رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

روز هفتم

جمعه, ۶ فروردين ۱۴۰۰، ۰۲:۱۳ ب.ظ

بدون هیچ پس و پیشی آخر فیلم موردعلاقه‌تان را لو بدهید.

آخرش جک می میره*سیلی از اشکهای سراسر روان*

اغراق میشود اگر بگویم من سر این فیلم عینکی شدم؟: دی

حدس زدید کدام فیلم؟

  • Fatemeh Karimi

چالش

نظرات (۷)

تایتانیک؟؟

البته اصلن یادم نمیاد اسم پسره جک بودش یا نه 😅

پاسخ:
درسته :)

ندیدمش ولی جک فکر کنم تو تایتانیکه برای نجات رز میمیره

پاسخ:
ببینش نرگس جان، خیلی طبیعی و زیباست، حسی که صحنه های غرق شدن کشتی بهم داد فکر نکنم زیر آوار زلزله بهم دست بده...

:) میدونی بعضی فیلما انگار خودتی برا همینه که لذت میبری:)

پاسخ:
آره، یا وقتی احساس میکنی: عه، این شخصیت چقدر منه :)

ندیدم ولی فک کنم تایتانیک🤣🤣

پاسخ:
نسترن جانم تایتانیک بیشتر از خنده گریه داره ها D:

عه تایتانیک /:

چقدر رز بیشعور بود... توف توف

پاسخ:
زری، روزی که منو تو یه اشتراک علاقه پیدا کنیم باید روز خوبی باشه! :)

چطو به تو گیر ندادن؟!

 

* آخه مگه فیلمی زیباتر از این چند دقیقه هم داریم؟ :)

پاسخ:
شک دارم داشته باشیم D:

تایتانیک اولین و تا مدت ها تنها فیلم عاشقانه ای بود که دیده بودم.. کل نوجوانیم بهشون فکر می کردم و توی ذهنم براشون پایانی جز پایان تایتانیک می ساختم.
خیلی هم کنجکاو بودم ببینم جک و رز واقعی داستانشون چه جور بوده.

پاسخ:
منم پایان های متفاوتی با فیلم براشون می ساختم :)
چقدر جالب، به این فکر نکرده بودم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی