رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

هوای قرب الی الله

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۹، ۰۴:۴۸ ب.ظ

قدم به قدم در گلزار شهدا جلو میرفتیم، خاطرم می آمد: "آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم"
الحق که همشان رنگی بودند، رنگ عشق را میشنیدم. بوی خدا را میدیدم. صدایشان گرم بود برخلاف سنگ سرد رویشان، آواز پارسایی میخواندند.
اتفاقی به شهدایی برخوردیم که آرزوی دیدارشان را داشتیم اما راه بلد نداشتیم که قدم به قدم را نشانمان دهد ولی انگار خوانده شدیم برای سعادت دیدارشان.
دوستم سخن شهید محمدخانی را به زبان آورد: زیارت به دعوته
شهدا ما را طلبیدند و هوشمان را برد عطر هر کدامشان.
الحق که نفس کشیدن در هوای قرب الی الله بود.
با شهید گمنامی هم حرفها گفتم، ممنون شدم از حمیتشان و خواستار شدم قطره ای پر برکت را از دریای شفاعتشان.
بعد که جلوتر رفتیم رسیدیم به این جمله ی شهید ابراهیم هادی:

 

 

پی نوشت: ۲۲ بهمن، در طول زندگی و برای نسل‌های آینده باید سرمشق همه قرار گیرد. امام خمینی (ره)

  • Fatemeh Karimi

خاطره

نظرات (۷)

چیزی که باعث ناراحتی من میشه همیشه اینه که اون آدما رفتن که این باشه الان اوضاع؟ 

اونا جونشونو دادن که این مملکت بمونه اما یه سری برعکسش دارن عمل میکنن الآن

حیف اون جوانها...

پاسخ:
اون جوونها جونشون رو برای ناموس و کشورمون دادن‌ و افسوسی هم نیست، چه چیزی بالاتر از شهادت؟
افسوس برای آنهایی ست که مسئولند، بدون تعهد به وجدان خویش
  • وصــــــــــآل یـــــــــــار
  • سلام علیکم،

    ان شاءالله روح شهدا شاد باشد.

    زندگیمان را مدیون آن عزیزان هستیم.

    درود برشما با قلم زیبایتان

     

    پاسخ:
    سلام
    بله همینطوره
    سپاسگزارم

    روحشان شاد 

    یادشان گرامی 

    پاسخ:
    الهی آمین
  • زهرا یگانه
  • التماس دعا. 

    پاسخ:
    محتاجیم به دعا زهرا خانم.

    چقدر قشنگ *-*

    یادشان گرامی

    پاسخ:
    ممنون :))
  • ... مـــیــم ...
  • سعادت بزرگی داشتی :)

    سر مزار شهید زبرجدی هم برو

    آرامش اونجا خیلی ناب و غیرقابل توصیفه..

    پاسخ:
    آره، خدا رو شکر واقعاً :)
    چشم، حتماً. آرامش جریان همیشگی گلزارشهداست..
  • ** گُلشید **
  • چقدر دلم تنگ شده برای اون مزار که هیچ وقت هم خالی نبود😢

    دلم آرامش قطعه ی ۴۴ رو میخواد😢

    پاسخ:
    واقعاً آرامشش بی نظیره مثل قطعه ی سرداران بی پلاک، اون رو اولین بار بود که میخواستم ببینم، دوستم گفت چشمات رو ببند با من بیا، وقتی چشمام رو باز کردم انگار توی بهشت بودم، احساسم واقعاً توی واژه ها نمی گنجه..
    ان شاءالله که به زودی باز هم اون آرامش عمیق رو حس کنی گلشید جان :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی