رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

پرنده سحرخیز

پنجشنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۱، ۰۸:۳۱ ق.ظ

پنجاه و یک قسمت، فقط سیزده قسمت تماماً باهم بودن جان و صنم، مگر زندگی هم همین نیست؟ تا زمانیکه به قله برسی مدام اتفاقات میریزند و تو را، انسانهایی که دوست داری را، حتی زمان را به بازی میگیرند. حتی وقتی به قله رسیدی باز هم تمام نشده؛ حفظ تعادلت و یادگرفتن اوج تو را به سختی می‌اندازد. پرنده سحرخیز هم مثل زندگی فقط یک قول به ما میدهد آن هم اینکه بالاخره همه چی آن چیزی میشود که تو میخواهی اگر در مسیرت پیش بروی و ناامید نشوی که اگر هم شدی بدانی که روزی که ممکن است همین امروز باشد قرار است باز هم یک انسان امیدوار باشی. و امیدواری حس دم‌دستی‌ای نیست، فکر کنم امیدواری در حدی مهم است که این حرف را گفته‌اند: یک عاشق همیشه امیدوار است... به داستان سریال که برسیم باید بگویم هنوز بعد از سه بار دیدن جاهایی برای کشف دارد. راحت نیست علاقه‌مند شدن من به یک فرهنگ، یک زبان، یک حیات. از آنجایی که دانشجویان ادبیات در هر کشور جذاب‌تر از زبان و ادبیات خود نمی‌یابند خیلی درگیر زبانها نمیشود اما پرنده سحرخیز باعث به وجود آمدن این علاقه در من شد. کمی هم جزئیات: صنم نویسندگی‌اش را با این جمله شروع میکند: "دو تا آرزو دارم، یکیش اینکه یه روز یه نویسنده‌ی بزرگ بشم و اینکه توی گالاپاگوس زندگی کنم." هنوز درگیر این هستم که چطور دو انسان میتوانند انقدر شبیه به هم باشند و انقدر تفاوت داشته‌باشند؟  جان و دمت لحظه‌ای از شخصیت خود دور نشده‌اند و ریز جزئیات شخصیت خود را به خوبی بازی کرده‌اند. جان و صنم و هر کدام از شخصیتهای تأثیرگذار پرنده سحرخیز مرا به این فکر واداشتند که اگر روی شخصیتها انقدر دقیق و زیبا کار شود میتوان یک داستان را قدر عمر نوح طول داد. اما از آنجایی که بینندگان میدوند دنبال نتیجه شد پنجاه و یک قسمت ناقابل!

دوست‌داشتتی‌ترین عکسی که گرفتم

و دوست‌داشتنی‌ترین عکسی که جان از سریال در صفحه‌اش گذاشته

و دوست‌داشتنی‌ترین عکس از صحنه‌ی موردعلاقه‌ی اینجانب.

  • Fatemeh Karimi

سریال

عشق

نظرات (۵)

چرا حس فیلم ترکی میده ؟

پاسخ:
ترکیِ :)
زری جان توام حوصله نداری متنهای بلند بخونی توی چندتا متن قبلیم درموردش گفته بودم ولی خودمم حوصله نداشتم بخونمش فقط به املا و نکات نگارشی توجه کردم و گذاشتمش :")

شماهم وقتی سریال‌تون تموم میشه احساس بدی دارین؟ :") 

پاسخ:
خیلی
حالا اینم هست که بعضی سریالها جایگاه ویژه‌ای دارن و آدم با خودش میگه حالا کی بشه دوباره یه همچین چیزی پیدا کنی :"

حقیقتا بستگی به محتواش داره

ولی میدونستم یه فیلم ترکی و 200 بار دیدین 

اما فکر نمیکردم بشه از فیلم ترکی این همه نتیجه اخلاقی گرفت

هی روزگار...

اخه فرمول دارن

یه مثلث عشقی ، دختر فقیر ، پسر پولدار ، هی کشمکش و اینا /: 

پاسخ:
درسته. ولی متنی که در موردش صحبت کردم خیلی طولانی بود.
فقط یک سریالِ که ۴ بار دیدم (اونم در نوجوانی که وقت آزاد زیاد داشتم) و یکی هم همین سریال که ۳ بار دیدم.
آنچه که محرک نویسنده‌ست دیده‌هاشه دیگه :)
اینطور نیست سریالهای ترکی متنوعی دیدم من...

سو کا :)))

پاسخ:
دو روز بیان نبودم اصطلاح جدید اومده؟ :"
  • 𝙌𝙪𝙚𝙚𝙣 𝙮𝙚𝙜𝙞𝙨𝙖
  • واقعا چه خوب*-*

    پاسخ:
    😊🍃
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی