رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

سخن ۱

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۰۲:۰۳ ب.ظ

هیچ کجای دنیا نبوده که عاشق طوری عاشق بشود که شایسته ی عشق باشد آنوقت معشوق هیچ نفهمیده باشد، این هم هست که معشوق اگر می دانست چه ها بر سر عاشق بی چاره دل می آورد...هیچوقت خودش را نمی بخشید...

 

پی نوشت: اینجا میگیم موافقیم یا مخالف و اگر خواستیم دلیل هم میاریم...همین :)

گاهی جملات خودم رو میذارم و گاهی جملات دیگران

گفتم با جملات "بدک نیستِ" خودم شروع کنم :))

  • Fatemeh Karimi

عشق

نظرات (۸)

خودت نوشتیش؟آهههههه خیلی خوب بود:)میدونی زیادی عمیقه..
من باهاش موافقم:)

پاسخ:
آره :) سپاس :))
:)

من هرچقدر بیشتر سعی میکنم عشق رو بشناسم بیشتر گم میشم!

هر مفهومی، مفهوم دیگه رو نقض میکنه

فک می کنم بهتر باشه من کلا راجبش نظر ندم😅

پاسخ:
عشق نیازی به شناختن نداره، نظر من اینه که فقط باید ازش لذت برد و در کنار رنج هاش باهاش خندید، همین...
این که سعی کنی عشق رو بشناسی خیلی سخته
سپیده که انقدر عاشقانه های زیبا میگه در مورد عشق نظر نده پس کی نظر بده؟

توی عشق هیچ قطعیتی وجود نداره :)

البته از نظر من

پاسخ:
باز هم نظرات زیبا و بالاتر از درک من :))
شاید هم حق با توئه :)

مثلا بخش دوم متنی که نوشتی

که معشوق اگر می دانست چه ها بر سر عاشق بی چاره دل می آورد...هیچوقت خودش را نمی بخشید...

معشوق های زیادی دیدم که اتفاقا فهمیدن چه بلاها سر عاشق بیچاره اوردن

ولی از هفت دولت ازاد و بدون سر سوزن عذاب وجدانی به زندگی خودشون ادامه دادن! 

 

پاسخ:
متاسفانه درسته😔
با این مثال حرفت برام ملموس شد :)
برای همین هم گفتم ممکنه مخالفت وجود داشته باشه
هر کس هر چیزی که میگه از احساسات خودش میگه که ممکنه دیگران قبول نداشته باشن
در هر حال من که معشوق خودم رو گفتم 😎😅🙃
:)

میدونی فاطمه عشق مثل یک معماست

همونطور که گفتم در عشق هر مفهومی مفهوم دیگه رو نقض میکنه

این یه جورایی حرف فائزه هم هست که میگه هیچ قطعیتی وجود نداره

وقتی یه چیز درست باشه

اما اشتباه هم باشه  همین میشه(:

به نظرم این بخاطر اینکه که علاوه بر تمام اینها توی عشق ما فقط جزء رو داریم و کلیت معنا نداره

راجب عاشق و معشوق خیلی میشه صحبت کرد

ولی عشق، نمیدونم...

به همین دلیل از نظر من این نوشته درسته  اما درست نیست نمی دونم میفهمی چی میگم یانه😅

پاسخ:
می فهمم
منم درگیرم با این مسئله
دقیقاً همینطوره که هرکس جزء رو در نظر می گیره :)
یکی از عزیزانم همیشه میگه: تقریباً همه چیز نسبیه
و این شامل درست و غلط هم میشه و اینکه درست مطلق فقط خداست و بقیه ی موارد در عین درستی می تونه نادرست باشه و یا بر عکس :)

:))))

پاسخ:
:)

^__^

 

پاسخ:
:)


  • ... مـــیــم ...
  • با خوندن جمله آخرت خیلی دلم خواست واکنش افراد مختلف رو بدونم وقتی میفهمن یکی اندازه دنیا دوستشون داره. شاید عذاب وجدان بگیرن، اکثرا مغرور میشن و فراموش میکنن البته بعضیا می خندن! شاید دلشون میسوزه یا هرچیزی... خیلی جالبه بنظرم و غم انگیز...

    پاسخ:
    :)
    به قول فروغ:
    ز آنچه دادم به او مرا غم نیست...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی