رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

آغاز ماه، آغاز من

جمعه, ۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۵ ق.ظ

مدتی به تولدم مانده که این را می‌نویسم،‌ شاید الان بخاطر فرار از کتابی که جلویم است و امتحانش که مرا فریاد میکشد، می‌نویسم. دلم خوش‌تر میشود، من همیشه بدنبال شکوفه‌ی خوشحالی بودم، از اتمسفر زمین خارج میشد و باز دوباره می‌آمد و مینشست روی شانه‌ام و باز هم دلش میخواست تغییر سیاره دهد و برود دور و دورتر. دختر گرم‌ترین ماه تابستان بودن اما بدنبال شکوفه‌ی بهار گشتن! از کودکی‌هایم گفته‌ام و نوجوانی‌ها و گذر روزهایم... تلاش میکنم برای تلاش کردن، برای حس خوب، برای کشف زیبایی‌های هستی، برای دوستی و برای عشق. اول خبر خوب را دادم بخودم اما الان باید بگویم خبر بد اینکه همه‌چیز ناهموارتر شده و میشود ولی تو همیشه با منی و کسانی که دوستشان داری پس نگران نباش.

 

پی‌نوشت: عنوان برگفته از سخن دوستِ جانم.

  • Fatemeh Karimi

نظرات (۱۲)

تولدتون مبارک باشه 😍🥳🎊🎉✨🎈🎁🎂

آرزو میکنم امسال همه چیز رو دور خوشی باشه براتون :)❤️ 

پاسخ:
مرسی مبینا جانم😍💛
همیشه شاد  باشی :)
  • Mohsen Farajollahi シ
  • تولدتون پیشاپیش مبارک!

    با اینکه در اقیانوس زندگی تلاطم و هیاهو همیشه موج میزنن، امیدوارم بادهای بخت و روزگار همیشه موافق مسیرتون باشن و سرعتتون رو در رسیدن به مقصدتون بیشتر کنن.

    براتون سلامت و امنیت رو در این مسیر آرزو میکنم :)

    پاسخ:
    متن رو از قبل نوشتم ولی درست یکم منتشرش کردم.
    ممنونم، پاینده باشید.
  • . Nαʂƚαɾαɳ .
  • تولدت پیشاپیش مبارک قشنگ خانوم :)

    هزار ساله بشی الهی مادر🤭❤

    پاسخ:
    خیلی مرسی💛 ولی پیشاپیش نیست نسترن جانم، متن رو از قبل نوشتم :")
    مرسی مادربزرگ نازنیم: دی😅

    تولدتون مبارک باشه :)

    پاسخ:
    ممنونم :)

    به به

    دست و جیغ و هوراااااا

    تولدتون مبارک باشه :))))))

     

    پاسخ:
    ممنون ممنون😍💛
  • یاس ارغوانی
  • چه آرزویی برای تولدت کنم از این بهتر که امضای خدا پای آرزوهای قشنگت باشه 😊🌹💕💚

    تولدت پیشاپیش مبارک💫🌺🥳🎆

    پاسخ:
    مرسی جانم😍😘
    پیشاپیش نیست😅💛

    تولدت پیشاپیش مباااارک

    الهی بهترین ها برات رقم بخوره فاطمه جان

    چه عنوان جذابی :)

    پاسخ:
    مرسی بانوی مهربان😍💛
    فکر کنم باید می‌نوشتم متن رو از قبل نوشتم🤦🏻‍♀️😅
    همه چیز به گوینده بستگی داره دیگه😊

    تولدت مبارک دخترجان

    ان شالله سال جدیدت واقعا سال تو و ساختن خودت  وزندگیت باشه.

    پاسخ:
    مرسی عزیز جانم😍💛
    همیشه خوشدل باشی :)
  • نهالِ کوچک🌱
  • تولدت مبارک فاطمه‌ی عزیز  و مهربون⁦⁦^_^⁩⁦⁦ 

    آرزو میکنم که همیشه حال دلت خوب باشه به آرزوها و رویاهای قشنگت برسی الهی🌿🌻

    پاسخ:
    مرسی عزیز دلم😍💛
    پاینده باشی همیشه :)

    پیشاپیش مبارکه :)

    امیدوارم سال خوبی داشته باشی 

    پاسخ:
    باید آخرش میگفتم متن رو از قبل نوشتم واقعاً :"
    مرسی عزیز جان💛 سرزنده باشی :)

    تولدت پیش پیش مبارک قشنگ:))

    بابا مرداد شد شما هنوز امتحان دارین؟

    پاسخ:
    مرسی عزیز دلم💛
    قبلاً نوشتم متن رو عزیز جانم :" گفتم توی عنوان نوشتم، دیگه حواسم نبود آخرش بگم متن رو از قبل نوشتم و یکمه تولدم :")
    هنوز داریم ولی، شرایط ناخوشایندی پیش اومده، به همون خاطر، یکی از استادهامون در بستر بیماری هستن، ممنون میشم براشون دعا کنی💙
  • ... مـــیــم ...
  • تولدت با تاخیر مبارک دختر گرم ترین فصل سال :")

    امیدوارم دلت هم مثل ماه تولدت گرم باشه

    ما که تو این هوا پختیم😅

    پاسخ:
    بدون تأخیر هم گفته بودی :)
    مرسی عزیز دلم💛
    درکت میکنم😄 ولی تابستون هم میره مهم اینه که همیشه دلت به شادی گرم باشه جانم💜
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی