رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

یا مهدی (عج)

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۰:۲۷ ب.ظ

سلام آقا جان

شرمنده‌ام اگر وجدانم همین که نامت را بردم، یقه‌ام را گرفت که:باز کارت گیر افتاد.

شرمنده‌ام که وقتی خیالم آسوده است و حالم سرجایش، یادم نمیرود فلان کتاب را تا صفحه‌ی چند خوانده‌ام اما فراموش میکنم مدتهاست نه دعای عهدی خوانده‌ام و نه لب باز کرده‌ام برای گفتن یک جمله ساده، اللهم عجل لولیک الفرج را میگویم.

ساده فراموشت میکنم امام نجات...امیر خوبیها نگاهم میکند و میگوید:تو شیعه‌ی مایی، غافل؟

و من نمی‌شنوم، گوشهایم پر است از روزمرگی‌هایم، نه اینکه ندانم، دانسته غفلت میکنم و گناهم را کوچک میشمارم، و چه گناهی بالاتر از کوچک شمردن گناهانم؟

کلی کار مهم دارم، باید تا آخر امروز فلان نامه را ایمیل کنم برای فلان‌جا، باید کمک کنم برای کارهای خانه، باید کلی فیلم ببینم و کلی کتاب را تمام کنم، خلاصه که برای خواندن دعای فرجت وقتی ندارم و به روی خودم هم نمی‌آورم، شرمنده‌ام که خدایت باید سنگی جلوی پایم بیندازد تا زمین بخورم و دستت را برای برخواستن، طلب کنم.

چقدر کم تو را می‌خواهیم و چقدر زیاد توقع بودنت را داریم!

چقدر از نیامدنت گله میکنیم و چقدر گناه روی گناه می‌گذاریم!!

چقدر مهربانی مهدیِ فاطمه که هنوز هم برایمان دعا میکنی و ما چقدر فراموش کاریم و لاقید!!!

اوضاع در نیامدن‌هایت خوب نیست، هیچوقت نبوده اما حالا بدتر از همیشه است پس خدایا لطفی به بندگان غافل و نیازمندت بکن، همه‌ی ما محتاج اویم، حتی آنهایی که سخره میگیرند انتظار برای صاحب زمانت را...

...العَجَلَ العَجَل یا مَولایَ یا صاحِبَ الزَّمان...

 

مهدی جان

  • Fatemeh Karimi

یا صاحب‌الزمان

نظرات (۴)

  • Sepideh Adliepour
  • الهم عجل لولیک الفرج

    پاسخ:
    الهی آمین

    متاسفم برای خودم که همش ارم قلب ایشون رو ناراحت میکنم😔😔

     

    پاسخ:
    هممون می دونیم که ایشون خیلی بخشنده هستن فقط باید خالصانه و از ته دل طلب بخشش کنیم زهرا جان امید که ما رو ببخشن :)

    عالی بود دوست عزیز

    یاد کتاب "کمی دیرتر" سید مهدی شجاعی افتادم، فوق العاده است...

    اگر نخوندید پیشنهاد میکنم بخونیدش

    و با این نوشته تون یادم انداختید که من هم دوباره باید بخونمش؛ ممنون

    پاسخ:
    نه متأسفانه نخوندم ولی حتماً می خونم
    ممنون :)

    هعییییی

    الهم عجل لولیک الفرج

    پاسخ:
    الهی آمین
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی