رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

این منم!

شنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۳۸ ب.ظ

من با اینها میانه ی خوبی دارم: لجبازی با لجباز تر از خودم، بحث کردن، اهمیت دادن به چیزهایی که کوچکترین اهمیتی برای دیگران ندارد، تصور کردن تفکرات دیگران، حرف زدن با خودم، حرص دادن کسانی که بی نهایت دوستشان دارم.
اینها ویژگی هایی اند که از نظر بقیه عجیبند ولی با اراده و بی اراده انجامشان میدهم چرا که دوستشان دارم!
همچنین گاهی قربان صدقه ی عزیزانم میروم در حالی که مثل اختاپوس در باب اسفنجی نگاهشان میکنم!
من بعضی وقتها در میان گریه میخندم، در حالی که یادم میرود برای چه داشتم گریه میکردم! گاهی هم در میان خنده اشکهایم جاری میشود در حالی که دیگر نمیدانم اصلاً برای چه می خندیدم؟!
دوستدار اینم که دیگران را وادار کنم در بحث کردن با من کم بیاورند، مخصوصاً اگر منظور از آن دیگران برادر بزرگترم باشد(ومیدانم که خودش هم میداند:)
سعی میکنم با دلیل و بی دلیل مهربان باشم، اگر هم نتیجه ای نگیرم فقط لبخند میزنم.
کتاب که میخوانم انگار در صفحاتش زندگی میکنم، فیلم که می بینم انگار آنور تصویر درست کنار بازیگر مورد علاقه ام ایستاده ام.
توقعاتی از خودم دارم که خودم را متعجب میکند و توقعاتی از دیگران ندارم که دیگران را متعجب میکند.
پیش آمده با آهنگ شاد مثل مرثیه گریستم و با آهنگ غمگین بسی خندیدم!
دیگر نمیگویم که من پرنده ام! چون همه میدانند..

 

پی نوشت: مرسی از نسترن جان که این چالش رو راه انداخت :))

  • Fatemeh Karimi

چالش

نظرات (۱۰)

چه قشنگ نوشتی:)))
واقعا خیلی خوب اخلاق و رفتارت رو توضیح دادی^^

پاسخ:
ممنونم عزیز جان🥰

چقدر قشنگ نوشتی ♡-♡

پاسخ:
سپاس :)

الحق که فاطمه بود😅

 

پاسخ:
مرسی جانم😅💛

:)

 

پاسخ:
:))
  • . Nαʂƚαɾαɳ .
  • چقد خوب و کامل توضیح دادی

    مرسی که شرکت کردی😍❤❤

    پاسخ:
    متشکرم عزیز دل🥰
    مرسی که چالشی به این جذابی راه انداختی💛 اینکه ویژگی های عجیب خودت رو بگی سخته اما واقعاً زیباست😊
  • . Nαʂƚαɾαɳ .
  • اوهوم ، اینکار رو دوس دارم :)💛

    پاسخ:
    :)))

     چرا پرنده اید؟! :)

    پاسخ:
    گفت: اینا که هی بالا پایین میکنن، میرن اون بالابالاها تو آسمون و میان پایین، اینا اسمشون چیه؟
    گفتم: پرنده ان
    گفت: نه! اینا که هی بی قرارن، هی بال بال میزنن، دلشون انگار تنگ یکیه، اینا اسمشون چیه؟
    گفتم: پرنده ان
    گفت: اینا که روزی صد دفعه با دریا خداحافظی میکنن و قسم میخورن که برنگردن، اینا که با چشم گریون دریا رو میبوسن، میرن تو آسمون بعد دلشون طاقت نمیاره و دوباره برمیگردن سمت دریا، اینا اسمشون چیه؟
    گفتم: پرنده ان
    گفت: اینا که به هیشکی اعتماد ندارن، اینا که از دست هیشکی دونه نمیخورن، از همه میترسن، اینا که انگار یکی قالشون گذاشته، اینا که هی لب اسکله میشینن، زل میزنن به اون دور دورا، هی منتظر یکین که بیاد اون یکی هم هی نمیاد... اینا که انگار هی یکی رو صدا میزنن بعد اون یکی هی نمیشنوه صداشونو، اینا ینی پرنده ن؟
    گفتم: آره پرنده ن
    گفت:هه! من این همه سال فکر میکردم اسمم یه چیز دیگست، نگو منم پرنده ام...
    "بابک زمانی"
    :)

    چه قشنگ:)

    منم فکر میکردم پرنده ام... اما الان مطمئن شدم...

    پاسخ:
    بله :)
    :))

    خیلی قشنگ نوشتید :)))🌹

    پاسخ:
    ممنون عزیزجانم🥰

    دقیقا یک مبتلای حاد به این دو مسئله:

    اهمیت دادن به چیزهایی که کوچک‌ترین اهمیتی برای دیگران ندارد،

    تصور کردن تفکرات دیگران...!

    پاسخ:
    خیلی خیلی سخته /:
    مرسی تنها نیستم😅💛
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی