رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

روز سیزدهم

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۳۵ ب.ظ

به بدترین دردی که تابحال‌ حس کرده‌اید فکر کنید. حال شخصیت اصلیتان‌ دستش را با کاغذ بریده و شما سعی دارید دردی اغراق‌شده از زبان او بنویسید.
 


داشتم پوشه ام را نگاه میکردم تا تکلیف نوروزی ریاضی را پیدا کنم، با خودم فکر کردم: نام تکلیف نوروزی در اصل باید تکلیف شب سیزده بدر باشد.
لبخندم طعنه میزد به هر چه معادله و جزر و ریاضیات است.
حالا مگر برگه پیدا میشد، تمام برگه ها را ریختم روی میز، بالاخره چشمم خورد به جمال اعداد، برگه را با عصبانیت برداشتم و انگار که ریاضی میخواست انتقام طعنه ی لبخندم را بگیرد که گاز گرفت دستم را، حقیقتاً کشیده شدن کاغذ بر بند میان دو انگشت بدترین درد عالم است، سوزشی داشت که مطمئنم پسر نوح حس نکرد در دلش، آنهم وقتی کرگدن از کشتی پدرش برایش دست تکان میداد و او در سیل غرق میشد. دستم را تکان میدادم و ناله میکردم: لعنت بر انتقام ریاضیات. خدایا، چرا آدم رو زجر کش میکنی، خدا ازت نگذره ریاضی، امیدوارم ایکست (x) هیچوقت پیدا نشه، ایشالا که همیشه در فراق ایگرگت (y) خون گریه کنی.
برادرم که از حرکات و حرفهای من انگشت به دهان مانده بود، ژست جودی هابس در انیمیشن زوتوپیا را گرفت، سپس گفت: خون، خون، خون و مرگ.

  • Fatemeh Karimi

چالش

نظرات (۵)

چه باحال و دردناک 😬😁

حسش کردم

عمیقا امیدوارم ریاضی همه ی این بلاها سرش بیاد :/

پاسخ:
😊😅🙏🏻
:))
منم. با احترام به همه ی دلدادگان ریاضیات :*

وای من خیلی بدم میاد دستمو کاغذ ببره 

پاسخ:
آره خیلی حس دردناکیِ :'(
  • ... مـــیــم ...
  • کرگدن 😂😂

    پاسخ:
    بیچاره پسر نوح :"

    برای اینکه کاغذی دست رو ببره باید خیلی نو و تا نخورده باشه

    مشخصه اون کاغذه طفلی خیلی تنها بوده و خواسته انتقام بگیره

    + نوشته بسیار عالی بود👌🌷

    پاسخ:
    دید نو ** با این تفسیر حق دادم بهش :)
    +سپاسگزارم🙏🏻🌷
  • نهالِ کوچک🌱
  • خیلی خوب بود:))))))

    پاسخ:
    خیلی ممنونم🥰
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی