رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

هفدهمی

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۱۲ ب.ظ

1) زندگی بازی های عجیبی داره که اگه برای خودت اتفاق نیفتاده باشه، آن را باور نخواهی کرد. "رها"_"رمان آخرین پناه"

2) سرما را احساس میکرد، دیگر پر از آتش و حرارت نبود. از روزی که از دستش داده بود سرما را احساس میکرد. "(شهراد)"_رمان سیگار شکلاتی"

3) هر چیزی در زندگی یک نشانه است، جهان با زبانی خلق شده است که همه ی موجودات میفهمند، اما تقریباً فراموششان شده. "مرد انگلیسی"_"رمان کیمیاگر"

4) همیشه قلب های عاشق زود میبخشن و بدی آدمها زود از یادشون میره. "آریانا"_"رمان تقلب"

5) دردسر واسه من اینه که آدم دلش بخواد یه نفر رو آروم کنه ولی راهش رو بلد نباشه. "شهراد"_"رمان سیگار شکلاتی"

پی نوشت: همیشه دفترچه هایم را باز میکنم، ورق میزنم و اولین جملاتی که به چشمم بیاید را می نویسم، برای همین هم ایندفعه همش رمان شد، و حتی دو جمله از یک رمان، احتمالاً کار را برای سپیده سخت کردم (=

  • ۹۹/۱۰/۲۶
  • Fatemeh Karimi

رمان

نظرات (۱۰)

  • آرتـــمیس -
  • کدوم رو انتخاب می کنم؟D::

    پاسخ:
    با ریسک ۳ 😬😄
  • آرتـــمیس -
  • 4 D: 

    پاسخ:
    قبلنا خیلی بهتر بودم فکر کنم جدیداً حدسم خراب شده 😅
    باید یه سر ببرمش تعمیرات مغزی D:

    2 و 5 T-T

    پاسخ:
    دوست داشتنیِ رمانش🥰

    ۱ و ۵😂👍

    پاسخ:
    آخرین پناه رو خیلی اتفاقی خوندم، اوایل قرنطینه بود و منم هیچ کتابی نداشتم برای خوندن، ولی وقتی توی کتابخونه ی مامانم اینو دیدم و خوندم تعجب کردم و بعد تازه فهمیدم بله، مامانم هم مثل من جوونیاش یه رمان خونی بوده که نگو😁 رمان قشنگی بود و داستان ساده ای داشت🙂
    😁😊

    واقعا سخت شد...😐

    همش خیلی خوبه خیلی

    هنوزم رمان سیگار شکلاتی رو نخوندمممم😭😭😭

    پاسخ:
    😁💛
    آخی، یاد خودم افتادم که تقریباً دو سال چشم انتظار سایت ها بودم آخرش هم خریدمش، گرونم هست آخه :(

    من اصن نرفتم سراغش امتحانامم بود..

    البته امتحانا تمومم بشه من تااااا کنکور نمیتونم کارایی که دوست دارمو انجام بدم🙁

    پاسخ:
    من یکی که افتادم به دوران قرنطینه الانم که کنکورم تموم شده نمیتونم کارایی که دوست دارم رو انجام بدم🙁

    بازم خوشبحالت تموم شد کنکور...

    چیز مضخرف -_-

    پاسخ:
    مزخرف ترین چیز :/
    ان شاءالله که به خوبی تموم میشه کنکورت عزیزجان :)

    قربونت برم مرسی🌸⚘

    پاسخ:
    فدایت عزیزجانم🌹

    سلام عزیزم 

    همشون قشنگن ولی ۴ قشنگ قشنگا بود👌

    پاسخ:
    سلام جانم
    ممنون از نگاه قشنگت🥰
  • سما نویس
  • 3 آخ 3:)

    پاسخ:
    انقدر دوستش دارم😍
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی