رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

" تا زمانی که عشق بورزیم، همواره آرزومندیم بهتر از آن باشیم که هستیم "

رنگ حیات

نقطه (نمیتونم دخترم رو حذف کنم اما دیگه اینجا فعالیتی نخواهم داشت) هر کجا هستید، شاد باشید♡

مطالب پربحث‌تر

دیدن دیده نشده‌ها

پنجشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۹، ۰۴:۴۳ ب.ظ

دو روز پیش رفته بودم دکتر، از این ناخوشی های معمول، یک خانم پیر را دیدم به همراه شوهرش، مرد پیر جلوتر از همسرش رفت و نشست ردیف جلوی صندلی ها، خانمش اما از پله ها خسته شده بود و تا ردیف جلویی نرفت، همان ردیف دوم نشست، با خودم گفتم: می نشیند صندلیِ پشت همسرش و همین هم شد، لبخند زدم و گفتم: حالا اگر مرده بود عمراً اگه...
حرفم هنوز تمام نشده بود که مرد پیر را دیدم که نگاهی به زنش انداخت و بلند شدو درست کنارش نشست، بدون توجه به علامت ضبدر رعایت فاصله ی اجتماعی روی صندلی حتی.
و خب شرمنده ی خودم شدم و دانستم اینکه بعضی وقتها اینطور نتیجه گیری کنی، چقدر بد است و دیگر اینکه عشق است ها، مرد و زن ندارد که.
اینکه مرد مسن هنگام بالا رفتن از پله ها هر از گاهی بر می گشت تا مطمئن شود همسرش چقدر خسته شده را ندیده بودم اما اینکه خانم مسن به همسرش گفت: الان پایت درد دارد؟ تا مغز استخوانم رفت. اما گاهی دیده نشده ها، شنیده نشده ها و خوانده نشده ها، عمیق تر است از تمام گفته ها و شنیده ها و خوانده ها...

  • Fatemeh Karimi

خاطره

عشق

نظرات (۱۶)

  • سیروان REGA
  • عشق سن و سال نمیشناسه اینجور عشقها کمیابن و کاش نبودن
    پاسخ:
    بخش اول جملتون زیبا بود (:

    یک لبخند بزرگ :)

    پاسخ:
    :)
  • سیروان REGA
  • بخش آخر جمله م منظورم این بود کاش اینجور عشقها کمیاب نبودن
    پاسخ:
    بله
    الان متوجه شدم :)

    غش کردم براشون 😍😍

    پاسخ:
    =)

    آخی 😍😍

    الان حالت خوبه فاطمه جان ؟

    پاسخ:
    :))
    آره بهار جان، خوبم، ممنون🥰

    😍😍😍👌

    پاسخ:
    =)

    یاد مامانبزرگ بابابزرگم افتادم‌..

    پاسخ:
    آخی :))
  • لوک خوش شانس ۲
  • 👍🏻👍🏻😁

  • دختر پاییزی
  • چقدر دلنشین 🥰 خوش بحالشون 😊

     

    پاسخ:
    آره واقعاً هم :))

    الهی😂😂😍

    پاسخ:
    :)))

    خب خدا رو شکر 😍😘

    پاسخ:
    😘🥰
  • یاسمن گلی:)
  • عشق های واقعی کم پیدا میشه بخاطر همین این روزا ما دیدگاهمون کمی متفاوت شده و نسبت به مرد ها افکار منفی داریم 

    پاسخ:
    عشق کم پیدا میشه در واقع :)
    و فکر میکنیم چون نمیتونن مثل خانوم ها ابراز علاقه کنن، احساساتشون عمق نداره..

    چقدر زیبا⚘👌

    پاسخ:
    💛😊
  • نوآموز __
  • و چقدر جالب که موندگاره!

    پاسخ:
    بله :)
  • فاطمه حسینی
  • اخی :(

    پاسخ:
    چرا ناراحت؟

    زیادی شیرین بود :)

    از اون‌ها که آدم با خودش میگه: آیا شود ما نیز هم...؟

    پاسخ:
    🥰😊
    دقیقاً =))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی