رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

سخن ۷

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۰۱ ب.ظ

هرگز عاشق کسی نشوید که با شما مانند یک آدم معمولی رفتار می کند.
اسکار وایلد

 

موافق یا مخالف؟

پی نوشت: من هم نظرم رو میگم و دیگه اینکه دوست داشتید دلیل بیاورید :)

  • Fatemeh Karimi

نظرات (۹)

  • آرتـــ ـــمیس
  • موافقم

    پاسخ:
    :))

    از نظرم دو دلیل هست که نویسنده اشتباه کرده:

    ۱) عشق اینطور نیست که انگار رفتی بازار و قراره انتخاب به دست تو باشه

    ۲) عشق به معشوق و رفتارهایش بستگی ندارد، هست و هست و هست

    واو چه موافقم

    اصلا بنظر خود من...ادم عاشق کسی میشه که براش متفاوته!

    هیچکس اون نمیشه و جاشو نمیگیره

    و در واقع این متفاوت بودنه اینه که با خود ادم متفاوت برخورد شده تا حس شده...

    منظورمو رسوندم اصن؟😂

    پاسخ:
    فهمیدم منظورت رو سپیده جان اما میدونی بیشتر از اینکه این ازش برداشت بشه
    این برداشت میشه که: این نه، اینم نه، اینم من براش اهمیت ندارم، آهان، پیدا کردم... اینکه یه جور خاصی دوستم داره خوبه، آره، عاشق همین میشم!
    وگرنه درسته که عشق وقتی بوجود میاد که یکی از نظرت متفاوت باشه، متفاوت باهات رفتار کنه و قص علی هذا :)

    خب من عشق در نگاه اول رو هیچی راجبش نمیدونم و ندیدم و بخاطر همین نظری که می خوام بدم بدون در نظر گرفتن این مورده

    از نظر من همیشه از اول اولش عشق نیست میدونی اینکه  بگی من مثلا فلانی رو دیدم از همون اول عاشق و دلباختش شدم و فلان و بهمان

    از نظر من این شکلی نیست ( روی از نظر من یه تاکید بکنم😅) اولش ما از اون طرف خوشمون میاد بعد دوسش داریم بعد خیلی دوسش داریم وبعدش عشق میشه

    و خیلی واضحه که عشق رو نمیشه کاریش کرد یعنی اگه تو عاشق کسی شدی دیگه نمیتونی عاشقش نباشی!

    اما اگه توی همون مراحل اولیه جلوش گرفته بشه  که عشق نشه ممکنه!

    و به نظرم منظور نویسنده هم همین بوده

     

    پاسخ:
    برداشت های مختلف که نمیشه و نباید گفت اشتباهه، ممنونم از نظرت جانم :)

    موافقم :)

    پاسخ:
    :))

    موافقم ولی خب اکثر احساسات در روابط عاشقانه از سمت یک نفره که عاشق میگن بهش و معشوق کلا ذاتش ناز کردنه و بی محلی و حتی به جایی میرسه که آدم میگه کاش مثل معمولی ها باهام رفتار میکرد و خب از نظر من این ها توی اساطیر و داستان هاست

    که با توجه به تعاریف من معتقدم رابطه باید دو سویه باشه :)

    پاسخ:
    ممنون از نظرتون :)
  • 𝓿𝓪𝓷𝓲𝓵 •°
  • اگه قرار باشه عاشق بشی به هیچی فکر نمی کنی!

    این از احمقانه ترین خصلت بشره..!

     

    پاسخ:
    ممنون از نظرت آیسان جان :)
  • ... مـــیــم ...
  • +هرگز عاشق فلان شخص نشوید

    ـ چون شما میگی چشم :)))))

    پاسخ:
    :))))))))))....
    تا بی نهایت ادامه دارد ؛)

    صحیح میفرماید....

    اصلا اگه معمولی برخورد کنه کسی عاشق میشه ؟ /:

    خب معمولیه دیگه...

    اصلا جمله یه جوریه...

    ولی وقتی معمولی برخورد میکنه بهتره عاشق نشویم

    سپاس فراوان...

    پاسخ:
    واقعاً هم یه جوریه جمله...
    ممنون از نظرتون.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی