه کل سال های زندگیت رو در یک جمله خلاصه کنی چی میگی(:

پاسخ:
چه سوال سخت و زیبایی پرسیدی :)
کوشیده ام در اوج خستگی و در قدر مطلق تنهایی، عشق را نفس بکشم. :)

من سی تا کم دارم

مبارکهههه

پاسخ:
ممنون :)

خب خب...

(با انگشتانش روی میز ضرب می گیرد)

1: بهترین کتابی که توی عمرت خوندی چی بوده؟

2: زندگی شهری و پر از تکلونوژی رو دوست داری یا زندگی روستایی؟

3: اگه همین الان بهت بگن امکان جا به جا شدن در زمان و مکان رو داری، چه سالی و کجا رو انتخاب می کنی؟

4:هدفت از وبلاگ نویسی چیه؟:D

5: خواهر و برادر داری؟

6:اگه یه روز بچه دار بشی اسمش رو چی می ذاری؟

7: سرمایی هستی یا گرمایی؟

8: اگه قرار باشه معروف بشی؛ دوست داری شهرتت در چه زمینه ای باشه؟

9: Do you want to play?

(مورد آخر برگرفته از چالش وحشتناک مومو!)

پاسخ:
خسته نباشی عزیزجانم :))
۱. کیمیاگر
۲. زندگی شهری، اصلاً به حشرات و سر و صدای روستا علاقه ندارم و با وجود طبیعت زیباش ترجیح میدم توی شهر باشم
۳. میرم سال تولد بهترینم و بچگی هاش رو تماشا می کنم :)
۴. نوشتن از عشق
۵. خواهر ندارم ولی دو تا برادر دارم
۶. دختر: نازنین فاطمه یا فاطمه زهرا / پسر: هادی
۷. سرمایی
۸. نویسندگی
۹. چیزی در موردش نمی دونم! توضیح نیازمندم
:)

مبارکه

بین موسیقی و کتاب و فیلم کدوم رو انتخاب میکنی؟

پاسخ:
ممنون :)
کتاب

ای کاش اون غیر اخلاقی رو ممنوع نمیکردییییییییییییی خخخخخخخخ

پاسخ:
پس خدا رو شکر که گفتم خط قرمزه 😁

هعیییی من کل سوالام از اوناست-_-

پاسخ:
چه کنیم دیگر :(
ان شاء الله که سوالات دیگه ای به ذهنت برسه

مبارک باشه*^*
همممممم سوال..
1چند سالته؟(اگه نمیخوای بگی نگوD:)
هممم
2رشتت چیه؟
3چه حرفی هست دوست داری بهم بگی؟(آخه این چه سوالای مسخره ایه داری میپرسی؟)
4اگه میتونستی جون خودتو یه نفر دیگه رو نجات بدی جون کی رو نجات میدادی؟
5کتابی که خیلی روت تاثیر گذاشته؟
6کتابی که خیلی دلت میخواد بخونیش؟
7اگه میتونستی هر قدرتی که بخوای داشته باشی چه قدرتی رو انتخاب میکنی؟(مثلا نویسندگی خیلی خوب..قدرت پرواز..ذهن خونی..)
8دوست داری چی رو توی زندگیت تغییر بدی؟
(خوب زیادی سوالای چرت پرسیدم بسهD:)

پاسخ:
ممنونم :)
۱. ۱۸
۲. انسانی
۳. می خوام ازت پرانرژی بودن رو یاد بگیرم...هر چند توی این یادگیری ها بسی خنگ هستم
۴. جون کسی که عشق رو بهم یاد داد [خیلی سخت بود، کاش تبصره داشت که جون خودمو نجات نمی دادم ولی می تونستم به جاش جون خانوادمو نجات بدم]:
۵. دنیای سوفی
۶. سه تان: من پیش از تو...پس از تو...هنوز هم من
۷. ذهن خوانی
۸. چندسال پیش یه دعایی کردم و به دنبالش گفتم: حتی اگه به صلاحم نباشه اتفاق بیفته برام...خدا بهم گوش کرد و اصلاً به صلاحم نبود...اگه برگردم اون دعا رو نمی کنم
:))

متاسفم تو این بخش یکم بی ادبم😂😂

درنتیجه سوالی نمیپرسم

پاسخ:
منم در اِزایش سپاسگزارم :)
اگه غیر از آن سوالی داشتی جوابگو هستم :))
  • رسول نصیری
  • پول محبوبیت قدرت 

    کدومش برات مهمه؟

    پاسخ:
    محبوبیت

    هووم

    اول که مبارکه

    دوم : دختر جدی هستی یا شوخ ؟

    سوم : الگوی زندگیت کیه؟

    چهارم: اخرین لبخندت برای چه انفاقی بوده ؟ :)

    پاسخ:
    ممنونم :)
    می شد گفت جدیم
    مادرم
    امروز قبل از ظهر بود فکرکنم، یکی از نوشته هاش رو خوندم...فوق العاده بود همانطور که تلخ ولی پیامدش یک لبخند از ته دل بود

    مبارکه. با آرزوی موفقیت. ♥️🌹

    پاسخ:
    ممنون :)
    همچنین💛

    مومو یه چالش ترسناکه که توی واتس اپ پخش شده. یه چیزی شبیه نهنگ آبی. خیلی خطرناکم هست:(

    پاسخ:
    نمی دونستم
    فکر کنم اگر می دیدم هم بهش اهمیت نمی دادم
    به نظرم بازی فقط باید بامزه باشه نه ترسناک و رعب آور :(

    @وایولت 

    مومو چند روز پیش دستگیر شد : دی 

    اگه خودتو تو یک کلمه توصیف کنی اون چیه ؟ 

    ( بیشتر از این به ذهنم نمی رسید :| ) 

    و مبارکههههههه 

    پاسخ:
    بهتر...والا :)
    تنهایی
    ممنونم :)

    سلام :)

     

    هر نفر چن تا سوال می تونه بپرسه؟

    من یکم سوالام زیاده ، اگه با زیاد سوال پرسیدن مشکلی دارین من ترجیح می دم چیزی نپرسم...

     

    پاسخ:
    سلام

    سوالات مناسبتون رو پاسخگو هستم :)

    ۱_دوست دارین برین تو یه سیاره دیگه و تک و تنها زندگی کنین؟

    ۲_اگه یه روز صبح از خواب بیدار شین و‌ ببینین کسی که دوسش داشتین رفته صبحونه چی می خورین؟

    ۳_قدم زدن لب ساحل دریا رو ترجیح می دین یا قدم زدن‌ زیر بارون؟

    ۴_اگه می تونستین جای یه پرنده باشین ، کدوم پرنده رو انتخاب می کردین؟

    ۵_تو تصمیم گیری احساسی برخورد می کنین یا منطقی؟

    ۶_اگه‌بهتون بگن یه نامه یه خطی به مهم ترین‌شخص زندگی تون بنویسین؛  واسه کی می نویسین و چی می نویسین؟

    ۷_بین کسی که دوستون داره و کسی که دوسش دارین کدومو انتخاب می کنین؟

    ۸_چه‌ چیزایی به‌شدت ناراحتتون می کنه؟

    ۹_یه سوال خیلی مهم که معمولا از همه می پرسم: نوشیدن قهوه  رو دوست دارین یا چای؟😐

    ۱۰_تو تنهایی هاتون چی آرومتون می کنه؟

     

     

    اجازه هست باز سوال بپرسم؟😅

    پاسخ:
    ۱. خیر
    ۲. قطعاً به جای صبحانه، غصه می خورم
    ۳. قدم زدن در ساحل
    ۴. پرستو
    ۵. احساسی
    ۶. به آموزگار عشقم و فقط می نویسم: تا همیشه... خودش می فهمد :)
    ۷. دومی
    ۸. دروغ و دورویی و تملق
    ۹. چای
    ۱۰.  نوشتن شاید

    فکر کنم خیلی شد دیگر :)

    مبارک :)

    پاسخ:
    ممنونم :)
  • ... مـــیــم ...
  • مبارکت باشه ♥️

    بی مقدمه بگم...

    اگه میتونستی یه احساس باشی، دوست داشتی چی بودی؟

    اگه یه کلمه بودی چی؟

    وقتی به ده سال بعدت فکر میکنی خوشحال میشی یا ناراحت؟

    به نظرت آدم ها رو چطوری میشه شناخت؟ از چشم ها؟ با سفر رفتن؟ صحبت کردن یا چیز دیگه ای؟

    و در آخر.. عجیب ترین واکنشی که به یه اتفاق نشون دادی چی بوده؟

     

     

    پاسخ:
    ممنون 💛
    عشق
    مهربانی
    خوشحال
    با یه نگاه حواس جمع و بدون قضاوت
    چند وقت پیش بود...انقدر بابت یک اتفاق خوشحال بودم که رفتم پارک، سوار تاب شدم و بلند بلند جیغ کشیدم (نامحرمی نبود ولی بازم وجه خوبی نداشت...هر کس توی اون وضع منو میدید فکر می کرد از تیمارستان فرار کردم🤦🏻‍♀️)
    :)