رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

رازم همان یکی بود

دوشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۹، ۰۱:۵۳ ب.ظ

سال کنکورم بود و بچه های با معرفت و باحال کلاس دوازدهم انسانی، جمع شده بودیم در حیاط و در ابتدا جرئت یا حقیقت بازی می کردیم اما بعدش تبدیل شد به حقیقت محض، فقط سوالی که پرسیده میشد و تک به تک جواب می دادیم. اگر یک روز از عمرت باقی مونده باشه، چی کار میکنی؟ :... افزون بر آنچه که سه نقطه گذاشتم، گفتم یک رازی را به یک نفر می گویم
حالا که فکرش را میکنم می بینم رازها ساخته می شوند برای اینکه روزی برسد که آشکار شوند، و ساده دل کسی که فکر میکند می تواند رازش را تا گور با خودش بِکشد و بعد بُکشدش، شاید هم بشود ولی به شرطی که شبیه به راز من نباشد...
بالاخره خورشید از پشت ابر دیده می شود، حالا شاید نه به آن تابندگی دم اذان ظهر ولی سرت را که بالا بگیری و بخواهی دل بدهی (توجه کنی) میفهمی عجیب نیست که بینایی!
یک سوال دیگر هم بود که در جوابش دوستان لُبِ مطلب را نگرفتند گرچه حق هم داشتند
بزرگترین ترست: ... و اینکه یکی ازم متنفر باشه
دوست عزیزم گفت: نباید برات مهم باشه و چقدر هم درست میگفت البته تا وقتی که منظورم از یکی، واقعاً همان یکی نباشد...
هنوز هم سخت درگیرم که چطور می شود یکی بیاید که بعد از او دنیایت فقط سنجیده شود با همان یکی

پی نوشت:

 

پی پی نوشت: خدا رو شکر که بیان احیا شد، من که واقعاً هر لحظه امید داشتم با شوکی برگرده، چون خیلی با بیان و بیانی ها قریب شدم :)
  • Fatemeh Karimi

آهنگ

خاطره

نظرات (۶)

 فاطمه

امکان داره که آدم از عشق خسته بشه؟ 

پاسخ:
من که میگم به هیچ وجه :))
ولی ممکنه از خودش خسته بشه حالا شاید به خاطر عشق، شاید به خاطر شرایط، شاید به خاطر ضعف خودش و... ولی از عشق هرگز.

جالب بود

پاسخ:
ممنون :)

آخییی😊

پستت به دلم نشست خواهر

سلیقه ات هم که عالیه👌👌چاووشی یدونه اس👌

 

پاسخ:
مرسی عزیزجان🥰
😘

چه سوالاتی :)))

پاسخ:
نخبه بودن اصلاً :)))

یحتمل از دل بر آمده بود که بر دل نشست :)

پاسخ:
:)))
  • یاسمن گلی:)
  • من که محض احتیاط یه وبلاگ زدم تو بلاگفا

    پاسخ:
    حتماً آدرسش رو بده بهم گلی جان.
    من نمیتونم اینجا رو بیخیال بشم حقیقتاً، اما اگه یه روز بیاد که دیگه نتونم اینجا بنویسم خیلی برام سخته ولی وبلاگ دیگه ای ایجاد میکنم چرا که نوشتن رو نمیتونم از خودم جدا کنم، حتماً میام بلاگفا.. چون خیلی از دوستان بیانی آنجا هستند :")
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی