رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

روزِ گل یا گلِ روز

سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۵۳ ب.ظ

 

امروز که روزیِ ثبت‌شده بنام گل و گیاهِ میخوام از گل‌های امروزم بگم.
برنامه ریخته بودم برای امروز و به دوستانم در شروع، روزشون رو تبریک گفتم، در جواب احوال‌پرسی یکی از دوستان بنابر آنچه خودمان میدانیم، گفتم: خیلی زنده‌ام. آخر یکروز که از او پرسیده بودم چطور است، گفت: زنده‌ام، مرسی، ابتدا دلم ناراحت شد چون حس کردم جمله‌ی خوبی نیست اما وقتی گفت که: حس میکنم این زنده بودن خودش به تنهایی بتونه کافی باشه، این جمله دقیقاً به این معناست که هرچقدر خوبم یا هرچقدر هم که بدم باز هم زنده‌ام و هنوز برای ساختن لحظات خوب فرصت دارم و بخاطرش خدا رو شکر میکنم... گل از گلم شکفت و از آن ببعد هر وقت حالم خوب بود، بهش میگفتم: زنده‌ام و اگر خیلی خوب بودم، میگفتم: خیلی زنده‌ام، خیلی خوب بودم از برای همان شروع دلنشین و از برای اینکه قرار بود یکی از شیرین‌های روزگار بیان را ببینم، وقتی تارا را دیدم بشدت هیجان‌زده شدم و تعجب کردم از آنهمه حس خوبی که در من مثل گردش خون در جریان بود. در طولی از روز باهم وقت گذراندیم و برای هم کتاب یادگاری گرفتیم و لبخند و لبخند :) حس خوب دیدار کسی که او را فقط از روی نوشته‌ها و گفتگوهایش میشناسی تقدیم شما شود الهی.

  • Fatemeh Karimi

خاطره

نظرات (۴)

عهههه قرار وبلاگی گذاشتیییین ؟؟؟؟

 

پاسخ:
آره، جات خالی بود :)

یه دور به تارا گفته بودم کاش اصفهان بودن =""")

چرا همه تون تهران هستین عاخههه

پاسخ:
عزیز دلم...
تارا برای کاری اومده بود تهران و قسمت شد. ان‌شاءالله یه روز هم قسمت میشه شما ببینی بیانی‌ها رو💛
من که اگه اومدم اصفهان حتماً بهت میگم جانم :)

چقدر دیدار وبلاگی‌ها مزه میدهههه =)))) 

پاسخ:
خیلی :))
ان‌شاءالله بازم پیش بیاد و برای همه، دوستم گفت هیچوقت هم تکراری نمیشه برای آدم :)
  • Sepideh Adliepour
  • من دیگه خستم شد آدرس بده می خوام بیام😂❤️

    پاسخ:
    عزیزم :))) شما امر بفرما 💖
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی