رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

بی ماه

شنبه, ۱ مرداد ۱۴۰۱، ۰۳:۰۹ ق.ظ

پیش‌نوشت: برای درک شعر حتماً شعر سپیده را بخوانید.

 

 

روزهای تیرگی را ماه نیست
ماهی بی‌آب زنده دیدنی‌ست

"بی تو من هر آنچه می‌خواهی شدم"
خستگی‌ها مال حوض بی‌کسی‌ست

 

فاطمه کریمی (صبرا)

 

پی‌نوشت: تولدم مبارک :)

  • Fatemeh Karimi

شعر

نظرات (۶)

سلام. سلام.سلام

چه شعر قشنگی

تولدتان خیلی خیلی مبارک باشه،سیصد سال به این سالها🎁🎂🎈

پاسخ:
سلام و سلام
متشکرم نظر لطفتونه :)
خیلی ممنون🌸🙏🏻

تولدت کلی مبارک فاطمه عزیز.برات بهترین‌ها رو آرزو میکنم شاعر جوان:)

پاسخ:
مرسی عزیز دلم💛

عزیزدلم تلگرام رو چک میکنی؟اینجا نشد بزارم :)

بازم تولدت مبااارک مرداد ماهی جان 💛

پاسخ:
هزار بار ممنون مهربانو😍

چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی

آن شب قدر که این تازه براتم دادند

(غزل شماره 183 حافظ) 

تولدتون مبارک باشه، امیدوارم حسابی شاد باشید و شادی ببینید🎈🎁🎂🎉❤️

+ هرچی بیشتر باهاتون آشنا میشم، بیشتر به شباهت اسم وبلاگ با شخصیت‌تون پی می‌برم :)))) 

پاسخ:
از اشعار دوست‌داشتنی‌تر 😍
مرسی مبینا جانم💛🤗
+ 🥺 نمیدونم چی بگم :' خیلی ارزشمندی برای من مبینا جان....

سلااام

تولدت با تاخیر مبارک:) 

پاسخ:
سلام بانو
مرسی **

درود 

بسیار شعر زیبایی بود

زادروزتون رو تبریک میگم

سبز باشید و شاد

پاسخ:
سلام
خیلی ممنونم از لطفتون💛
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی