رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

عکس و مکث

سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۱۱ ب.ظ

برنامه ای نصب کردم برای انتخاب پس زمینه ولی آخرش شد زمینه ای برای انتخاب پروفایل و مطلب گذاشتن در وبلاگ =)

حس طلوعِ خاطره دارد، خاطرات دست جمعی، همچنین حال خوب آرامش و آبی بودن را.

بدون شرح

پرواز و سرزندگی

خوشمزه :)

باز هم خوشمزه :)

دیگه از این خوشمزه تر :))

صادقانه بگویم: موبایل من /:

زیباست و جدا از اینکه بدون شرحِ منو یاد وقتی می ندازه که مامانم میگفت: برای امتحان باید کتابتو بخوری.

دوتای آخر را شما بگویید:

پی نوشت: عنوان فکر کنم مربوط بود به بخشهایی از کتاب سواد رسانه ای.

  • Fatemeh Karimi

نظرات (۱۶)

کم پیدا شدی..:)

پاسخ:
منظورت وبلاگ خودمه جانم، اون رو که خیلی هم زیاد پیدام😬
ولی در مورد پستای معصومه اصلاً مگه میشه معصومه بنویسه و من نخونم :))
ولی امتحاناتم نزدیکه و کمتر وقت میکنم نظر بدم...

عکس اول خیلی جالب بود.اون ادمای سرگردون توی آب چی کار میکنن؟؟

پاسخ:
انگار فقط خواستن این درکنار هم بودنشون رو نشون بدن :)

اولی 😍

پاسخ:
آره خیلی قشنگه😊

هرکودوم یه حسی داره..

پاسخ:
:)))

لطف داری

ایشالا موفق باشی

زود بیشتر پیدا شو

*;*

پاسخ:
ممنون جانم، همچنین ^^
چشم (:

آخری درگیرم کرد😅

پاسخ:
منم خیلی سرش فکر کردم :))

اون تخم مرغه !!!

 

عکس و مکث اصلش مال برنامه قند پهلو عه.

.

پاسخ:
آره فکر کنم

گفتم یه جای دیگه هم دیده بودمش :)

یکی از یکی جذاب تر و قشنگ تر :)))) 

پاسخ:
:)))))

یکم به قالبت رنگ اضافه کن :)

خوندن مطلبت سخت میشه :(

البته این یک نظره!

وگرنه ما فضول کی باشیم!؟

راستی به وب بیشتر سر بزنی خوش حال میییشم :))

پاسخ:
ممنون از نظرت :)

باشه چشم :)

مرسیی :))

پاسخ:
:))
  • دختر پاییزی
  • عکسای خیلی قشنگ و جالبی بودند :)

    + اون کیک کوهیه رو دلم خواست 😋

    پاسخ:
    :))
    کاش کوه ها از کیک بودن 🙃

    عکس اولیه و اونا که شیرینی بودن چقدر به دلم نشست:)))

    پاسخ:
    کم پیدا شدی (تقلید کنم😅)
    میدونم برای درساته عزیزم :))
    مرسی که با وجود کنکورت هنوزم میای اینجا💛
    وایولت پسند گذاشتم :))

    D:

    برای حفظ تمرکز بیشتر:))

    ولی واقعا سر زدن به وبلاگ دوستام و دیدن پست هاشون یکی از بهترین بخش های زندگیمه که همیشه حالم رو خوب میکنه:))

    پاسخ:
    آره یه کار متفاوت تمرکز رو افزایش میده، برای من رمان خوندن و فیلم دیدن بود اون موقع :)
    خوشحالم که اینطوره :))

    یکی مونده به آخریD:

    همون قضیه ی قورمه سبزیه که اگه بهش تبدیل بشی دیگه نمیتونی خودتو بخوری:(

    پاسخ:
    هی... دست رو دلم نذار... دقیقاً همونه :(:
    منو یاد این بیت هم میندازه:
    بیرون ز تو نیست هر چه در عالم هست
    در خود بطلب هر آنچه خواهی که تویی

    نه در واقع منظورم اینه که میام بیان تمرکزم به هم میخوره و برای تمرکز بیشتر کم تر میام اینجا:))

    وای... رمان خیلی آرامش میده بهم... ولی فیلم زیاد نه.  هیجانش بالاست D:

    مخصوصا اگه انیمه ی سریالی باشه!  حالا سینمایی یکی دو روز بیشتر ذهن رو درگیر نمیکنه:)

    پاسخ:
    آهان، پس کار متفاوتت رمان خوندنِ :)
    درگیر چیزهایی که ذهنت رو مشغول میکنه، نشو و وقت هایی که درس نمیخونی برو سراغ چیزایی که بهت آرامش میده نه که وقتت رو هدر بدی(گفته بودی اینکارو میکنی آخه)
    نداشتن تمرکز و بی حوصلگی و بی حالی و... همه از اثرات وقت تلف کردنه که برای من خیلی بوجود میومد.
    موفق باشی جانم💛

    همه‌شون قشنگن اما من سومی رو برمی‌گزینم :)

    پاسخ:
    زیباست :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی