رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

چهارمی

جمعه, ۱۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۵ ب.ظ

1) قاعده بیست و هشتم:گذشته مهی است که روی ذهنمان را پوشانده. آینده نیز پسِ پرده ی خیال است. نه آیندیمان مشخص است، نه گذشته مان را می توانیم عوض کنیم. صوفی همیشه حقیقت زمانِ حال را درنیابد. "شمس"_"رمان ملت عشق"

 

2) _خارها به هیچ دردی نمی خورند. آن ها فقط نشانه ی بدجنسی گل اند.

_حرفت را قبول ندارم! گل ها ضعیفند، ساده اند. سعی می کنند ته دل خودشان را محکم و قوی کنند. به این دلیل است که خیال می کنند با آنها ترسناک و وحشت آور می شوند. "خلبان-شازده کوچولو"_" رمان شازده کوچولو"

 

3) سینه ام پر از آتش است، همراه تو که باشم، هیچ هُرمی نمی تواند مرا از نفس بیندازد. "اهورا"_"رمان آیات مس"

 

4) _می ترسی؟

_میاد و میره، بیشتر مردم فکر می کنند چون مریضی شجاع و نترسی، اما من نترس نیستم، انگار با گلوله منو میزنن، فقط بعضی وقتا چند ساعت یادم میره.

_چی باعث میشه یادت بره؟

_وقتی با تو توی جنگل بودم، من تمام اون بعدازظهر در موردش فکر نکردم، به من نگاه کن...من الان بهش فکر نمی کنم. "آدام-تسا"_"فیلم Now is Good"

 

5) شهید یکبار شهید میشه، مادر شهید و همسر شهید هر لحظه. "آیه"_"رمان آیه های جنون"

 

کدوم قشنگ تر بود؟

  • ۹۹/۰۷/۱۸
  • Fatemeh Karimi

رمان

فیلم

نظرات (۸)

  • Sepideh Adliepour
  • 5

    پاسخ:
    😔

    2

    پاسخ:
    از زیباترین حقایق :)

    ۴

    پاسخ:
    من با این فیلم کلی گریه کردم ولی آخرش حس سبکی داشتم :)
    فیلم قشنگیه :)

    2

    پاسخ:
    داستانی که نوشته شده برای بچه ها اما طعنه می زنه به بزرگترها به خاطر چیزهای ساده و مهمی که خیلی وقته فراموش شده :)

    2:))

    پاسخ:
    یه انتخاب زیبا :))

    من ندیدم فیلمشو..حتما میبینم تو ی فرصت مناسب

    پاسخ:
    با اینکه غمگینِ ولی خیلی زیباست :))

    2....

    خاطره ای  سر کلاس ادبیات نهم...

    پاسخ:
    فکر کنم خاطره ی خوبی بوده چون همیشه کلاس ادبیات شیرینه :))
    ممنون از نظرت :)
  • مریم 👧🏻
  • ۵

    پاسخ:
    یه جمله تکان دهنده 😔
    داستانش رو تا آخر نخوندم یعنی هر چی می رفت جلوتر پیچیده تر میشد (از نوع نه چندان جذابش البته) ولی دوست دارم دوباره از اول بخونم و اینبار تمومش کنم
    قلم نویسنده و کلیت داستان رو خیلی دوست داشتم...اگه دوست داری بخونش :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی