رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

روز دهم

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۰، ۰۴:۳۲ ب.ظ

سعی کنید خواننده را قانع کنید که اسطوره‌ی انتخابیتان واقعاً وجود دارد.

 


سالن غرق سکوت بود، و انگار که تمامی ما شنا می کردیم در این خاموشی دلهره آور. نفس کشیدن من براحتی قدر یک جغجغه اعصاب خورد کن صدا تولید میکرد. آب دهانم را قورت دادم و میکروفون را بالاتر بردم: سلا
صدایی پیچید در محیط که فکر میکنم همه گفتند: صد رحمت به کشیده شدن ناخن بر روی شیشه
معذرت خواهی کردم و ادامه دادم: میخوام در مورد فرضیه ام براتون بگم، فرضیه ی من براتون انتخاب شده که بخونتش اینجا، یعنی... من... انتخاب شدم که... فرضیم رو براتون بخونم... خب
باز صدای بد میکروفون.
دنیا از دور لب زد: توی میکروفون نفس نکش
سرم را تکان دادم: خب
کاغذ را باز کردم و شروع کردم به خواندن: شترمرغ، بزرگترین پرنده که پرواز نمیکند...
خفاش، تنها پستاندار پرنده...
عروس دریایی ای که زندگی جاودانه دارد...
میمونی که شب را از روز، روزتر می بیند...
بزهای آلپی که نیروی جاذبه سرشان نمیشود و با بالا رفتن از دیوار راست تن نیوتن را در گور می لرزانند...
ماهی های سالمون که مکان یاب هایی حرفه ای تر از GPS هستند...
و هزاران هزار شگفتی اثبات شده ی دیگر که چشم ما را بسته بر روی احتمالات و اکثر ما را قانع کرده به چیزهایی که میدانیم.
چیزهایی هستند که افسانه نام دارند، چرا؟ چون غیرقابل باور هستند اما اگر من هزار سال پیش به یک انسان نخستین میگفتم: روزی می آید که انسانها میتوانند وسیله ای اختراع کنند که با استفاده از آن پرواز کنند. احتمالاً آن انسان می خندید و میگفت: افسانه است. حرفی که پدرم به من میزند وقتی می گوییم: سیمرغ اسطوره زندگی من است.
آیا اگر یک نوع عروس دریایی میتواند جاودانه باشد، سیمرغ نمیتواند؟
آیا اگر ما ویژگی های شگفت انگیز حیوانات را کشف نکرده بودیم از قبل می توانستیم وجودشان را باور کنیم؟
آیا اینکه چیزی تا به الان کشف نشده، دیده نشده، حتماً افسانه است؟
بهتر است دقیق تر فکر کنیم، بنظرم اگر تعداد سیمرغ ها به اندازه عروس دریایی ها بود حتماً تا به الان هر کس یک بچه سیمرغ در خانه اش داشت و شاید به همین دلیل آنها در کوه قاف پنهان شده اند، بنظرم اگر سیمرغ ها جاودانه نبودند تا به الان حداقل یک فسیل از آنها پیدا می‌شود، مثل دایناسور ها، آنوقت وقتی می گفتم سیمرغ یک اسطوره است، پدرم لبخند میزد و میگفت: درست است. اما حالا که سیمرغها از نظر شماها افسانه هستند و از نظر من موجوداتی کم جمعیت و منزوی و جاودان، همچنین اسطوره. در آخر بنظرم بهتر است لباس زیبای این حقیقت را به تن کنیم: هر چیزی میتواند ممکن باشد.

  • Fatemeh Karimi

چالش

نظرات (۳)

سایت شما عالی هستش 
امیدوارم موفق باشید

پاسخ:
ممنونم از شما ^^
سرزنده باشید

یاد افسانه ماکیا افتادم :")))

جدی عروس دریایی ها نمیمیرن ؟؟؟؟ ( با لحن معتادا نمیگیرن ؟ )

پاسخ:
می بینمش :)
یه نوعی از عروس دریایی ها هستن که وقتی به نزدیکی مرگ میرسن میتونن به دوران جنینی خودشون تغییر حالت بدن و هر بار این چرخه رو تکرار کنند. البته ممکنه منبعی که خوندم علمی نباشه ولی باورش سخت نیست از نظرم.

بزنین انیمه ماکیا...

 

البته نمیدونم بعدش اضافات داشت /: هنگامی که گل نمیدونم چی چی میروید ...

ولی همون ماکیا رو بزنین کار راه اندازه :")

 

چه باحاااااال !!!! برم ببینم تو نت چیزی گیر میاد راجبش

پاسخ:
جستجو کردم(: ماکیا: زمانی که گل موعود می شکفد

=)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی