رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

برای سین آرام

پنجشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰ ب.ظ

هیچ میدانی در غیاب توی زیبا دل چقدر اینجا، قلبم، به نام آرام و هر کجایی که اثر لبخندی از مهر وجودت بود، بی رنگ شده؟ نه حتی زرد و نه حتی نارنجی که من دوست ندارم و تو دوست داری و نه حتی سیاه که تمام است، چون تو برای من و خوانندگانت تمام نشدی و نمیشوی حتی اگر تصمیم بگیری که هرگز نیایی، باز هم هستی، دست خودت نیست که عزیز دلم، تو انقدر به چشمهایمان زیبایی دادی که مدیون قلمت هستیم. ای کاش که همان قلمت دستت را رها نکند و صاف هدایتت کند به محیط دنج و آرامِ وبلاگت سپیده جانم.
با قلب و اشک، دوستدار و در انتظار تو :*)

 

پی‌نوشت: درست یک ماه است که نیست، بی‌خبر نیستم و میدانم دلایل منطقی‌اش را، این را هم گفته که یک روزی میایید، ولی حتی اگر تصمیم بگیرد حالاحالاها نیایید باز هم میخواهم این پست را برایش بفرستم، اگر سخنی هم از طرف شما هست میگم بهش :)

پی پی‌نوشت: انگار همین دیروز بود که این دادگاه را شروع کردیم، یادش بخیر، قضاوت‌ها لنگ مانده‌ها بانو...

  • Fatemeh Karimi

نظرات (۴)

از کجا میدونین نمیاد ؟

کلا رفت ؟

پاسخ:
البته نگفتم نمیاد گفتم معلوم نیست کی بیاد، شاید چندماه شاید به سال برسه و یا طولانی‌تر...
نه، اینو گفته که یه روزی میاد :*)

حرص نخورین...

بازگشت وبلاگرا به سوی وبلاگ است کلا...

حداکثرش دو، سه ماهه

پاسخ:
خدا کنه ** مرسی ازت💛

خوش به حالش که انقدر بقیه منتظرشن.

پاسخ:
آخه سپیده خیلی عمیقِ و واقعاً دلم برای شعرها و پستهاش تنگ شده :*)

دلم خواست عمیقا از این متن ها و از این دلتنگی ها و چشم انتظاری ها :)

 

کسی باشه برای من همینقدر قشنگ بنویسه ^-^

پاسخ:
عزیزم💛
مرسی که قشنگ خوندی :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی