رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

اولی

جمعه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۹، ۰۳:۴۸ ب.ظ

1) آدمها در هر زمان امکان تحقق بخشیدن به رویاهایشان را دارند. "ملک صدق"_"رمان کیمیاگر"

 

2) زندگیمون قبل از اینکه باهم باشیم، چیزی جز دنبال هم گشتن نبوده. "دفنه"_"سریال عشق اجاره ای"

 

3) وقتی یه آدم پای احساسش هر چیزی که داره می‌بازه...تنهایی از اون آدم عاشق یه کوه بی‌احساس میسازه. "الیا"_"رمان بفض تنهایی"

 

4) انسان به همه چیز خو می‌گیرد، به همه چیز، حتی مصیبت و درد. "مهناز"_"رمان دالان بهشت"

 

5) می‌خوام شکایت کنم، از تو به چشمای خودم که از روی دیوونگی و بی‌خودی عاشقت شدم. "رزا"_"رمان تقاص"

 

کدوم قشنگتر بود؟

  • ۹۹/۰۶/۲۸
  • Fatemeh Karimi

رمان

سریال

نظرات (۶)

شماره2

پاسخ:
آره، خیلی قشنگه
اگه حوصله ی سریال های ترکیِ طولانی داری، ببینش :)

شماره 3

پاسخ:
معنایی تلخ و جمله بندی ای زیبا :)

تا قسمت دوازده سیزده دیدمش ولش کردم-_- حوصلشو نداشتم

پاسخ:
:)
بسی طولانیه
  • ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃
  • شماره 4 😥

    پاسخ:
    یه رمان فوق العاده از نازی صفوی

    شماره4

    پاسخ:
    رمان خیلی قشنگیه
    اگه نخوندی، پیشنهاد می کنم :)
  • مژگان احمدی موقری
  • دالان بهشت.    شماره 4 

    پاسخ:
    یک انتخاب زیبا :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی