رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

نوزدهمی

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۷:۱۹ ب.ظ

1) دوست داشته شدن از سوی کسی که دوستش میداری آن حس و حالتی است که در واژه ی عام و عادی خوشبختی نمی گنجد. "رمان سلوک"

2) عشق من به تو، به هیچ چیز شبیه نیست: تو برای من همه ی زندگی، همه ی امید، همه ی دنیا شده ای. نقش تو، در ذهن من، همه چیز را می زداید و جانشین همه چیز میشود. واقعیت قضیه یک سخن بیش نیست: تو، یا مرا به آسمان خواهی برد یا به گورستان، اما تا هنگامی که زندگی و امکان زندگی هست، باقی چیزها حرف مفت است. من با تو میخواهم آسمان را فتح کنم. "کتاب مثل خون در رگهای من"

3) قاعده پنجم: کیمیای عقل با کیمیای عشق فرق دارد. عقل محتاط است. ترسان و لرزان گام برمی دارد. با خودش میگوید:((مراقب باش آسیبی نبینی)) اما مگر عشق اینطور است؟ تنها چیزی که عشق میگوید این است:((خودت را رها کن، بگذار برود!)) عقل به آسانی خراب نمیشود. عشق اما خودش را ویران میکند. گنج ها و خزانه ها هم در میان ویرانه یافت میشود، پس هر چه هست در دلِ خراب است. "شمس"_"رمان ملت عشق"

4) _چرا قلب آدم به او نمی گوید که از جستجوی رویایش دست بکشد؟
_چون اینکار باعث میشود قلب بیشتر رنج بکشد و قلبها رنج کشیدن را دوست ندارند. "سانتیاگو-کیمیاگر"_"رمان کیمیاگر"

5) کوچکترین مهربانی تو مرا از نیروی همه ی خداها سرشار میکند...تمام ثروت های دنیا، تمام لذت های دنیا، تمام عالم وجود، برای من در وجود ((آیدا)) خلاصه میشود. "کتاب مثل خون در رگهای من"

  • ۹۹/۱۱/۱۰
  • Fatemeh Karimi

رمان

کتاب

نظرات (۱۱)

با تچکر 

4

پاسخ:
حتماً بخونش بهار جان، البته اگه نخوندی :))

۴

=)

پاسخ:
از اون دلیل هایی بود که خیلی مورد پسنده :)
  • آرتـــ ـــمیس
  • 2 :))))))

    پاسخ:
    فوق العاده بود واقعاً :)))

    4و5:")

    پاسخ:
    مثل خون در رگهای من از بهترینِ عاشقانه هاست، اگه دوست داشتی بخونش :)

    میشه ۲ رو پست کنم؟

    پاسخ:
    چرا که نه
    خشنود هم میشم جانم :)

    قطعا 1

    پاسخ:
    خیلی قشنگه :))
    سلوک رو خوندی؟
    هنوز وقت نکردم بخونمش :(

    نه نخوندم) :

    فکر کنم اگه اینو هم به لیست کتابایی که باید بخونم اضافه کنم حدودا 87 تایی بشن😑

    نمیدونم کی قراره این مراحل ترک اعتیاد تموم بشه... 

    پاسخ:
    لیست من از صدتا هم بیشتر شده :(
    ان شاءالله یه فرصت طولانی پیدا کنیم از اول لیست بخونیم تا آخر :)

    پ.ن: راستی انتخاب منم ۱ بودا :)) دیدم نپرسیدی خودم گفتم😅
    عالیییی بود
    پاسخ:
    سپاس
  • . Nαʂƚαɾαɳ .
  • همشون..

    ۴ و ۲ بیشتر تر :)

    پاسخ:
    من با ۲ها و شبیه ۲ها تا کجاها که نرفتم. زیبا، زیبا، زیبا :))

    1 :)))

    پاسخ:
    :)))

    1 4 5 رو می‌خواستم سفارش بدم خانم عزیز:)

    پاسخ:
    خیلی هم عالی :) ۱ رو برای تو و بقیه ی مهربون های دنیا آرزومندم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی