رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

روز نهم

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۴۰ ب.ظ

یک توئیت را به شعار هایکو تبدیل کنید.

پیش نوشت: به مناسبت این سوال حدود دو هفته پیش توییتر نصب کردم، دوران دبیرستان بخاطر وقتی که مجازیها می گیرند، هیچکدام را نداشتم، اما قصد داشتم بعد از کنکور اینستاگرام نصب کنم. برای بقیه ی برنامه ها، چنین برنامه ای نداشتم تا قسمت شد و برخوردم به این سوال :)

متن توییت:
این بخش از کتاب صد سال تنهایی:
دوستت دارم، نه به خاطر شخصیتت،
بلکه به خاطر شخصیتی که من هنگام با تو بودن پیدا میکنم.

و شاید هایکو:
دوستت دارم
برای شخصیت من
موقعِ بودن تو

  • Fatemeh Karimi

چالش

نظرات (۷)

  • آرتـــ ـــمیس
  • خیلی قشنگ بود.

    پاسخ:
    مرسی قشنگ بانو🥰

    بسی زیبا 😍👌🏻

    پاسخ:
    زیبا خوندی :))

    جدی نگرفتم هایکو چیه ...

    میگن شعره... ولی شعر نیس...

    هایکو فارسی ها هم کلا حس شعر نمیدن /:

    مث شعر نو میمونه... یا حتی جیغ بنفش :')))

    پاسخ:
    اتفاقاً زیبا و ظریفه :)
    و بنظرم شبیه شعر نوئه که خیلی قشنگه.

    هان پس نوعی شعر نو عه...

    میگم چرا خوشم نمیادا😂😂😂

    پاسخ:
    مطمئن نیستم، نظرم رو گفتم فقط🙂

    چه قدر مارکز درست گفته.

    پاسخ:
    اصلاً خیلی زیباست، اولین بار که شنیدمش تا مدتها تکرارش میکردم ولی وقتی عمیق متوجه مفهومش شدم که فهمیدم هیچکس نمیتونه بهترین باشه اما وقتی یکی میتونه برای تو بهترین باشه که این جمله در موردش صدق بکنه :)
  • نهالِ کوچک🌱
  • چقدر جالب:)))

    شاید تا آخر چالش وسوسه شدم و منم انجامش دادم ولی تا الان که بنظرم چالش سختیه

    پاسخ:
    ممنون جانم :))
    درسته سخته ولی تمرینِ خیلی خوبیه برای نوشتن.

    خیلی قشنگ بود :`))))))))

    پاسخ:
    خیلی قشنگ خوندی جانم🥰
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی