رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

چهاردهمی

جمعه, ۵ دی ۱۳۹۹، ۰۹:۴۲ ب.ظ

1) _حالا چقدر دوستش داری؟
_من از کجا بدونم؟ خط کش بذارم یا ترازو؟ "میونگسو-یونگدو"_"سریال The Heirs"

2) انسان بدون خانواده نمیتونه زندگی کنه، بخاطر خانواده همه کاری میکنه، اصلاً هم مهم نیست دنیا بهش بگه متکبر. "ویجی"_"فیلم Drishyam"

3) زندگی همیشه راه آسونی واسه انتخاب کردن واست نمیذاره. "پروفسور"_سریال Lacasa De Papel"

4) _تو به تقدیر اعتقاد داری نیو؟
_نه
_چرا؟
_چون دلم نمیخواد فکر کنم که زندگیم تحت اختیارم نیست "مورفیس-نیو"_"فیلم The Matrix"

5) رویاها زبان خداوند هستند. "پیرزنِ متعبر"_"رمان کیمیاگر"

  • ۹۹/۱۰/۰۵
  • Fatemeh Karimi

رمان

سریال

فیلم

نظرات (۱۳)

سلام 

به نظر شما من کدوم رو انتخاب می کنم ؟

پاسخ:
سلام
بهار...سخته حدس زدنش...برای همین سه تا انتخاب میگم که احتمالاً هیچکدوم هم نیست😁
۲، ۳، ۴

آفرین 

2 رو انتخاب کردم :)

پاسخ:
حدس زدنم همچین بدک هم نیست😅

عالیه حدس زدنت :))

 

پاسخ:
😍🥰
  • . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
  • چقدر به ۵ اعتقاد دارم...

    پاسخ:
    منم همینطور :)
    همین باور قلبی به تک تک جملات این کتاب، باعث شده بشه بهترین کتابی که تا الان خوندم :)

    😍👌🏻

    پاسخ:
    🤩🥰

    چهارمی=")

    پاسخ:
    مجموعه فیلمِ قشنگیه :))
  • Sepideh Adliepour
  • 1و4

    توچی؟

    پاسخ:
    :)))
    یک، شاید چون دیالوگش داغه، هنوز دو ساعته نگذشته از وقتی شنیدمش :)
  • آرتـــمیس -
  • چهارمی ;)

    پاسخ:
    :)
  • . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
  • چ جالب

    نخوندمش من

    پاسخ:
    حتماً پیشنهاد میکنم بهت =)

    1....

    و یک

    و یک

     

     

    پاسخ:
    😄👌🏻

    شت ب ۵ ////: مور نورم شد

    ۱ عالی...

    پاسخ:
    |: ...؟!
    سریالِ خوبیه...
  • یاسمن گلی:)
  • اولی رو تو فیلم دیدم خیلی خوب بود :)) 

    پاسخ:
    خیلی :))
  • فاطمه حسینی
  • 3 :)

    پاسخ:
    انقدر که من منتظر و مشتاقم فصل جدیدش بیاد، خود کارگردان مشتاق نیست :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی