رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

چشم دنیا

چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۹، ۰۲:۵۴ ب.ظ

ذهنم را مشغول کرده بود، کلمات راه می رفتند در مغزم: چشم دنیا رو میبندم که کسی نگاهت نکنه!
با لحنی آهنگین هم میخواندم این را...
به خودم طعنه زدم: چرا پرت و پلا میگی دنیا؟...حواست رو جمع درست کن.
کتاب تست شیمی را باز کردم و دوباره شروع کردم از تست قبل، تست زدن مشکلی نبود به قول عاطفه مشکل تازه بعد از تست زدن و تحلیل‌هایش شروع میشد، این در مورد آزمونها هم صادق بود البته.
آهنگ باز ویبره رفت روی اعصابم: چشم دنیا رو میبندم که تو فقط منو بخوای
یکی کوبیدم در پیشانی ام، نه، اینطوری نمیشد، جستجو را آغاز کردم: آهنگ چشم دنیا رو میبندم که نمی دونم چی چی بشه
روان گوگل را هم شاد شد.
بالاخره یافتنش، درسته، خودشه.
به چشم دنیا نرسیده بود که اشک بر چشمهایم جاری شد و جاری شد و باز هم جاری شد.
دارم به این فکر میکنم که میگویند همه چیز بر اساس عدل خداست... گاهی به آن شک میکردم!
مثلاً با خودم میگفتم: چه کسی میتواند در ۶۰ ثانیه ۶۰ تصویر از او به خاطر بیاورد؟ چه کسی به جز من
آیا معشوقه اش...
ذهنم را باز، بازی دادند کلمات:
یقین دارم کسی ظرف دعا را جا به جا کرده
تو را من آرزو کردم کس دیگر تو را دارد

لبخند تلخی مهمان خیسی صورتم میشود و مداد را برمی دارم، خب، تست بعدی.

  • Fatemeh Karimi

داستان

نظرات (۶)

داستان غم انگیزیه این پروسه((:

پاسخ:
شادی در مغز موچی میگوید: باز فاطمه کریمی داستان گذاشتن هاش رو شروع کرد D:
خوشحالم ولی، غمت طرفدار من است: دی [اشاره به : درون و بیرون]
شوخی کردم که داستان غم انگیز را بشورد ببرد =)

:)))

پاسخ:
😊

آره غمم طرفدارتهXD
ولی شادی هم دوست داره نگران نباش((:

پاسخ:
از خوبیته🥰

یادش بخیر

چه شعرها که میون این کتاب تست‌ها ننوشتم :)

پاسخ:
منم مینوشتم :))

آخ آره اون شعر آخرو من میفهممش الان.

پاسخ:
🙃
  • ... مـــیــم ...
  • بگذار عمر در گذر عشق طی شود

    حتی اگر نشد که تو یک دم برای من...

    پاسخ:
    :)
    درد فراق آمد و عشق از دلم نرفت
    ای روزگار سیلی محکمتری بزن
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی