رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

Amor mio

چهارشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۹، ۰۸:۰۸ ب.ظ

از اولین آهنگهای خارجی ای که شنیدم، همیشه موقع شروع شدن و همزمان خواندن با خواننده مشکل داشتم، چه آن موقعها و چه حالا، صدای سازش دلنشین است اما مدل خواندن خواننده از آنهایی نیست که دلپسندم باشد ولی همیشه استثناء وجود دارد، این آهنگ یعنی همان لذت موسیقی بدون توجه به زبان، فرهنگ، چرایی و چگونگی، یعنی فقط همان شنیدن :)

 


───┤ ♩♬♭ ├───

Amor mio
عشقِ من…

Amor mio por favor
عشقِ من، خواهش می کنم…

Tu no te vas
از من دور نشو

Yo cuentare a las horas
من ساعت ها را می شمارم…

Que la ya veo
تا وقتی که او را ببینم

Amor mio
عشقِ من…

Amor mio por favor
عشقِ من، خواهش می کنم…

Tu no te vas
از من دور نشو

Yo cuentare a las horas
من ساعت ها را می شمارم

Que la ya veo
تا وقتی که او را ببینم

Vuelve
برگرد!

No volvere no volvere no volvere
من برنمی گردم! من بر نمی گردم!

No quiere recordar no quiere recorder
نمی خواهم به یاد بیاورم… نمی خواهم به یاد بیاورم…

Vuelve
برگرد!

No volvere no volvere no volvere
من بر نمی گردم… من بر نمی گردم…

No quiere recordar no quiere recorder
نمی خواهم به یاد بیاورم… نمی خواهم به یاد بیاورم…

───┤ ♩♬♭ ├───

دریافت آهنگ

 

پی نوشت: آخرین پست ۱۳۰۰ بود، پیشاپیش سال خوشی رو براتون آرزو میکنم، آرزوهاتون بشه حقایق قشنگ زندگیتون. برای منم دعا کنید. عیدتون هم مبارک :)))

  • Fatemeh Karimi

آهنگ

نظرات (۱۱)

انریکه با آهنگ Bailamos داشت می گفت

Te quiero amor mío, te quiero

 

که پست تو اپلود شد

😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍



با آرزوی سالی سرشار از سلامتی و موفقیت 

♥️♥️♥️💋💋💋

پاسخ:
چه زیبا😍 آهنگ خیلی قشنگیه😍

تحویل سالت همزمان بشه با رسیدن به همه ی آرزوهات معصومه جان💙
  • . Nαʂƚαɾαɳ .
  • عه این اهنگه

    چند روز بود موزیکش تو مغزم پلی میشد ، خودشو یادم نمیومد

    مرسی که کمک کردی ب مغز گم گشته ی من😂❤

     

    پیشاپیش عیدت مبارک:))

    پاسخ:
    خواهش میکنم😁💛

    پیشاپیش برای توام مبارک باشه جانم💛
    و عیدت هم که ولادت سرور آقاهاست مبارک باشه🌹

    آهنگ جالبی بودا:)

    عیدت پیشاپیش مبارک

    عید امروز ودیروز وفرداتم مبارک امیدوارم سال خوش وخرمی رو شروع کنی به خوبی و شادی ❤️

    پاسخ:
    :))
    سال نوی توام پیشاپیش مبارک باشه، ان شاءالله سال خوب و خوشی داشته باشی💛

    عهههههه ایییییین...

     

    ما یه چند وقتی اینو گذاشته بودیم واسه زنگ صبح :")))

     

    سال نو شما ام مبارک :)

    + میخواد نقد کنم نمیشه :")  یعنی اصلا در حدی نیستم :)

    پاسخ:
    پیشنهاد خوبیه :)
    مرسی زری جان، امیدوارم سال قشنگی در پیش داشته باشی💛
    +نفرمایید، بنظرم نمیخوای یه چیزایی رو بگی ولی در هر حال هر طور که خواستی😊

    وااای وااای وااایییی خداااا

    چقد ارزو کردم عنوان نشونه ازین باشه که اهنگو پست کردیییی

    جیییییییغ خیلی خیلی خیلی دوسش دارم و یادگاری داره برام

    پاسخ:
    خوشحالم که به دلت نشست سپیده جان :))

    وایی این آهنگ یه مدت خیلی رو بورس بود از هر ماشینی صداش در میومد.

    .

    .

    راستی قرن جدید از 1401 شروع میشه:)

    پاسخ:
    آره، برای اولین بار فکر کنم شش یا هفت ساله بودم که شنیدمش :)

    شنیدم، توی گوگل جستجو کردم، یکم پیچیده توضیح داده، اگه ساده فهمیدی میگی در موردش.
    ولی در هر حال چون سال جدید وارد ۱۴۰۰ میشیم، آخرین پست ۱۳۰۰ محسوب میشد دیگه ؛)

    ببین من شنیدم مثل بپه ای میمونه که تازه متولد میشه.یعنی همون لحظه که متولد میشه یک سالش نیست و بعد از یک سال این اتفاق میفته.حالا قرن جدید هم همین طوره.

    ولی از اون لحاظ حق با توست.

    پاسخ:
    خیلی خوب بود توضیحت، مرسی جانم💛
    :)

    این آهنگ خیلی حس و حال خاصی داره :)))

     

    فاطمه قشنگ، امیدوارم سال خیلی خوبی داشته باشی؛ پیشاپیش عیدت مبارک عزیزم :)

    پاسخ:
    همینطوره :)

    منم امیدوارم سالی سرشار از آرامش و خوشی داشته باشی رها جانم💛

    ولی انصافا قشنگ بوده آهنگش 

    همچنین برای تو سال خوبی باشه گل دختر :))

    پاسخ:
    مرسی فاطمه ی زیبا💛
  • Mohsen Farajollahi シ
  • این آهنگ رو خیلی دوست دارم :) کلا حس و حال خاصی تو آهنگ های اسپانیایی هستش نمیدونم چرا من آهنگای انریکه رو هم خیلی دوست دارم. قبلا یک وبلاگ نویسی بود میگفت اینو فقط تو روز های بارونی گوش میداد... خلاصه خاطرات زیادی رو زنده کرد و دلتنگم کرد.

    امیدوارم سال جدید براتون سال خوبی باشه. عبدتون مبارک!

    پاسخ:
    چه قشنگ، آهنگهای خاطره انگیز در روزهای بارانی زیباتر و آهنگین ترن :)
    ممنونم، سال خوشی رو در پیش داشته باشید.
  • سارا سماواتی منفرد
  • دلنشین بود و زیبا ترجمه اش را هم که شما نوشته بودی . مرسی .

    من قبلا شنیده بودم اما معنی جملات را نمی دانستم.

     

    (((-:

    پاسخ:
    بله، من هم ترجمه رو نشنیده بودم
    زیبا شنیدی :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی