رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

دومی

جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۹، ۰۸:۴۳ ق.ظ

1) دنیای پس از وصل با وفا بیگانه است. "شمیسا"_"رمان آیات مس"

 

2) داشتن حق انتخاب باعث میشه تصمیم‌گیری، بر اساس چیزی بیشتر از یه غریزه باشه. چیزی که تو رو از یه گراز متمایز میکنه. "جان لاک"_"سریال Lost"

 

3) این مرد خودش هم از جاذبه‌ی نگاه لعنتی‌اش خبر دارد یا فقط من را بیچاره کرده؟ "سارا"_"رمان سیگار شکلاتی"

 

4) تصویر یک منظره‌ی زیبا، تاریک و غم‌انگیز نیست. اما به هر حال فقط یک تصویر است. "فیلسوف، آلبرتو"_"رمان دنیای سوفی"

 

5) وقتی کسی از صمیم قلب چیزی را بخواهد، سراسر کائنات دست به دست هم میدهند تا بتواند رویایش را تحقق ببخشد. "کیمیاگر"_"رمان کیمیاگر"

 

کدوم قشنگتر بود؟

  • ۹۹/۰۷/۰۴
  • Fatemeh Karimi

رمان

سریال

نظرات (۹)

چهارمی از همه بیشتر به دلم نشست(:

پاسخ:
دنیایی که گردر ازش حرف میزنه خیلی دلنشین و خوندنیه :)

پنجمی ! :)))) 

پاسخ:
منم خیلی این جمله رو دوست دارم :))

۱ :)

پاسخ:
رمانی که درحال خوندنش هستم، داستان خیلی خوب و جذابی داره :)
  • Sepideh Adliepour
  • چهارمی(:

    یوستین فوق‌العاده ست(:

    پاسخ:
    بله همینطوره :)

    سومی

    پاسخ:
    بیشتر رمان های خانم پور اصفهانی رو خوندم، داستان هاشون جذاب و زیباست
    این رمان تقریباً طولانیه ولی از وقتی که براش صرف کردی، پشیمون نمیشی اگه نخوندی پیشنهاد می کنم :)

    بله رمانهاشون رو خوندم

    این رمان عالیه واقعا و الان در حال خوندنش هستم

    پاسخ:
    چقدر خوب...امیدوارم به آخرش که رسیدی به اندازه من متحیر شده باشی...این احساس گرچه گنگه اما لذت بخشه :)

    نکنه پایان باز داره؟؟؟

    پاسخ:
    اونطوری که فکر می کنی نیست، بخون خودت، متوجه میشی به هر حال خوندنش خیلی بهتر از شنیدنشه :))

    اومم..باشه ممنون

    پاسخ:
    :)

    سلام گزینه 5 

    آورده است یک ضرب المثل قدیمی ‌می‌گوید هر چه را بخواهید به دست می‌آورید مخصوصا اینکه آن چیز شغل دلخواه‌ شما باشد.

    پاسخ:
    سلام
    بله درسته، ضرب المثل جالبیه :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی