رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

بیست و سومی

جمعه, ۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۰۴:۳۳ ب.ظ

۱) عمر من واسه فراموش کردنه تو کفایت نمیکنه، بیخیالِ عصبانیت شدم، انکارو گذاشتم کنار، همه چیز رو قبول کردم نیهان، همه چیز رو. خورشید من از این دستت طلوع میکنه و از این یکی غروب میکنه. "کمال"_"سریال عشق بی‌پایان"

 

۲) مردم به معجزه بیش از واقعیت باور دارن. "لولوش"_"انیمه‌ Code Geass"

 

٣) وقتی موسیقی رو با تموم وجود درک میکنی، وارد عرصه‌ی جدیدی از کشف زیبایی‌های دنیای هنر میشی، میفهمی هر چیزی توی طبیعت آهنگ و موسیقی خاص خودش رو داره، حتی داستانها. "آرمان"_"رمان قهوه‌ی سرد آقای نویسنده"

 

۴) یک شریک زندگی، اگر عشقی در قلبش باشد، حس میکند میتواند برایش زنده بماند. بدون آن، من تا حالا هفت تا کفن پوسانده بودم. "گریس ۳۱ از برمینگم"_"رمان من پیش از تو"

 

۵) مرا می‌بخشد آن پروردگاری   که شاعر را، دلی دیوانه داده "دیوان فروغ فرخزاد"

  • ۰۰/۰۴/۲۵
  • Fatemeh Karimi

انیمه

رمان

سریال

کتاب

نظرات (۱۰)

1 و 3 :)) 

پاسخ:
سریالِ رو هنوز تموم نکردم، امتحانات بد طولانی شده :"
ولی تا اینجا پیشنهاد میکنم، اگه حوصلش رو داشته باشی :")

زیبا :)

پاسخ:
ممنونم از نظرت :)

۳و۴

پاسخ:
رمانهای قشنگ :) داستان از کتاب از فیلم از آهنگ از همه‌چی جداست، هر چیزی داستان خودش رو داره :)

جمله‌ی اولِ اولین جمله :))))

پاسخ:
به به **
مقدمتان به دفترچه‌ها، گلباران💛
  • یاس ارغوانی
  • دومی فکر کنم منم همینطوریم ولی امیدوارم معجزه ای که میخوام اتفاق بیوفته واقعیت باشه :)

    3) حتی رنگ ها بوها و مزه ها همینطورن :)

     

    پاسخ:
    ان‌شاءالله💛 دوست نداشتم بذارمش :")
    همینطوره :)
  • Sepideh Adliepour
  • حدس بزن=)

    حدس می‌زنم 5و4

    پاسخ:
    ۳ و ۵
    آره =) و اگه انتخاب بعدی‌ای باشه ۱

    یک :)

    پاسخ:
    بهار که فکر نمیکنم صبر سریال طولانی داشته باشه، مثل من😅 ولی بارم اگه دوست داشتی امتحان کن، از این طولانی‌تر هم هست، با این فکر میشه امتحان کرد😄💛

    مرسی مرسی حتما :) 

    پاسخ:
    💛😊
  • Sepideh Adliepour
  • 2:"

    پاسخ:
    ولی میدونم نمیگی باور بدیه، میگی؟
  • Sepideh Adliepour
  • گاهی وقت ها هست

    گاهی وقت ها هم نیست

    مکان و زمان خیلی مهمه

    پاسخ:
    :)
    یکم در موردش حرف میزنیم بعداً *شبیه تهدید شد😅* نه بحث خوبیه :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی