رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

کاشف باشیم

دوشنبه, ۱ دی ۱۳۹۹، ۰۹:۴۷ ق.ظ

داشتم به این فکر میکردم که اکثراً به جای نگاه کردن، گذر کردیم،
توجهمان جای تحسین دارد، خصوصاً برای عادتها و مکررات.
اینکه آدم بعد از سه سال متوجه شود گوشه ی سمت راست دیوار اتاقش ترک برداشته هیچ اما اینکه بفهمد ماه از پنجره ی اتاقش دیده نمیشود حس بدی است.
یک چیزهای دیگر یا: پدرم به دختر عمه ام میگوید: گَلَمُگُلالی
به هیچ یک نگفتم ولی ترکیبات احتمالی اش را اکنون بعد از سالیان حدس میزنم: کلم+گل+لالایی
گوگولی را هم شاید بتوان آن وسط مسط ها جا داد.
منظورم شنیدن عادت است و گذر کردن، نه شنیدن عادت و دقّت کردن
دامیست برای خودش، برادرم وقتی کم یا خیلی زیاد عصبی است، میخندد و وقتی خوشحال است هم میخندد اینکه هیچ، اما من تا به حال نشده به این فکر کنم: الان که دارد میخندد کم عصبانی است یا خیلی زیاد عصبانی؟
همان عبور، همان کشف نکردن.
ما شاید نتوانیم کاشف خیلی چیزها باشیم که از قبل کشف شده، اما میدانم که میشود کاشف باشیم، کاشف نگاه کردن، کاشف شنیدن، کاشف توجه کردن و...

  • Fatemeh Karimi

نظرات (۴)

  • Sepideh Adliepour
  • هممون خواسته یا ناخواسته همیشه کاشف بودیم

    فقط باید به درصدش بیافزاییم (:

    +گل رز و برف! (:

    پاسخ:
    درسته :)
    +عشق و زمستان شاید (:
  • Sepideh Adliepour
  • داشتم به نماد ها و تعبیرشون توی عکس فکر می کردم(:

    پاسخ:
    کاشف :))

    منم مثل برادرتون :))))

     

    فقط من اگه دیگه خیلی خیلی خیلی جوش بیارم و عصبانی باشم میزنم زیر گریه /:

    پاسخ:
    :)

    هی..
    گریه چرا؟
    من اگه خیلی خیلی خیلی جوش بیارم، داد میزنم
    که به همون تعداد خیلی ها کم پیش میاد شکر خدا

    نمیدونم...

    مدلشه ...

    عاخه عصبانیت و گریه ؟؟ /: شانس ماعه

     

    از این گریه ها که میزنم اطرافمو خورد خاکشیر میکنم :)))

     

    پاسخ:
    الان بهتر شد D:
    به هر حال عصبانیت هم دلیل داره و دلیل هم نباید آسوده بخوابه :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی