رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

اگه یه روز ببینمتون :)

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۹:۳۵ ب.ظ

Faze eh : مطمئنن کلی ازش یاد می گیرم (:

حدیث: بهش میگم دیوونه ی اون پرنده ی متفکر و اون گلدون قشنگ و کلا درون و بیرون وبلاگشم

mochi: فقط یه عالمه حس خوب ازش می گیرم چون ایشون چه بخواد و چه نخورد کلی انرژی مثبت و خوب ازش می تابه

فاطمه: ازش می خوام بریم کتابخونه و یه کتاب با سلیقه ی خوب خودش بخونیم و در موردش نظر بدیم

speid.v: دوست دارم کنار همدیگه روی نیمکت بشینیم و همینطور که قهوه می خوریم و خاک نم خورده رو بو می کنیم در مورد بهترینِ هستی یا همان عشق صحبت کنیم

Violet JAron: دلیلش رو نمی دونم اما دوست دارم باهم بستنی بخوریم و دیگه اینکه حتماً بهش بگم: مهربونی و شجاعتش رو همه جا با خودش ببره و هیچوقت هم بیخیال رویاهای بنفش رنگش نشه :)

KIANA-QuEEN: از هر دری باهم حرف میزنیم (می دونم که گفتی: ای خدا این باز میخواد حرف بزنه :)

زری ...: باهم کلی خاطره تعریف می کنیم و حتماً ازش می پرسم: خوش بحالت عاشق ریاضی هستی اما آخه چطوری؟ (خودم می دونم که وی شوخی هم نمی تواند بکند :)

مژگان احدی موقری: از اونجایی که یه دوست خیلی خوبه کلی باهاش وقت می گذرونم :)

آرتمیس: می ریم سینما و تا غروب کلی فیلم تخیلی در مورد فضا می بینیم تازه می تونیم وقتی از سینما بیرون اومدیم بریم تو کار یه دزدی گنده از ناسا و شب رو توی زحل (از اتاق فرمان اشاره می کنن مشتری دوست داشتنی تره :) پس توی مشتری چادر بزنیم :)

Speideh Adliepour: دوست دارم بشینیم توی یه کلبه ی چوبی با کلی شمع بزرگ و کوچیک و رنگی رنگی و باهم شعر بگیم البته این تشریفات به خاطر اینه که یه چیزی به مخ من بیاد وگرنه ایشون نیازی نداره :) و دیگه اینکه کلی ازش یاد می گیرم اگه چای هم باشه که چه بهتر :)

Chakavak: خیلی دلپذیر میشه اگه یه مسیر طولانی رو قدم بزنیم و در مورد تفکراتمون حرف بزنیم

زهرامیم: بهش کلی تبریک می گم به خاطر ساده و زیبا نویسیش :)

راهی آسمان: در مورد اعتقادات شیرینمون حرف می زنیم و میگم: خیلی دوست دارم در امر به معروف و نهی از منکر ازش یاد بگیرم :)

عاطفه .ک: در مورد نوشته هاش که خیلی خیلی خیلی دلنشینه گفت و گو می کنیم

معصو مه: باهم کلی از شعرهای فاضل نظری رو می خونیم و ازش میخوام لطف کنه و مفهوم چندتاشون رو برام بگه

زهرا: میگم تمام پست هاش رو با خوشی نگاه می کنم چرا که اگه غمگین هم باشه حرف دله یا به قول معروف از اون غم خوبایی که آدمو سبک میکنه

nastrn: مطمئنن کلی لبخند میزنم وقتی ببینمش هم به خاطر مهربونی هاش هم به خاطر شیطنت هاش

مریم: دوست دارم باهم بریم تو دل طبیعت و غرق بشیم توی صدای لذت بخشش :)

Fateme: بهش میگم همیشه منتظرم ستاره ی وبلاگش روشن بشه مخصوصاً اون پستهای که توش به شعرها امتیاز میده :)

... میم ...: حدسم اینه که کلی خاطره ی شبیه به هم داریم برای همین دوست دارم در مورد اونا صحبت کنیم

 

متاسفم که دیر شده و از احتمالاً از تاریخ انقضای چالش گذشته ولی باید به دعوت دوستم violet  عمل می کردم از اینجا هم ممنونم ازش 💛

 

و در آخر:

🧡💚💜❤🤍💙💛

روز فرشته ای که خدا مهربونی خورشید، طراوت باران، لطافت برگ گل های رز، زیبایی طبیعت، آرامش دریا و البته گاهی هم طوفانش و بالاخره پیمانه ی فراخی از عشق خودش رو بهش هدیه داده تبریک میگم

💛💙🤍❤💜💚🧡

  • Fatemeh Karimi

چالش

نظرات (۱۳)

به به😍خیلیم هم عالی 

خاطره خوبی میشه😉👌

پاسخ:
💗

واییییییییییی فکر نمیکردم کسی ازم انرزی مثبت بگیره^^
من قول میدم یه عاااااااااالمه انرزی مثبت بهت بدم تا انرزی مثبت ازت فوران کنهD:

پاسخ:
عزیزی :) 💗⚘
  • Sepideh Adliepour
  • آخ من عاشق کلبه چوبی عم یعنی قشنگ عاشقشم😅❤️

    پاسخ:
    منم همینطور 😍💗⚘

    عه

    منم هستم  (♡_♡)

     

    وای( *.*)

     

    ریاضی :) از درباره من فهمیدین ؟! 

    این قدر دلم می خواد تو این چالشه شرکت کنم...

     

    موفق باشید ... مرسی :)

     

     

    پاسخ:
    بله :)
    عه من یادم رفت دعوت کنم
    همه ی کسایی که نامشون برده شده دعوتت همچنین شما⚘
    ممنون توام موفق باشی💛⚘

    واقعا خوشحال شدم اسم‌خودم رو دیدم :)

    الهی همیشه شاد باشی

    ممنونم خیلی زیاد :)

    ولی خب مطمئنن من ازت خیلی چیزها یاد میگیرم :)

     

    پاسخ:
    :)
    ممنون همچنین تو⚘
    💛

    خیلیییی مچکررررم که اسمم هس...

    واقعاااا از اون شعرا خوشت اومد؟🤗🤗خدا رو شکرررر

    فک میکردم اون پستا دیگه مخاطب چندانی نداره...

    خیلی خوشحال شدم!😅

     

    پاسخ:
    :)
    اتفاقاً خیلی هم قشنگن :))
    💛⚘
  • ... مـــیــم ...
  • عزیزممم چه خوب بود روزمو ساخت :))))

    منم حدسم همینه

    خوشحال میشم صحبت کنیم (ایموجی قلب)

    پاسخ:
    منم😍💛

    وای چقد خوشحال شدم اسم منم هست ^-^ 

    من زحل رو زیاد دوست ندارم نظرت راجع به مشتری چیه ؟ : D 

    پاسخ:
    :)
    باشه اتفاقاً مشتری چاله هوایی کمتر داره 😂
  • . n̈äs̈ẗr̈n̈ .
  • چ عالی ک بتونم لبخند بیارم رو لبهات^___^

    پاسخ:
    😊💛🤗

    واییییی عزیزیم

    از کجا میدونستی من بستنی دوس؟؟:))))

    رویاهای بنفش رنگ؛ آره؟؟؟

    خیلی قشنگ و دوست داشتنی نوشتی. خیلیییییییییی بهتر از من.

    ^___^

    پاسخ:
    😍😍😘
    فکر کنم دوباره اغراق شد عزیزجانم :))

    😍🙏❤❤❤

    پاسخ:
    🥰🤗💗

    نه بابا اغراق چیه!!

    خیلی خوشم امد!!

    پاسخ:
    خیلی ممنون
    لطف داری :))

    ذوق زده شدم وقتی اسمم رو دیدم ^_^

    عزیزی شما:*لطف داری:*

    درون و بیرونِ وبلاگم هم دیوونه ی توعه :D

    پاسخ:
    🥰💗⚘
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی