رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

روز دوازدهم

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۰، ۰۴:۴۳ ب.ظ

اولین خط از رمان موردعلاقه‌تان را انتخاب کنید. اسامی و افعال را جابه‌جا کرده و عوض کنید و خط جدید خودتان را آغاز کنید.

پاره یک: نامش مارکوس بود. وقتی با گله اش رسید به کلیسای متروک، هوا تاریک شده بود.

پاره دو: یکبار، شش ساله که بودم، یک تصویر باشکوه دیدم در کتابی که راجع به جنگل کهن بود، کتابی بنام «قصّه های واقعی از طبیعت»، آن تصویر از یک مار بوآ بود در حال بلعیدن یک حیوان.

پاره سه: یک انار شده بود. یک انار خشکیده که افتاده بود پشت یک مشت خرت و پرت گوشه ی انبار، اگر کسی برش میداشت و تکانش میداد، می توانست بشنود صدای برهم خوردن دانه های خشکش را.

پاره چهار: آنا مدیسون از مدرسه به خانه میرفت درحالی که ابتدای راه را با سوزان آمده بود و آنها باهم درمورد آدمهای ماشینی حرف زده بودند. سوزان عقیده داشت مغز انسان مثل یک کامپیوتر پیشرفته است اما آنا خیلی مطمئن نبود. آدم باید بیش از یک قطعه افزار باشد.

پاره پنج: اگر سنگی را بیندازی به رودخانه ای، چندان تأثیری ندارد، یکم سطح آب را می شکافد و یکم هم موج برمیدارد. صدایی می آید نامحسوس، شبیه به «تاپ»، اما همین صدا هم گم میشود در هیاهوی آب و موج هایش. همین و بس.

پی نوشت: از فرط هیجان یک رمان شد پنج رمان، بترتیب: کیمیاگر، شازده کوچولو، چهل سالگی، دنیای سوفی، ملت عشق، اما باید بگوییم که خودم متن اصلی را بیشتر دوست میدارم و اصلاً دنیای آنا یک چیز مهملی میشد...

  • Fatemeh Karimi

رمان

چالش

نظرات (۲)

قرارنبود ادامه اش بدین ؟

پاسخ:
نمیدونم، من از سوال اینطور برداشت کردم که فقط میخواد یک خط باشه ولی شایدم حق با توئه...
اگر که اشتباه نوشتم از شروع کننده چالش و خوانندگان عذر میخواهم.
اما اگه ادامش هم میدادم تا کجا ادامه میدادم! میتوانستم خلاصه داستانی بنویسم ولی دوست نداشتم قلم نویسنده را خراب کنم، لذت این است که کتاب را کامل خواند.
در هر حال فکر میکنم هدف از این سوال در ابتدا معرفی کتاب و دوماً بطور دیگری باز نوشتن آغاز آن بوده و شاید در مرحله آخر ادامه دادن، پس بگمانم تا جایی به هدف رسیده ام.

چقدر کتابی جواب دادین :")))

اوکی :))))

پاسخ:
عذرخواهی رسمی بیشتر جواب میده =)
اما فکر کنم بیشتر تأثیر تحقیقیِ که دارم انجام میدم، بسی دشوار است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی