رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

بیست و دومی

جمعه, ۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۹:۲۱ ب.ظ

۱) امید داشتن، احمقانه نیست. باید اعتقاد داشته باشی که همیشه اتفاقات خوب میفته. پسرم در این دنیا، باید سرنوشت خودت رو رقم بزنی. "پدر هوگو"_"سریال Lost"

 

۲) تو را دوست میدارم. تو عشق و امید و منی. بهار و سرمستی روح من هنگامی است که گلهای لبخنده‌ی تو شکوفه میکند. "شاملو"_"کتاب مثل خون در رگهای من"

 

۳) توی سن من، شمع از کیک باارزش‌تره. من از مردن نمی‌ترسم. نگرانم به اندازه‌ی کافی عمر نکرده باشم! باید روی همه‌ی تخته‌سیاه‌های کلاسها نوشته بشه: زندگی یه زمین بازیه نه چیز دیگه. "آقای هیچکس"_"فیلم Mr. Nobady"

 

۴) او هر جا باشد، قبله‌ام همان جاست. "شمس"_"رمان ملت عشق"

 

۵) در تمام زندگیش نگاهش بوده به دوردست، به آینده، به افق، هیچوقت نبوده ذهنش در جایی که بوده و کاری که میکرده. "یودا"_"فیلم Star wars"

 

پی‌نوشت: بعد از مدتها از این پستها :)

  • ۰۰/۰۳/۰۷
  • Fatemeh Karimi

رمان

سریال

فیلم

کتاب

نظرات (۴)

جقدر خوبه این پستا!

منم همین الان یه پستی از دیالوگ فیلم مورد علاقم که دارم میبینمش گذاشتم.

چقدر این دیالوگا خوبن نه؟

پاسخ:
خوب می‌بینی ^^
آره دیدم، باید یه وقت خالی کنم برای سریالِ، دیدنیِ اونطور که معلومه :)
آره واقعاً :)
  • آرتـــ ـــمــیس
  • 4 و 5 :)))

    پاسخ:
    چشم و دلم روشن شد جانم ** فکر کردم نمیخونی دیگه اینجا رو *شوخیِ بی‌مزه خواستید من هستم* 😅

    سخت بود ولی 2،3 و 4 :)

    (به روم نیارید که تقریباً همرو انتخاب کردم :/) 

    پاسخ:
    عزیز دلم :)
    خیلی هم خوب💛

    حتما وقت خالی کن😀

    پاسخ:
    باشه چشم *ذوق و لبخند*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی