رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

سخن ۵

سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۹، ۰۳:۱۳ ب.ظ

اگر ناگزیر به انتخاب باشم،

اگر کسی نباشد که هم دوستش داشته باشم و هم دوستم داشته باشد؛
من ترجیح می‌دهم با کسی بمانم که دوستم داشته باشد و دوستش نداشته باشم،
تا کسی که دوستش داشته باشم و دوستم نداشته باشد...
هیچ جهنمی با جهنمِ دیگر فرق ندارد!
اما؛
شنیده‌ام که بعضی آتش‌ها بیشتر می‌سوزانَد،
خیلی بیشتر...
نرگس صرافیان طوفان

 

موافق یا مخالف؟

پی نوشت: با اینکه قالب را عوض کردم و دیگر فلش سبز و قرمز نداریم، میخواهم این مطالب را ادامه دهم و خوشحال میشوم نظرتان را بنویسید :)

  • Fatemeh Karimi

نظرات (۲۴)

  • نغمه ی پاییز
  • موافق

    پاسخ:
    :))

    جهنم باید بسوزاند اصلاً

    و بعضی آتش ها که بد هم می‌سوزانند دلپذیر تر از دیگر آتش هایند

    پس مخالفم (:

    موافق :")

     

    پاسخ:
    میدانستم D:

    همه چی نسبیه. یک جمله شامل یک اظهار نظر در حد موافق و مخالف کمی انتزاعیه. وقتی میپسندیم یعنی جمله ماهیتا اوکیه ولی الزاما موافق یا مخالف نیستیم. حوصله بحث هم نداریم. :D

    پاسخ:
    درسته :)
    گاهی که برایم مهمتر باشد حوصله ی بحثش رو هم پیدا میکنم :")
  • آرتـــمیس -
  • مخالف :) 

    من هردوتاشون رو ول می کنم می رم پی زندگی خودمD: 

    پاسخ:
    اینم جالبه D:
    ولی فقط در حد حرفه آرتمیس جان
    عشق که پیش بیاد فرق میکنه :)

    نمیدونم این بحث توی کدوم وبلاگ پیش اومد که پرسید :

    شما حاضرید کسیو دوست داشته باشید و دوستتون نداره ازدواح کنین

    یا با کسی که دوستتون داره و دوستش ندارین ؟؟؟

     

    خب بخوای در نظر بگیری در حالت کلی خانم ها لطیف تر و احساسی تر اند...

    پس اگه طرف مقابل شون دوستش داشته باشه کم کم نرم می شن ...

    اما اگه بر عکس باشه عذاب آوره...

     

    جهنم اسمش روشه !

    آتش لذت نداره :")

    وگرنه که اسمش و میذاشتن گرمای مطبوع !!!

     

    پاسخ:
    و عشق مرا با چه ها که آشنا نکرد :)))

    @آرتمیس

     

    آفرییین !

    اینم فکر عالی یه :دی

    پاسخ:
    =)

    نمیدانم :")

    من دوست داشتن و تجربه کردم آما هشق را نه...

    و این که عشق کور کننده دوست ندارم :))))

    و چه بسا عشقی که کور کننده نباشه اصلا عشق نیست...

    پس بیخیال دنیا

    بریم سراغ کارامون...

    پاسخ:
    اصلاً قبول ندارم
    عشق کور کننده نیست
    بر عکس
    روشنی بخشه حیاته
    عشق چشمات رو نمیبنده روی حقایق
    بلکه حقایق تلخ رو بهت نشون میده و تو در عین رضایت میپذیریشون
    و چه دلیلی بالاتر از اینکه عاشقی :))))

    +این افزوده ها رو دوست داشتم ولی🙂

    خب من همچین نظری ندارم :))))

    حس و حال بحث هم ندارم...

    پس تا درودی دیگر بدرود :)

    پاسخ:
    😊

    تا حدی موافق 

    به شخصه تحمل یه زندگی بدون عشق رو ندارم :) 

    پاسخ:
    بدون عشق نمیشه گفت بیشتر شبیه به اینه که بگی بدون توقع عشق ورزیدن از طرف، طرف مقابل 🙂

    بسیار موافق

    البته نه اینکه عاشق طرف مقابل نباشیم به این معنی که آدم رو مخی باشه !

    آدم رو مخ رو اگه عاشقت هم باشه نمیشه تحمل کرد

    حتی عاشقیش هم رو مخه

    دیگه رو مخ بودن رو توضیح نمیدم

    از بس واضحه :)))))))

     

    پاسخ:
    :))
    بله، نیازی به توضیح نداره =)

    موافقم :)))

    پاسخ:
    :)))
  • . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
  • مخالف:)

    پاسخ:
    :)
  • سیروان REGA
  • کاملا با نظرتون موافقم و به عقیده من آرامش بیشتری میتونیم داشته باشیم
    پاسخ:
    درست نفهمیدم
    یعنی با نظر نرگس صرافیان موافقین یا نظر بنده؟
  • زهرا یگانه
  •  

    آقا من هم با @آرتمیس موافقم‌. :))

    همیشه فکر می کنم در این دو راهی باید یک راه سومی هم باشه که بشه باهاش کمی زمان خرید. می دونی در اون وضعیت بحرانی تصمیم گیری درست صورت نمی گیره و بعدا حتما پشیمانی خواهد داشت، لذا فرد تصمیم گیرنده نیاز داره به عنصر زمان.. و این شرایط با بیرون اومدن از اون شرایط امکان پذیر هست نه انتخاب بین دو راه ممکن. فکر می کنم باید در این دوراهی یک راه میانبر ساخت حتی اگر شده نامرئی.

    پاسخ:
    با عقل نظر افکندن در عشق!

    مخالف

    پاسخ:
    :)
  • غزاله سروانی
  • موافق:)

    پاسخ:
    :)
  • آقای آبی
  • آدمی که دوستم داشته باشه و من بتونم تحملش کنم. یعنی نسبت بهش خنثی باشم و بتونم براساس منطقم جواب محبتش رو بدم ترجیح میدم و بالعکس.

    در صورتی که جواب منطقی نبینم یا ندم و باعث آزار هر کدوممون بشه. دوری گزینی بهتره. 

    پاسخ:
    عقیدتون ارزشمنده.
  • آقای سین
  • من مخالفم :)

    ترجیح میدم تنها باشم تا کنار کسی باشم که دوستش نداشته باشم هر چند که او دوستم داشته باشه

    چون اگه من دوست نداشته باشم طرفو اون قدری که طرف انتظار داره بحث دوست داشتنو نشون نمیدم ( خب دوستش ندارم که)

    خب دلش میشکنه ، نابود میشه و من اصلا از این کار خوشم نمیاد

    :)

    پاسخ:
    خیلی هم زیبنده :)
  • یاسمن گلی:)
  • موافقم :)

    پاسخ:
    :))

    البته اینو بگم علاقه کم کم بوجود میاد

    اگه کنار کسی باشی که دوستت داشته باشه قطعا تو هم به اون علاقه مند میشی 

    پاسخ:
    درسته :)
    ولی اون عشق رو هم نمیشه در نظر نگرفت :)
  • سیروان REGA
  • ازدواج نکردن و تنها بودن به نظر من خیلی بهتر از اینه که آدم با یک ادم اشتباه ازدواج کنه اگه کسی که عاشقشی و اونم عاشقته نتونستی ازدواج کنی به عقیده من اصلا بهتره که ازدواج نکنی و اگر هم ازدواج کردی با کسی باشه که اون عاشقته و تو هم تا حدودی بهش کشش داری نه اینکه ازش خوشت نیاد و بهش بی تفاوت باشی که اگه اینطور باشه زندگی بعد مدتی زهر میشه
    پاسخ:
    بله، الان متوجه منظورتون شدم
  • Sepideh Adliepour
  •  من فکر می کنم انسان اگه "عاشق" بشه به پیرهن بودن هم راضیه(:

    چه برسه به این

    هر چند این سوزنده تره!

    یه جور هایی شبیه قهوست یک تلخ شیرین

    این هم میتونه یه سوختن شیرین باشه!

    با لذت سوختن بهتر از سوختن خالیه

    نیست؟

     

     

    پاسخ:
    خیلی بهتره😍
  • ... مـــیــم ...
  • هر دو عذاب آوره

    بین جایی که قراره عذاب ببینم و جایی که قراره فرد دیگه ای رو عذاب بدم بهتره حداقل تا زمانی که پیش نیومده بهش فکرنکنم. نه اونقدری بی رحمم که کسی رو نابود کنم و نه از خودم جدا شدم که خودم رو عذاب بدم :)

    پاسخ:
    میدونم چی میگی💙
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی