رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

السای ثانی

سه شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۰۵:۴۸ ب.ظ

راهنمایی بودم به گمانم،
دلداده ی السایِ متفاوت که درک نمی شد،
مادرم یک لباس مجلسیِ آبی تیره داشت، رنگش را دقیق به یاد ندارم اما به یاد دارم آن لباسی که تا سالها بعد هم به تنم‌ زار می زد را پوشیدم به علاوه ی یک دستکش و یک شنل، با کمی اغماز شده بودم السای ثانی، درست تکه به تکه این کلیپ را اجرا کردم یکبار با پس زمینه ی صدای السا و بار دیگر فقط با صدای خودم. (البته غیر از درست کردن اولاف و قصر یخی)
برادرم طعنه می زد: اصلاً تو از خود السا هم بهتر نقش آفرینی کردی
مادرم هم مثل همیشه میگفت: خیلی هم قشنگ شده دخترگلم
از نظر مادرم، من و برادرانم تافنه ی جدا بافته هستیم، آن هم چه تافته های گرانبها و ارزشمندی!
البته گمانم این است که تمام مادرها فکر می کنند فقط فرزندان خودشان فرزند هستند، درست شبیه به شازده کوچولو که تصور می کرد فقط گل خودش است که گل است و در دنیا نظیر ندارد :))

 

دریافت

  • Fatemeh Karimi

خاطره

نظرات (۱۳)

منم همیشه دلم می خواست السا باشم ..موهامو اونجوری کنم ولی خب موهام همیشه کوتاه بوده D: 

اشکال نداره بذارمش تو پیوندهام پست رو ؟ 

پاسخ:
آره منم :))
چه اشکالی، خوشحال هم میشم :)

نه آخه فکر کردم ممکنه پست خاطره گونه باشه بعد ناراحت بشین و اینا....D: 

پاسخ:
نه عزیزجان، چون تویی راحت باش :))

اولین ار بود غیر از let it go چیز دیگه ای از آهنگ حالیم شد😂😂

زیر نویسش خوب بود

مرسی...

پاسخ:
همچنین راحتم نیست معنا کردنش آخه😄
خواهش می کنم💛

اون موقع که تازه السا اومد بود من خیلی السا رو دوست داشتم:)کلاس سوم بودم هعی چقدر زود میگذره زندگی..
حتی مامانم برام یه ساعت السا خرید:)

پاسخ:
آخه :)) واقعاً هم بی وفایی زمان زبان زده😔
منم یه تابلوی السا و آنا خریدم همون موقع ها :)

عام

شاید تنها خاطراتی که ازش دارم اون موقعه ها بود که ایکس ازش نقاشی می‌کشید

و با هیجان نشونم میداد و منم در تعریف کردن از نقاشیاش کم نمی گذاشتم😅

چقدر دلم برای اون دوران تنگ شده...

پاسخ:
نقاشی از السا، حتماً باید خوب شده باشه :))
دورانی که آدم دلش براش تنگ میشه حتماً کلی خاطره ی تلخ و شیرین پشتشه :) امیدوارم شبیه به خاطراتش رو دوباره لمس کنی :))
  • منصوره 🌹🌹
  • واااایی منم به شدت عاشق السا بودم یه زمانی :)

    آهنگ السا رو هم خیلی خیلی دوست داشتم 😍

    یادش بخیر ... انگار همین دیروز بود :(

    پاسخ:
    منم همینطور 😍
    آره واقعاً :(

    وای منم فروزن رو خیلی دوست داشتم ! *-*

    آهنگاش کلا قشنگ بودن ، من همشونووو حفظ کردم ! الانم فکر کنم یه چیزایی یادم بیاد ×__×

    ولی خب از لباس آبیش خیلی خوشم نمیومد یه جوری بود @-@

    و اونجاش که تاجش رو انداخت رفت قلبم قشنگ به چند تکه تبدیل شد :/

     

    + دوبلورش چقد پشت صحنه داد زده سر این آهنگ :دی

     

    پاسخ:
    آره، منم خیلی هاشون رو حفظ بودم :)
    قشنگ بود که! خودش از قدرت یخیش ساخته بود :))
    منم دقیقاً همین صحنه ی رهاشدن تاج رو خیلی دوست دارم، یادمه برای رها شدن شنل و تاج یه پنکه گذاشته بودم پشت دوربین ولی خب چندان پیروز نبودم مخصوصاً سر تاج که افتاد یک قدم اونور تر :)))

    وای عزیزم السا!!

    عروسکش رو دارم D:

    پاسخ:
    😍...من چرا نگرفتم؟ *چهره ی متاثر و صورت گریان* D:

    تازه انا و کریستوف و اسون رو هم دارمD:

    پاسخ:
    وااای *-*
    خوشبحالت :)) اولاف هم بگیر تکمیل تر و خوشگل تر بشه :)

    وای چه بامزه :دی

    میتونم بپرسم چند سالتونه ؟ 

    پاسخ:
    :))

    18

    وای ببخشید اولاف رو دارم اسون رو ندارم D:

     

    دلم میخواست هانس رو هم داشتم:(

    پاسخ:
    پس اسون رو بگیر، خوشگل تر بشه :)))

    همون بهتر که نداریش، خوشم نمیاد ازش، والا :دی

    والا اسون رو هیچ جا ندیدم:(

    دیگه هم روم نمیشه بگم عروسک میخوام D:

    پاسخ:
    نگو عزیزجانم
    عروسک خریدن از جذابیت های دختر بودنِ چه ۵ ساله باشی چه ۲۵ ساله :))

    اره منم واسم فرقی نمیکنه. هنوزم که هنوزه خیلیییییی دوست دارم باربی بخرم:)

    ولی بچگیم این قدر باربی خریدم که پیش مامانم و خاله هام شرمنده میشم:(

    اگه شاغل بشم با پول خودم میرم باربی میخرم. کسی هم نمیفهمه واسه خودم میخوام. فکر میکنن واسه بچمه یا برادرزاده و خواهرزاده ی نداشته ام!

    اخه من کلا یه بچه بیشتر نیستم D:

    پاسخ:
    الهی، عزیزجانم :)))
    منم تک دخترم و عروسک از بچگی زیاد می گرفتم الانم اگه برم بیرون و واقعاً دلم بخواد، می خرم و از نظرم هیچ اشکالی هم نداره D:
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی