رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

همای رحمت

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۹، ۰۹:۵۵ ب.ظ

سلام آقای من
من شما را همیشه سبز دیدم، سبز روشن، چهریتان را بارها در قابها مشاهده کردم ولی میدانید شما را بدون تصویر تصور میکنم، والاترین حضرت یقینم میگوید زیباتر از تصویرهای قابهایید، زیباتر از آنچه به چشم آید، شبیه به همینکه میگوید آنچه نادیدنیست، زیبایی محض است، مثل باطن آدمهای پاک طینت، مثل بوی دلپذیر باران.
شما میلیاردها میلیارد درود دارید از هزاران هزار آدم که تنها با نام علی، ولی خدا، اسلام را شناختند، یا کسانی که ارادت خالصشان را در اعمال قلبی خود نشان میدهد، زنان و مردانی که شما را چون شیخ در ذهن و چون نور در قلب یافتند.
به گمانم زمین دیگر رنگ کوفه گرفته ولی هنوز پدرانی در آن نفس می کشند که شیر میبرند برای کودکان گرسنه، همان پدرانی که هدایت و نور شما برایشان بازمانده.
دعا کن برایشان آقای بلندمرتبه، اصلاً شما که انقدر خوبی و میدانی همه ی ما مثل همان درویشیم که به او انگشترت را بخشیدی از آنرو برای ما هم دعا کن، برای همه یمان.
راستی، یعنی میشود روزی صورت شما را در صورت مهدی موعود ببینم؟
با ارادت، عشق و احترام💚

 


 

پی نوشت: ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر گرامی باد

  • Fatemeh Karimi

یا علی(ع)

نظرات (۱۰)

میلادشون مبارکمون.

پاسخ:
😊💛

تبریک می گم‌

پاسخ:
همچنین بهار جان :)

زیبا بود عزیزم

خیلی زیبا..

پاسخ:
سپاس :))
کی دوباره برمیگردی و می نویسی تو وبلاگت؟ :(

سلام

میلاد امیرالمومنین امام علی علیه السلام مبارک

پاسخ:
سلام
ممنون از شما

به قول شهریار: 

یا علی ع! نامِ تو بردم، نه غمی ماند و نه همّی، بأبی أنت و امی
گوییا هیچ نه همّی به دلم بوده نه غمّی، بأبی أنت و امی...

عیدت مبارک عزیزم :)))

پاسخ:
بسیار زیبا :))
از وقتی فهمیدم هم عربی دوست داری هم مهارتش رو داری و هم توی پستهات انقدر جذاب بکار میبریش علاقه پیدا کردم بهش :)
عید توام مبارک جانم💛

عییدتت مبارک

پاسخ:
عید توام مبارک فاطمه جان :))

نمی دونم

دست من نیست؛دست خداست.

تو چطوری؟خوبی؟

پاسخ:
ان شاءالله که بیای زودتر🥺
ممنون خوبم، تو خوبی؟

خداروشکر

منم خوبم;))

پاسخ:
خدا رو شکر
منتظر برگشتتم ریحانه جان💛
  • ماهی سیاه کوچولو
  • میدونم یکم دیره...

    ولی عید گذشته اتون مبارک :دی

    پاسخ:
    سپاس
    همچنین بر شما مبارک با تأخیر :)
  • نوجوانه جام
  • سلام

    وبلاگ ما را هم دنبال کنید

     

    nojavanejam.blog.ir

    وبلاگتون رو دنبال میکنم

    پاسخ:
    سلام
    بله حتماً :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی