رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

روز هشتم

شنبه, ۷ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۵۰ ب.ظ

به جمله‌ای سؤالی مانند “چطوری؟” از دید ۵ نفر جواب دهید.

پیام را باز کردم: سلام مونا جان، حالت خوبه؟ یه کاری داشتم برات بی زحمت...
جواب دادم: سلام پروین بانو، ممنون، تو خوبی؟ باشه، من فردا...
از خانه بیرون آمدم، باید مواد مورد نیاز برای پختن ناهار را می گرفتم، در میانه ی راه نگاهم افتاد به نگار، دوست دوران بچگی که گاهی در محله همدیگر را می دیدیم، لبخند زدم: سلام، چطوری جانم؟
لبخند زد: سلام عزیزم، خوبی؟
کمی که حرف زدیم، دست تکان داد و رفت، با خودم گفتم: وقتی بزرگ می شویم انگار محبتهای کودکی را جا می گذاریم در میان موهای عروسک هایمان، انگار عمق علاقیمان بقدری دست نخورده و ناب بود که نمی توانستیم در سنین بالاتر حملش کنیم، ما سنگین بودیم برای مهرهای بی تکلف بچگی یا محبتهای صمیمی کودکی سنگین بودند برای ما؟
رسیدم سر خیابان، وارد سوپر مارکت حاجی خداداد شدم، گفتم: سلام حاجی، خوبی؟ سلامتی؟
پیرمرد لبخند زد، استحکام این لبخندهای پا به سن گذاشته هم میلیاردها ارزش دارد، تجربه هایی که مثل دوختست برای پیرهنهای پاره شده.
خریدهایم را که برداشتم، گفتم: خسته نباشی.
مهربان نگاهم کرد: سلامت باشی دخترم.
وقتی رسیدم خانه، کلید را که انداختم، محمد را دیدم، روی مبل نشسته بود و با موبایلش کار میکرد، گفتم: سلام، اومدی آقا، حالت چطوره؟
با شوق گفت: سلام، خوبم بانو جان، ناهار چیه حالا؟
خندیدم: محمد بذار عرقت خشک بشه بعد بپرس
همین که خریدها را گذاشتم روی اپن، موبایلم زنگ خورد، زهرا بود.
_سلام عزیز دل من، چطوریایی؟
+سلام مونای قشنگم، بد نیستم، تو چی؟

  • Fatemeh Karimi

چالش

نظرات (۴)

بسی ماهرانه جواب میدین:) 

پاسخ:
بسی سپاسگزارم، لطف داری فاطیما جان :)

چه خفن بود(:

از این ایده های ناب لطفا(:

پاسخ:
خفن خوندی! اینها دیگه داره زیادی نامتداول میشه :)
برای تو یک قلم و یک کاغذ :)

چه جالب :)

چقدر می‌تونه جواب یه چه طوری متفاوت باشه .

پاسخ:
مرسی :))
درسته، و گاهی پیش میاد نمی تونم بپرسم خوبی چون اطمینان ندارم جواب صادقانه بشنوم، اگه جواب خیلی برام مهم باشه، ترجیح میدم نپرسم، البته گاهی هم نمیشه جوابی بجز ممنون داد چون میدونی حال تو از صفر تا صد برای پرسشگر اهمیت نداره اگه باز هم بحث اهمیتی که من میدم، باشه، ترجیح میدم جواب ندم...
امیدوارم حرفهام غیرعادی جلوه نکنه :)

بسیار زیبا :))

+ پروفایل‌تون چه حال خوبی داره 😍

پاسخ:
ممنون مبینا جان :))
+ 😍💛
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی