رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

شانزدهمی

جمعه, ۱۹ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۳۱ ب.ظ

1) ابریشم به عشق می ماند. هم حساس و لطیف است، هم از آنچه فکرش را بکنید قوی تر و مقاوم تر است، حتی آتشین تر. "بابا زمان"_"رمان ملت عشق"

 

2) باید بفهمی میخوای چیکار کنی، میخوای کی باشی و بعدش واقعاً واسش بجنگی. "الینا"_"سریال The vampire diaries"

 

3) بلی، هر چه خواهد رسیدن به مردم
بر آن دل دهد هر زمانی گوایی
من این روز را داشتم چشم و زین غم
نبودست با روز من، روشنایی
جدایی گمان برده بودم ولیکن
نه چندان که یک سو نهی آشنایی
"فرخی"_"کتاب زندگی نامه و گزیده اشعار چهل شاعر"

 

4) دیگه هیچوقت اخم نکن، چون وقتی تو اخم میکنی، خورشید ناپدید میشه و نم نم بارون می باره. "سینان"_"سریال عشق اجاره ای"

 

5) خودت را محاکمه کن! این دشوار ترین کار است. محاکمه کردن خود از محاکمه کردن دیگران خیلی مشکل تر است‌. اگر توانستی درباره ی خودت به درستی قضاوت کنی، معلوم میشود قاضی تمام عیاری هستی. "پادشاه"_"رمان شازده کوچولو"

  • ۹۹/۱۰/۱۹
  • Fatemeh Karimi

رمان

سریال

کتاب

نظرات (۱۴)

5 :)🌹

پاسخ:
محشره واقعاً جملش :)

۱،۲،۴

پاسخ:
۲ رو دیدی سریالشو؟
شاید هم پرسیده بودم ازت ولی یادم نمیاد😬😅
  • آرتـــمیس -
  • 4:)

    پاسخ:
    بالاخره این یکی انتظارش رو نداشتم :)

    5 و 5 و 5

    و 2 :)))))

    پاسخ:
    خیلی هم زیبا :))
  • آرتـــمیس -
  • عه:| جمله 2 رو ندیدم :| رای م عوض شد :))

    جمله 2 D: 

    پاسخ:
    😄💛

    سلام :)

    فاطمه جان به نظرت من کدومو انتخاب می کنم ؟

    پاسخ:
    سلام بهار جان :)
    ۱
    با ریسک فقط یه دونه انتخاب کردم D:

    کامل ندیدم..کلا زیاد اهل فیلم نیستم

    یادمه دو سال پیش تو مدرسه بچه ها قسمتاشو رد و بدل میکردن ی چیزایی تعریف میکردن

    پاسخ:
    حدس میزدم کامل ندیده باشی
    بهتر
    از دیدنش پشیمون نیستم ولی خیلی طولانیِ😬
  • غزاله سروانی
  • تا ابد 5

    پاسخ:
    :)))

    آفرین :)

    پاسخ:
    😁
  • Sepideh Adliepour
  • 2،3،5

    و تو؟

    پاسخ:
    کتاب ۳ رو پیشنهاد میکنم بهت سپیده، هم مختصری از زندگی نامه ی شعراست هم گلچین اشعارشون، اگه دوست داشتی بخونش :))
    ۱، ۲، ۳، ۵ دقیقاً به آنچه در ذهن دارم میاید اما ۱ انتخاب دلم است :)
  • Violet J Aron ❀
  • 5:)))

     

    پاسخ:
    انیمیشن شازده کوچولو رو دیدی؟
    اگه ندیدی، ببین. دوست داشتنیِ😍
  • Violet J Aron ❀
  • همون که یه دختر بچه داستانش رو از زبون پیرمرد همسایه، که همون خلبانه اس میشنوه؟ :))

    اگه اون رو میگی، اره دیدم:))

    پاسخ:
    آره همونه :))
    خیلی ناز بودن شخصیتهاش، مخصوصاً روباهه :))
  • Sepideh Adliepour
  • من 1 رو انتخاب نکردم

    چون‌ باهاش مخالفم وگرنه میتونست تنها انتخابم باشه!

    پاسخ:
    چرا مخالفی؟
    :)
  • Sepideh Adliepour
  • چون عشق اصلا آتشین نیست! ( درواقع من اینطور فکر می کنم)

     

    تنها چیزی که شبیه عشقه

    خود عشقه!

    پاسخ:
    فقط با همون آتشین مخالفی. در مورد اون نمیدونم چی بگم فقط میدونم کاملاً طرفدار نویسنده ام (:
    ولی کلاً باز از این جمله های دلبرت :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی