رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

زنگ تفریح

يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۹، ۰۴:۵۲ ب.ظ

وقتی من دلش میخواهد هشیارتر باشد، البته اینکه سعی در سرگرم کردن احوالات خود دارد هم بی تأثیر نیست...



 

جالبه که ابر چتر بخرد و از باران گریزان باشد مثل انسان زمانی که تلاش میکند از زیر آنچه درون خودش است در برود، اما حقیقتاً درون ما پیچیده تر است از درون ابرها...

گاهی هم میروی پی بلاتکلیفی و میچرخی در موبایل:
در قسمت تنظیمات، درباره ی تلفن، اطلاعات، اتفاقی چند بار نسخه ی اندروید را لمس کردم و یک میشد گفت بازی برایم باز شد و اینکار را با شوقی کودکانه برای موبایلهای دیگر افراد خانواده هم انجام دادم و متوجه شدم بازیِ آنها سرگرم کننده تر از برای من است •_•
گفتم تا شما هم امتحان کنید ببینید چه بازی ای دارید =)

و در آخر هم معرفیِ دایناسور مورد علاقه ام :))

  • Fatemeh Karimi

نظرات (۹)

  • غزاله سروانی
  • :)))))))))))))))))))))))))

    پاسخ:
    🥰

    :)

    پاسخ:
    🙂

    اون اندروید و نفهمیدم چه کنم حقیقتش...

    ولی نو اینترنت بازی خیلی حال میده :")

    پاسخ:
    خیلی سخته توضیحش آخه 😬
    وارد تنظیمات میشی میری توی درباره ی تلفن بعد میزنی روی اطلاعات نرم افزار بعد چندبار پشت سر هم میزنی اونجا که نسخه ی اندرویدت رو نوشته یکم که صبر کنی یه بازی باز میشه برات، من با چند تا گوشی امتحان کردم جواب داد (=
    خیلی :))

    عاااا پیدا شد 

    😂😂😂😂😂

    خیلی بی مزه اس😁😅

    پاسخ:
    برای من نیز😅
    اما برای بابام خیلی سخت و جالب بود
    شانسه دیگه😬😅
  • Violet J Aron ❀
  • واسه من یه حرف اچ میاد که میتونم واسه خودم بچرخونمشD:

    پاسخ:
    برای منم شبیه به همینه D:
  • یاسمن گلی:)
  • سلام دایناسور جان :))

    پاسخ:
    با همان چهره ی بامزه اش سلام میدهد :))
  • Sepideh Adliepour
  • من تا رفتن به بخش اطلاعات نرم افزار هم پیش رفتم اما به مقصد نرسیدم😂

    پاسخ:
    عزیزجانم همون قسمتی که نسخه ی اندرویدت رو نوشته چند بار بزن روش بدون مکث
    یکم صبر کنی میاد
    مگر اینکه برای بعضی از اندرویدها باشه فقط که فکر نمیکنم
    بازم یه امتحانی بکن سپیده جان :)
  • ... مـــیــم ...
  • فوبیایی که از بچگی باهام بوده بهم اجازه نداد تصویر دایناسورتو ببینم :))

    از این که اسمش رو تایپ کردم هم یجوری شدم.

    پاسخ:
    واقعاً 😄
    چه فوبیای جالبی :)
    ولی این یکی فرق میکنه، حتماً جاهای مختلف دیدیش ولی دقت نکردی، انقدر که جذابه =)
  • ... مـــیــم ...
  • دیدم :)))

    بانمکه

    ولی دایناسورا اصلا بانمک نیستن :(

    پاسخ:
    😊😂💛
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی