رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

خورشید زندگی

چهارشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۱۶ ب.ظ

مدتی پیش در اینستاگرام پستی را دیدم، نوشته بود: قوی ترین کسی که می شناسید رو تگ کنید و بلافاصله اولین کسی که به ذهنم آمد مادرم بود.
مادرم را همانطور دوست دارم که ماه، خورشید را
میگویند ماه نور خودش را از خورشید میگیرد و به همین خاطر است که از بچگی مدام نگاهم به نگاهش بود، قدم هایم در پی قدمهایش میرفت، مرامم از او آموخت و مهربانیم نزد او مهربان شد. بی هیچگونه اغراق فداکاری واحدش را پیش مادر من پاس کرد.
تنها الگوی من که میدانم به خاطر پاکی بی نظیرش درست در تاج قلب خدا جای دارد.
تا تو خوشدل باشی، ماه هم خوشدل میماند خورشید زندگی❤

پی نوشت: آرامگاه سهراب سپهری ست و اون گوشه ی تصویر هم منم، درحالی که مقلد الگویِ همیشگیمم:



پی پی نوشت: روز مادر و ولادت بانوی عشق بر تمام مادران و دوستداران حضرت فاطمه‌زهرا(س) مبارک باد.

  • Fatemeh Karimi

مادر

نظرات (۱۰)

روزت مبارک فاطمه😊

پاسخ:
ممنون جانم :)
روز توام مبارک💛

😊🧡

پاسخ:
🤗

روزت مبارک فاطمه عزیز*-*
+باید به من روز دختر تبریک بگیدXD

پاسخ:
روز توام مبارک🥰
+یک لحظه احساس کردم مادرم، حس شیرین و پر دغدغه ای بود D:
سپیده کاملاً درست میگه. روز دختر رو هم موقع خودش تبریک میگیم، امروز قبل از هر چیز روز ولادت بانوی خوبی هاست و این روز رو بنظرم باید تبریک گفت به همه ی خوبان :))

@موچی

اخه روز دختر یه تاریخ دیگه داره هااااا روز مادرِ امروز فقط و فکر می کنم شامل شما هم بشه هااا

بالاخره هیچیه هیچی که نباشید مادر و پرورنده ی نوشته هاتون هستید دقیقا مثل من (:

 

پاسخ:
صحیح و زیباست :)

عیدتون مبارک :))

پاسخ:
عید توام مبارک بانوی خوبِ بهاران :))

متشکرم فاطمه عزیزم 

پاسخ:
😊💛
  • ** گُلشید **
  • تبرییییک میگم این عید قشنگو.

    ان شالله سایه همه مادرا بالای سر بچه هاشون باشه و روح مادرانی که نیستن هم در جوار بانوی مهربانمون باشه.

    پاسخ:
    عیدت مبارک جانم🌹
    ان شاءالله :))

    وای ننه

    چه کوشولو بودین *-*

    پاسخ:
    ولی بشدت شرور بودم😅
  • دختر پاییزی
  • روز مادر و زن رو منم تبریک می گم :))

    + آخی االهی این کوچولوئه تویی؟ جانم😍😍... عکست پست قشنگت رو کامل کرد 🥰

     

    پاسخ:
    عیدت مبارک باشه جانم🌹
    +لطف داری💛🥰

    عیدت مبرووووک:)))))

    پاسخ:
    مرسی عزیزِ جان😘
    عید توام مبارک🌹
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی