رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

شاعر امیرهوشنگ ابتهاج (سایه)

چهارشنبه, ۱۹ مرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۴۰ ب.ظ

 

 

خروش جان او آوازه در گوش جهان دارد...

شما اولین فقدان من هستید استاد. من شما را در حد خود می‌شناسم و خیلی هم با شناخت خودم خوش بودم. وقتی موضوع درس آزاد بچّه‌ها در مورد شما بود با علاقه به نوشته‌هایشان گوش میدادم و خودم صحبت می‌کردم. وقتی شعرخوانی‌های شما را میدیدم با اشتیاق دوباره و دوباره نگاه میکردم. وقتی در دفترچه‌هایم، وبلاگ، تلگرام، اینستاگرام از شما می‌نوشتم، آرزویم بود در زمانی مناسب دیدار شما نصیب جوانیم باشد. با اینحال "هنوز صبر من به قامت بلند آرزوست"

  • Fatemeh Karimi

شعر

نظرات (۲)

سلام. سلام.سلام

خدابیامرزدشان،واقعاً استاد ابتهاج بی نظیرن:).

پاسخ:
سلام و درود :)
درسته

من واقعا حرفی ندارم بزنم..  

پاسخ:
من هر جایی باشی باید اینو بگم: 💙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی