رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

پنجره

چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۱:۰۳ ق.ظ

دفعه قبل ماندم و از پنجره تماشایش کردم، همه آنجا بودند، راحت نبودم که بخواهم بخاطر اینکه آمدنش منطبق شد با نگاه کردنم به شیشه هایی که زیباترین قاب را نشان میداد، گریه کنم و البته بهتر که نتوانستم اشک شوق بریزم، چرا که عینک نزده بودم و وضوح تصویر همینطوری هم چندان دلپسندم نبود، بغض هم تاری دیدم را شدیدتر کرده بود ولی با این وجود او در میان آن صبح نچندان روشن و در میان جمعیتی حاضر در پایین ساختمان مثل نور می درخشید و اصلاً مگر میشد من، حتی با وجود چشمان ضعیفم، مدل راه رفتنش، رنگ کتونی هایش را نبینم حتی از طبقه دوم.
وقتی دیدمش نزدیک ساختمان بود و چیزی نمانده بود برسد به مقصد، وارد که شد از پنجره دور شدم، آخر دیگر چیزی برای دیدن نداشت.
ایندفعه اما هر چه نشستم منتظر که از راه برسد، نیامد که نیامد، شاید زودتر از اینکه بیایم کنار پنجره، آمده بود و رفته بود دفترش، حیف شد واقعاً، داشتم همزمان با سرزنش خودم از اتاق پنجره دار خارج میشدم که دقیقاً همان موقع از روبه رویم پله ها را بالا آمد، ماتم برد، ولی حتی وقتی ماتم می برد هم باید جواب سلامش را میدادم.
الان مدتهاست از من دور است و دیگر پنجره ای ندارم تا بیایم کنارش و آمدنش را به انتظار بنشینم ولی یک اطمینان قلبی دارم، آن هم اینکه: بالاخره روزی میرسد که باز هم به یکدیگر برمی خوریم و در عین اینکه ماتم برده، دوباره جواب سلامش را میدهم.

پی نوشت: سخت است خاطره را در قالب داستان ریختن، آنهم از چندین و چند لحاظ🙃

پی پی نوشت:

  • Fatemeh Karimi

داستان

عشق

نظرات (۹)

وبلاگ خوبی دارید

امیدوارم موفق باشید

پاسخ:
خیلی ممنونم🙏🏻

چه بیت خوبی بود از عطار:)))))

پاسخ:
آره واقعاً😍💛

من چقدر این پستای عاشقانت رو دوست دارم:)

پاسخ:
مرسی از محبتت گلشید جان :))

چه لطیف ... ❤️❤️❤️

پاسخ:
ممنونم عزیزجانم😍

چه دلنشین مخصوصا بیت شعر☺️😊

پاسخ:
سپاس نرگس بانو💛
  • یاسمن گلی:)
  • خیلی لطیف بود

    ایشالا دوباره سر راه هم بی هوا نگاهتون به هم گره بخوره :) 

    پاسخ:
    مرسی یاسمن جان :)
    ممنونم از دل مهربونت💙

    سلام 

    چقدررررر ناز بود.چیه این عشق؟؟؟آدم توش ذوب میشه:(

    پاسخ:
    سلام مشکات جان
    ناز خوندی عزیز🥰
    میتونه این باشه: بهترین و بدترین جان مایه هستیِ🙃
  • سارا سماواتی منفرد
  • سلام

    چه زیبا و خواندنی

    و بیت عطار هم که نگو ...

     

    من که خواندم حالم خوب شد ((-:

    پاسخ:
    سلام سارا بانو
    خیلی ممنونم😍 خدا رو شکر :)

    خیلیم قشنگ :)))

    پاسخ:
    خیلی قشنگ خوندی فاطمه جان :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی