رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

یازدهمی

جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۹، ۰۹:۲۸ ب.ظ

1) به هر حال در زندگی چیزهای بد هم وجود دارد، غیر از این است؟ اما چه چیزی بهتر از بودن در کنار خانواده، در عشق و در امنیت و سلامت؟ "لو"_"رمان پس از تو"

2) _چرا انقدر تعجب کردی؟
+چونکه یه چیزی هست که باید باور کنی و یه چیزی هست که باید ببینی جان. "جان-بن"_سریال Lost"

3) جاناتان تو تنها لحظه ای بهشت را احساس خواهی کرد که سرعت کمال را لمس کنی. "چیانگ"_"رمان جاناتان:مرغ دریایی"

4) موهای خوشگل سیاهت اگه رنگ سفیدی دندونات هم بشه باز روزی رو بدون آشاویر در زندگی نخواهی دید حتی اگه آرشاویر هیچ کارت باشه. "آرشاویر"_"رمان توسکا"

5) آدمی حالش این است که برای تمام فقدان هایش دنبال دلیل بگردد تا راحت تر تاب بیاورد. "سارا"_"رمان سیگار شکلاتی"

  • ۹۹/۰۹/۰۷
  • Fatemeh Karimi

رمان

سریال

نظرات (۱۴)

5

 

!!!

پاسخ:
👌🏻
  • آرتـــمیس ツ
  • اولی :) 

    پاسخ:
    هنوز پیش از تویی‌؟
    من که توی پس از تو موندم انقدر که درس و مشغله هست🤦🏻‍♀️
  • . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
  • وای وای توسکاااا:)))))

    اولین رمانی که خوندم و باهاش اشک ریختم:))))

    وای خدا🥺🥺

    پاسخ:
    یعنی قبلش قرار نبود رو نخونده بودی یا با قرار نبود فقط خندیدی D:
    رمان قشنگیه :))

    فقط پنجمی=)

    پاسخ:
    خیلی جملشو دوست دارم :)
  • . 𝑵𝒂𝒔𝒕𝒓𝒏 .
  • نه قرار نبود رو بعدش خوندم

    که کلی هم باهاش خندیدم و گریه کردم

    اصلا رمانای هما حرف ندارن:)

    تقاص هم خیییلی قشنگه

    پاسخ:
    خیلی قبول دارم🤩👌🏻
  • آرتـــمیس ツ
  • نه تمومش کردم خدا رو شکر :) قشنگ بود ولی زیادی کشش نداد ؟ :)

    ((خطر اسپویل داستان ))

    من از همون اول می دونستم لو قراره بمیره D: ولی دوسش داشتم در کل ^_^ 

    :( فعلا که سمت من پس از تو نرفتم :/ می دونم طول میکشه خوندنش *اه کشیدن* 

    پاسخ:
    وای ترسیدم آرتمیس🥺 فکر کردم پس از تو رو تموم کردی که میگی میدونستم لو میمیره🥺🥺 فکر کنم اشتباه شد، خواستی بگی ویل به جاش گفتی لو 😄
    آره منم زیادی کشش دادم، پس از تو که دیگه هیچ...🤦🏻‍♀️
  • ... مـــیــم ...
  • پنجمی

    پست ثابتت رو دیدم دنیا رو بهم دادن :))

    پاسخ:
    :))
    💙😘
  • آرتـــمیس ツ
  • XDD واییییی !!! آره منظورم ویل بود D: 

    #سوتی_

    آدم عذاب وجدانم می گیره که نمی خونه :( 

     

    پاسخ:
    :)))

    واقعاً هم، انگار که داری به شخصیت های جلدِ قبلی (مثلاً اینجا من پیش از تو) خیانت میکنی :(
  • ع‍ی‍نک ...
  • سلام :)

     

    هیچکدوم :|

    [گزینه ی هیچکدوم هم وجود داره دیگه نه؟]

     

    +فک کنم منظور آرتمیس از "زیادی کشش نداد؟" این بود که جوجو مویز قصه ی داستان رو خیلی دیگه طول داد و می‌تونست خیلی زود تر "من پیش از تو" رو تموم کنه چون فک کنم نیمه ی دوم رمان دیگه هیچ اتفاق خاصی تو قصه نیفتاد :/

    پاسخ:
    سلام

    صد البته، گزینه ی هیچکدوم می تونه نظر ندادن باشه =)

    بله درسته، حرف من در جواب این بود که گفت طول میکشه، در واقع من هنوز پس از تو رو تموم نکردم در مورد پیش از تو ولی میدونم که حق با آرتمیسِ :)

    👌👌

    پاسخ:
    :)
  • Violet J Aron ❀
  • 5:)

    پاسخ:
    رمان قشنگیه
    به احتمال زیاد وایولت پسند :))

    ۳ و ۴

    پاسخ:
    جاناتان رو که مدتها پیش خوندم، خیلی زیباست، اگه نخوندی پیشنهاد میکنم :)
  • Violet J Aron ❀
  • رمان سیگار شکلاتی از هما پور اصفهانی نیست؟

    البته اون قلمش این جوری نبود....

    پاسخ:
    چرا
    یکم قلمش فرق داره با بقیه ی رمانهاش، طولانیِ ولی خوشت میاد :))

    پنجمی :)

    پاسخ:
    چقدر طرفدار داره این جمله :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی